دوربین های مداربسته HD-TVI هایک ویژن

شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن از برترین و بزرگترین تولید کنندگان صنعت نظارت تصویری و امنیتی می باشد که برای ساخت دوربین های مداربسته هایک ویژن از تکنولوژی منحصر به فرد خود استفاده میکند که در این مقاله به توضیح تکنولوژی دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن می پردازیم.

تکنولوژی های ساخت دوربین های مداربسته هایک ویژن به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. که سیستم های آنالوگ دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن با نام TurboHD معروف هستند البته این تکنولوژی انحصار هیچ شرکتی نمی باشد . سیستم های آنالوگ که قدرت انتقال و کیفیت تصاویر پایین بود مهندسان سیستم های آنالوگ را ارتقاع دادند که به HD-TVI شناخته می شود. که عملکرد یکسانی HDCVI ,AHD , HDSDI دارد.

نحوه ی عملکرد دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن

HD-TVI   مخفف High Definition Transport Video Interface است، که یک فناوری پردازش و  انتقال سیگنال دیجیتال با کیفیت HD  است ، فناوری HD-TVI توسط شرکتی به نام TechPoint توسعه یافته است  که این شرکت استاندار HD-TVI 2.0 را در سال 2014 عرضه کرده، از جمله که شرکت هایی  که از این تکنولوژی برای ساخت دوربین های مداربسته آنالوگ بهره میبرندHikvision, AVTech, IDIS, TVT  و... می باشند.

دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن  سیگنال های دریافتی را با کد گذاری HD-TVI به دستگاه ضبط کننده بر روی بستر آنالوگ انتقال می دهد که هزینه های مجدد کابل کشی را صفر می کند.دوربین های مداربسته هایک ویژن که از این تکنولوژی بهره می برند، جایگزین خوبی برای دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد، رزولوشن تصاویر دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن از 720p تا 1080p با لنز های 2 و 3 و 5 مگاپیکسل می باشد البته به نوع چیپ ها و سنسور های دوربین مداربسته نیز باید توجه کرد. از دگیر ویژگی های دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن تصاویر بدون تاخیر از طریق کابل کواکسیال انتقال می یاد که نصب این نوع دوربین های بسیار ساده می باشد.

دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن

در دوربین های مداربسته آنالوگ می توانستید تصاویر بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده بر روی تلویزیون تماشا کنید ولی دوربین های مداربسته HD-TVI  هایک ویژن و شرکت هایی دیگر که از تکنولوژی HD-TVI استفاده می کنند این امکان وجود ندارد برای پخش تصاویر دوربین های مداربسته HD-TVI نیاز به یه دستگاه HDTVI Recorder هست یا میتوانید از دستگاه های XVR چند وجهی استفاده کنید تا محدودیتی نداشته باشد.

Pentabrid DVR (با نام مستعار XVR) که سازگاری با جدیدترین انواع سیگنال Coax HD است ، یعنی HDCVI ، TVI ، AHD می باشد. می توانید 8 دوربین IP را روی شبکه  کانال های 17-24 به این ضبط کننده اضافه کنید ، که این کار را دستگاه های DVR  24 کاناله می کند.

دوربین های مداربسته hdtvi هایک ویژن

طی رشد و افزایش جمعیت جامعه برای حفظ امنیت و جلوگیری از جرایم ،نظارت های تصویری رشد چشمگیری در کلان شهرها و شهرها داشته است، شرکت پویا الکترونیک فرادید در جهت بالابردن امنیت و نظارت تصویری با ارائه تحصیلات متنوع در محصولات دوربین مداربسته در این حوزه یکی از موفق ترین شرکت های دوربین مداربسته در ایران می باشد. همچنین به صورت آنلاین می توانید  از فروشگاه دوربین مداربسته فرادید هر محصولی را سفارش دهید تا از بهترین گارانتی دوربین مداربسته ، گارانتی 24 ماهه فرادید و خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته در منازل مسکونی ، ادرات دولتی و کارخانه ها از فرادید بهره مند شوید.