تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن

PoC مخفف اصطلاح power over Coaxial است ، تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  فناوری که همزمان می تواند سیگنال های آنالوگ با وضوح بالا و سگنال های کنترل OSD را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR انتقال دهد.اولین استاندارد سازی سیگنال ویدیویی و انتقال نیرو از طریق کابل کواکسیال در کنفرانس "سیستم های قدرت برای کابل کواکسیال" در انستیتوی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) در سال 1994 در ونکوور کانادا معرفی شد. که در آن زمان تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن   هنوز استاندارد نشده بود. Power over Ethernet POE یک فناوری است که از طریق کابل های شبکه میتواند برق را به دوربین مداربسته دیجیتال و تحت شبکه انتقال بدهد.

دوربین های مداربسته هایک ویژن که دارای تکنولوژی POE هستند، با انواع دستگاهای  ضبط کننده DVR سازگاری دارند و اتصال دوربین های مداربسته HDTVI هایک ویژن HIKVISIONبه سوئیچ یا ضبط کننده یه برند دیگر روی عملکرد سیستم تاثیری ندارد، ولی در مورد تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  معمولا فقط با دستگاه های ضبط کننده هایک ویژن سازگاری دارند و اتصال به دستگاه های با مارک های متفاوت باعت ایجاد مشکلاتی در عملکرد صحیح دوربین های مداربسته HDTVI هایک ویژن می شود و حتی منجر به خرابی دوربین می شود.

تکنولوژی poc در دوربین های مداربسته هایک ویژن

ارتقاع تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  

تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  فقط تصاویر را از طریق کابل RS-485 به دستگاه DVR انتقال می دادند، که این تکنولوژی در سال 2004و 2005 ارتقاع یافت و از طریق کابل RG-59 سیگنال های آنالوگ را با وضوح تصویر SD تا 300 متر انتقال بدهند.درسال  2016 شرکت هایک ویژن HIKVISION توانست راه حل انتقال تصاویر  در دوربین های مداربسته HDTVI هایک ویژن با استفاده از  تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  را ارتقاع بدهد تا تصاویر FULL HD و 4k را  به دستگاه DVR انتقال بدهد. البته دامنه انتقال این تصاویر تا 200 متر است که بسته به نوع کابل مورد استفاده  شده می باشد ،  دو نوع دستگاه poc  موجوده که هر کدام توان مختلفی دارند توان استاندارد دستگاه POC af ، 6w وات است و استاندارد دستگاه POC at توان خروجی 12w است.

تکنولوژی poc در دوربین های مداربسته هایک ویژن

ویژگی های تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  

  • ز مان بستر سازی کمتر و ساده تر می شود
  • کاهش کار و هزینه های مواد: این سیستم نیازی به نصب منبع تغذیه ، کابل های برق ، اتصالات و پریز برق ندارد.
  • تعداد کابل ها به نصف کاهش می یابد (موجب صرفه جویی در فضا).
  • فناوری PoC همچنین می تواند برای مقاوم سازی سیستم های آنالوگ مورد استفاده قرار گیرد.
  • به دلیل ضعیف تر شدن کابل کواکسیال در مقایسه با کابل های UTP ، تکنولوژی PoC در دوربین های مداربسته هایک ویژن این اجازه را می دهد تا سیگنال ها در سه برابر مسافت تکنولوژی PoE انتقال دهد.

 میتوانید دوربین های مداربسته HDTVI هایک ویژن را با بهترین گارانتی دوربین مداربسته ، گارانتی 24 ماه فرادید، از فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته شرکت پویا الکترونیک فرادید تهیه کنید ، همچنین از گارانتی 24 ماه فرادید و خدمات پس از فروش فرادید بهره مند شوید.