تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته هوشمند در جهان است، شرکت دوربین مداربسته داهوا با پیشرفت تکنولوژی  تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا و سایر فناوری های به روز  سبب سهولت و کارآمدی دوربین های مداربسته و امنیت بیشتر شده است.از جمله فناوری های شرکت داهوا تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا می باشد که این تکنولوژی بر پایه چیپ های هوش مصنوعی ساخته شده است.که در این مقاله فرادید به صورت مختصر برای شما این تکنولوژی را شرح می دهیم.

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا چیست ؟

WizSense توسط شرکت داهوا Dahua Technology راه اندازی شده که مجموعه ای از محصولات و راه حل های گسترده در حوزه هوش مصنوعی دوربین های مداربسته AI است که ساخته شده از تراشه هوش مصنوعی مستقل است و از الگوریتم یادگیری عمیق برخورداره. تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا می تواند انسان و وسیله نقلیه را در یک تصویر با دقت بالا تشخیص دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا روی اهداف واقعی متمرکز شوند. WizSense بر اساس فناوری پیشرفته شرکت داهوا Dahua ، ساخته شده است که دوربین های مداربسته شما رو هوشمند می سازد. همچنین این دوربین های مداربسته داهوا از تکنولوژی  تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا نیز بهره می برند .

مزایای تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا

  • پیش بینی دقیق قبل از یک رویداد

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا می تواند از طریق پیش بینی دقیق قبل از وقایع ، یک رویداری را سریع اعلام می کند، فناوری WizSense شامل SMD Plus ، محافظت از محیط و تشخیص چهره است که می تواند اطلاعات انسان و وسیله نقلیه را از داده های گسترده استخراج کند و باعث کاهش چشمگیر آلارم کاذب می شود.

  • SMD Plus

 SMD Plus اشکال انسانی و وسیله نقلیه را بر اساس نوع حرکت از طریق اتخاذ الگوریتم یادگیری عمیق ، تجزیه و تحلیل می کند و به کاربران امکان می دهد تا روی تهدیدهای واقعی تمرکز کنند.

  • در حفاظت از محیط،

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا بر اساس تردد و ناحیه نفوذ، فقط در صورت بروز حرکات ناخواسته توسط انسان یا وسیله نقلیه ، زنگ خطر را ارسال می کند و کاربران را از اقدامات غیرضروری ناشی از آلارم کاذب نجات می دهد.

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا

  • تشخیص چهره

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا پس از شناسایی یک برخورد از نوع انسانی ، به کاربران کمک می کند تا از طریق تشخیص چهره ، ویژگی های انسانی را تشخیص دهند. و آنها را دسته بندی کنن تا در صورت لازم دست رسی سریع به داده داشته باشید.

  • شناسایی چهره

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا می توانید افراد یا پرسنل را به دوربین معرفی کنید تا درصورت ورود افراد غیر مجاز هشدار اعلام شود.

 

  • اعلام سریع یک رویداد یا نفوذ

به افراد مزاحم به طور جدی هشدار می دهد و احتمال وقع هر حادثه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

با اطلاع رسانی هشدار در زمان واقعی همچنین نوع نفود انسانی یا وسیله نقلیه به کاربران را هشدار می دهد و کاربران را قادر می سازد تا به راحتی از طریق فیلم های ضبط شده هشدارها را تأیید کنند.

  • دسته بندی اطلاعات برای جستجوی راحت تر

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا اطلاعات به صورت هوشمندانه تجزیه و تحلیل و دسته بندی می کند تا در صورت لزوم به راحتی تصاویری را که میخواهید دست رسی داشته باشید.

  • صرفه جویی در ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات

تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا با بهبود وضوح مانیتورینگ و حفظ کیفیت تصویر، ذخیره سازی اطلاعات که یکی از مهمترین مشکلات کاربران است. براساس CBR (نرخ بیت ثابت) ، برنامه نویسی AI WizSense به صورت پویا نرخ بیت را تخصیص می دهد ، در حالی که بیش از 90٪ نرخ بیت را در مقایسه با H.264 دخیره می کند.

پویا الکترونیک فرادید بهترین دوربین های مداربسته را با بهترین گارانتی دوربین مداربسته ،گارانتی 24 ماه فرادید برای مشتریان فرادید تهیه و عرضه می نماید، برای مشاوره در خرید به روزترین تکنولوژی دوربین های مداربسته داهوا می توانید با ما تماس در 24 ساعته هفته تماس بگیرید.