مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن

بازگشت به کار در ساختمانهای شلوغ یک چالش واقعی برای مشاغل است. اما فناوری می تواند پشتیبانی حیاتی ایجاد کند. در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه دوربین های پیشرفته با هوش مصنوعی می توانند از کارگران ، مششتریان ، بازدید کنندگان و مشاغل شخصی محافظت کنند و مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد.

زندگی عادی روزمره افراد زیادی را در داخل ساختمان ها جابجا می کند. در مراکز شلوغ حمل و نقل ، مراکز خرید شلوغ ، بلوک های اداری و انبارها ، مردم دائماً در حال عبور از کنار یکدیگر و بین اتاق ها و کف ها هستند.اما در حال حاضر ، این شیوه زندگی مجبور به توقف شده است - و قابل درک است. در یک فضای بسته ، احتمال انتقال بیماری بیشتر است. بنابراین برای محدود کردن انتقال ، مشاغل باید حرکت مردم را از طریق ساختمانهای بسیار شلوغ نیز کنترل کنند. و این مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن به سادگی صورت می گیرد.

چالش امروز این است که چگونه می توان بدون تأثیر بر منافع تجاری ، این کار را تا حد ممکن کارآمد انجام داد. همانطور که با شیوه زندگی جدید سازگار می شویم ، مشاغل باید از روشهای نوآورانه برای بهینه سازی تراکم و جریان افراد از طریق محل زندگی خود ، برای محافظت از کارگران ، مشتریان و بازدید کنندگان استفاده کنند ، در عین حال از تجارت آنها محافظت می کنند شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن به دنبال راه حل های پیشرفته و برای مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن  بوده ،خبر خوب این است که فناوری ویدئویی مجهز به هوش مصنوعی می تواند از مشاغل مختلف در هر کاری پشتیبانی کند.

مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن با هوش مصنوعی

دوربین های ویدئویی هوشمند ، مانند دوربین های Hikvision's Flow Control Solution ، از فناوری شمارش افراد همراه با علامت های دیجیتال پویا برای نمایش تعداد ورود و خروج افراد به یک ساختمان یا فضای داخلی استفاده می کنند. این دوربین ها از دید دو چشمی سه بعدی و الگوریتم های یادگیری عمیق بسیار دقیق برای شمارش دقیق تعداد افرادی که از آن عبور می کنند ، حتی در شلوغ ترین ساعت ها با چندین ورودی و خروجی برخوردار هستند. که به راحتی مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن را به راحتی انجام می دهند.

همین دوربین ها می توانند از فاصله اجتماعی در مناطقی که ازدحام جمعیت و ایستادن در صف اجتناب ناپذیر است نیز پشتیبانی کنند . وقتی دوربین تشخیص دهد که مردم نزدیکتر از آستانه از پیش تعیین شده ایستاده اند ، باعث ایجاد هشدار می شود. دوربین ها همچنین می توانند به نشانه های دیجیتال متصل شوند ، تا یک اعلان بصری نمایش دهند.

برای اطمینان بیشتر ، مشاغل می توانند با اضافه کردن فناوری دوربین حرارتی و تشخیص ماسک ، اطمینان حاصل کنند که افراد در وهله اول از یک مکان مطمئن هستند. دوربین های مجهز به هوش مصنوعی شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن می توانند بطور هوشمندانه ماسک استفاده کنند را تشخیص دهند و در عین حال دمای پوست او را نیز به طور موثر بررسی کنند . کارکنان می توانند به این اطلاعات مجهز شوند و اقدامات مناسبی را برای کاهش خطر انتشار ویروس انجام دهند.و مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن  را انجام بدهند.

کاربرد های مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن

در زمانی که تعادل سودآوری و ایمنی برای مشاغل بسیار باورنکردنی است  ، مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن  با مجهز به هوش مصنوعی می تواند ارزش تجاری را ارائه دهد.

فناوری دوربین مداربسته هایک ویژن این امکان را به افراد می دهد که بلوک های اداری ، انبارها و سوپرمارکت ها را مدیریت کنند تا اطمینان حاصل کنند که هرگز از ظرفیت ایمن فراتر نمی روند ، دقیقاً همه کسانی را که وارد و خارج می شوند محاسبه کنند. این داده ها همچنین می توانند به راه حل های کنترل دسترسی پیوند داده شوند تا از ورود فیزیکی افراد تا زمانی که ایمن نباشند ، جلوگیری کنندبه ویژه خرده فروشان می توانند از علامت های دیجیتال برای نمایش تعداد افراد در فروشگاه استفاده کنند ، به طوری که مشتریان می فهمند چرا ممکن است لازم باشد در صف منتظر بمانند. در واقع ، در خرده فروشی جایی که طبیعی است که مردم در صندوق ها منتظر بمانند یا در راهروهای باریک جمع شوند  استفاده از فناوری اکوسنس دوربین مداربسته هایک ویژن  می تواند به کسب و کارها برای حفظ قوانین حیاتی فاصله اجتماعی کمک کند این موارد جزئی از مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن در دوران کرونا می باشد.

در همین حال در مراکز حمل و نقل داخلی ،  جایی که مردم نه تنها در آنجا جمع می شوند بلکه به مکان های جدیدی سفر می کنند ، افزودن غربالگری حرارتی و تشخیص ماسک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ظرفیت ساخت ایمن مدیریت می شود ، در حالی که مسافرانی که ممکن است نشانه هایی از افزایش دما را نشان دهند یا ماسک بر روی آنها نباشد می توانند مطلع شوند.  فناوری دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision اساساً می تواند به بازگشایی هرچه بیشتر ایمن و سودآوری مشاغل کمک کند.

مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن راه حل بازگشت به تجارت

با این حال ، انتخاب فناوری مناسب تنها بخشی از داستان بازگشت به تجارت استهنگام نصب و استفاده از این فناوری ، مشاغل باید از رعایت الزامات قانونی و HR نیز آگاه باشند. و این فناوری برای اطمینان از دستیابی به پتانسیل کامل خود باید به طور موثر و ماهرانه نصب شودبه همین دلیل هایک ویژن کتاب الکترونیکی Back-to-Business را تهیه کرده است . این به بررسی اجمالی سبد محصولات ما می پردازد ، نحوه نصب آنها را برای بهترین نتیجه توضیح می دهد و نکات بهداشتی و ایمنی استفاده از آنها را به طور خلاصه بیان می کند.

 مزمان با بازگشایی مشاغل در سراسر جهان و شروع به فعالیت ، مردم در حال بازگشت به کار و بازگشت به کارهای روزمره خود هستند. و با استفاده از فناوری های امروزی به روش های عملی که به دنیای واقعی کمک می کنند ، حفظ ایمنی ، سلامت و محافظت از مردم از هر زمان دیگری آسان تر می شود. فناوری های یادگیری عمیق دوربین مداربسته هایک ویژن در سیستم های امنیتی و کنترل دسترسی از راه های مناسبی که واقعاً کار می کنند ، ادغام می شوند ، دارای ویژگی هایی شامل اقدامات فاصله اجتماعی ، کنترل جمعیت و ترافیک ، تشخیص ماسک ، کنترل دسترسی و ردیابی حضور کارمندان ، غربالگری دما و موارد دیگر

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع دوربین های مداربسته به تجارت شما کمک می کند تا محیط ایمن تر با سالمی برای کارکنان خود فراهم کنید.برای مدیریت ساختمانها با دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانید با فرادید تماس گرفته از مشاوره فرادید بهره مند شوید.