فناوری  AcuSense V2.0هایک ویژن

شرکت هایک ویژن یکی از برترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته هایک ویژن می باشد فناوری  AcuSense V2.0هایک ویژن را عرضه بازار جهانی کرده.

این طیف وسیعی از دوربین ها با ترکیب ویژگیهای موجود مانند عبور خط و شناسایی محیط با الگوریتم جدید یادگیری عمیق ، حفاظت از محیط و امنیت محیط ارائه می دهد. AcuSense می تواند مردم و وسایل نقلیه را از سایر اشیاء متحرک به طور دقیق متمایز کند و باعث کاهش میزان آلارم های حرکتی ویدیوی کاذب تا 95 درصد می شود. همچنین این فناوری در دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن نیز بکار گرفته شده است.

ویژگی فناوری  AcuSense V2.0هایک ویژن

فناوری  AcuSense V2.0هایک ویژن با استفاده از فناوری Darkvighter Hikvision می تواند تصاویر برش واضح را حتی در کمترین شرایط روشنایی 0.003 Lux در F1.4 (4MP) ارائه دهد. فناوری  AcuSense V2.0هایک ویژن هنگام بررسی فیلم های ضبط شده برای حوادث خاص قابل جستجو هستند. این باعث می شود ساعت ها وقت تلف شده را با مرور فیلم بی ربط و در تلاش برای شناسایی یک رویداد و وقت و هزینه برای مشتریان نهایی مشخص کنید. و در زمان صرفه جویی می کنید.

درج صدا 2 طرفه اجازه می دهد تا هنگام رخ دادن یک رویداد ، هشدارهای قابل تنظیم پخش شود یا به طور خودکار آژیر زنگ دار و ...را وارد کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید .