فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در این صنعت می باشد که محصول جدید تحت شبکه خود که از فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا بهره می برد رونمایی کرد. در این مقاله با این محصول بیشتر اشنا شوید .

این دوربین مداربسته داهوا دارای قابلیت  ،3D ،3MP ،WizMind با نام Dahua DH-IPC-HDW8341X-BV لنزهای دوگانه با استاندارد  IP67 ، IK10 را عرضه بازار جهانی نمود.

به لطف الگوریتم یادگیری عمیق ، فناوری حفاظت از محیط این دوربین  مداربسته با فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا می تواند انسان و وسیله نقلیه را به طور دقیق تشخیص دهد. در مناطق محدود (مانند منطقه عابر پیاده و وسایل نقلیه) ، آلارم های دروغین و کاذب را با  تشخیص هوشمند بر اساس نوع هدف (از قبیل مسافر ، نفوذ ، حرکت سریع ، تشخیص پارکینگ ، تشخیص لوتینگ و شناسایی جمع آوری) تا حد زیادی کاهش می دهد.

ویژگی های فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا

الگوریتم یادگیری عمیق و اطلاعات صحنه 3 بعدی تولید شده توسط فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا تحلیل استریو دوربین مداربسته داهوا می تواند رفتارهای افراد مانند تشخیص سقوط ، افراد نزدیک به تشخیص ، خطای شماره افراد ، حرکت افراد و خشونت را تشخیص دهد و سپس با سیگنال های زنگ خطر  به کارفرما و مسئول امنیت هشدار می دهد.

این ویژگیها ، همراه با دقت سیستم ، آن را برای برنامه های چالش برانگیز ، از جمله مراقبت های سالمند ، خرده فروشی ، مهمان نوازی و استراتژی های مدیریت کسب و کار طراحی شده برای حفظ فاصله اجتماعی در طول بحران COVID-19 ایده آل می کند.

ساختار فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا

دوربین های دو لنز Dahua WizMind به تراشه پیشرفته HiSilicon و لنزهای سریع مجهز شده اند. با وجود الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق ، دوربین از توابع هوشمند مختلفی مانند شمارش افراد ، مدیریت صف ، آنالیز استریو ، محافظت از محیط و تشخیص چهره پشتیبانی می کند ، که راه حل های کاربردی هوشمندانه بهتری را بر اساس صحنه ها ارائه می دهد.

یک کدک هوشمند (H.265 + & H.264 +) با الگوریتم کنترل سرعت پیشرفته و سازگار با صحنه ، وجود دارد ، در حالی که فناوری رمزگذاری هوشمند Dahua راندمان رمزگذاری بالاتر را نسبت به H.265 و H.264 تحقق می بخشد و فیلم با کیفیت بالا را ارائه می دهد ، ضمنا سبب کاهش هزینه ذخیره سازی و انتقال داده می شود.

استارلایت فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا

از دیگر ویژگی های  فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا  استفاده از فناوری استارلایت Dahua Starlight باعث افزایش عملکرد در نور کم می شود. برای یکپارچه سازندگان ، فناوری Dahua ePoE روشی جدید برای دستیابی به انتقال مسافت طولانی بین دوربین IP و سوئیچ شبکه فراهم می کند و امکان طراحی سیستم نظارت انعطاف پذیر تر ، قابلیت اطمینان بهتر و صرفه جویی در ساخت و ساز و هزینه سیم کشی را فراهم می آورد.

تشخیص چهره فناوری دو لنزی دوربین مداربسته داهوا

تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا  Dahua دوربین همچنین می تواند چهره های موجود در تصویر را تشخیص دهد و به لطف الگوریتم یادگیری عمیق ، این فناوری از تشخیص ، ردیابی ، گرفتن و انتخاب بهترین تصویر صورت و همچنین خروج عکس فوری برای تیم های امنیتی پشتیبانی می کند.

مشخصات  DH-IPC-HDW8341X-BV-3D 3MP:

  • 3MP, 1/2.8-inch CMOS کیفیت تصویر عالی با چیپ های پردازش پرسرعت و سنسور تصویر عالی
  • رزولوشن تصویر برداری 3MP (2048 × 1536) @30 fps
  •  فشرده سازی تصاویر با کدگذاری ROI, SMART H.264+/H.265+
  • قابل استفاده در پهنای باند و محیط های مختلف ذخیره سازی
  • تحلیل استریو: تشخیص پاییز ، افرادی که به تشخیص نزدیک می شوند ، خطای شماره افراد ، تشخیص ماندن و تشخیص خشونت
  • Alarm: 2 inputs, 2 outputs; audio: 2 in, 1 out; RS485; BNC  
  • پشتیبانی از کارت حافظه میکرو تا 256 G
  • با پشتیبانی از صدا و خروجی گرفتن صدای محیط
  • فناوری جدید 12V DC/PoE
  • استاندارد . IP67, IK10

اگر می خواهید درباره این فناوری اطاعات بیشتری داشته باشید لطفاً با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و از کارشناسان فرادید راهنمایی بگیرید.