تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا

تکنولوژی dahua fact   دوربین مدرابسته داهوا که مخفف کلمه ( Face Recognition Access Control Terminal) می باشد در این مقاله ما سعی داریم که با یکی دیگر از تکنولوژی های شرکت دوربین مداربسته داهوا dahua اشنا بشویم . برای اشنایی بیشتر با تکنولوژی Dahua fact   دوربین مدرابسته داهوا این مقاله را دنبال کنید.

دسامبر سال 2020 ، با همه گیر شدن بیش از 65.8 میلیون مورد گزارش شده و 1.5 میلیون مرگ و میر در سراسر جهان از 7 دسامبر سال 2020 ، ویروس همه گیری COVID-19 تقریباً در همه جهان سایه ایجاد کرده است. ویروس کرونا ویروس (COVID-19) با اطلاعات جدید از سازمان بهداشت جهانی امکان از بین رفتن این ویروس ممکن است به این زودی ها صورت نگیرید، سازش با واقعیت این امر است که مردم همه کاری برای محافظت از عزیزان خود انجام می دهند .

گذشته از توصیه های عمومی که مقامات به شهروندان می دهند ، مانند حفظ فاصله اجتماعی ، ملاقات با مردم در فضای باز ، ماسک زدن و غیره ، افراد تمایل به کمک گرفتن از فناوری های پیشرفته دارند. در هنگام از سرگیری کار ، مردم به روشی برای کاهش تماس فیزیکی تا آنجا که ممکن است نیاز دارند ، و در این قسمت است که تشخیص چهره با کنترل دسترسی بدون لمس امکان پذیر است. تشخیص چهره بدون شک یکی از فناوری هایی است که در طی اپیدمی کرونا به این میزان آگاهی کسب کرده است. بر اساس گزارش بازار کنترل دسترسی با COVID-19 Impact - پیش بینی جهانی تا سال 2025  سیستم های تشخیص چهره سهم عمده ایی از بازار جهانی را به خود اختصاص خواهند داد. شرکت دوربین مداربسته داهوا در این ایپدمی با عرضه دوربین های مداربسته حرارتی و انواع سیستم های کنترل ورود خروج با تشخیص چهره سبب افزایش ایمنی سلامتی در محیط کارگاها و شرکت ها شده است.

معرفی تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا

تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا ، یک راه حل هوشمند اینترنت اشیا و ارائه دهنده خدمات ویدئوی محور ، در جهان ، ترمینال کنترل دسترسی چهره شناسایی چهره DAHUA FACT را برای افرادی که نیاز به ورود منظم به محل دارند ، منتشر می کند. سریع ، دقیق ، راحت و قابل اعتماد ، می تواند در ساختمانهای تجاری ، بیمارستانها ، مدارس و غیره نصب شود.

با استقرار سریع الگوریتم های هوش مصنوعی دوربین های مداربسته داهوا dahua ، سری تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا ، با ترمینال کنترل دسترسی به تشخیص چهره ، دارای سرعت تشخیص چهره کمتر از 0.3 ثانیه برای هر نفر است. این امکان ورود سریع کارمندان به محل را فراهم می کند که به خصوص در ساعات شلوغ مفید واقع می شود.

ویژگی تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا

تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا  ، با ترمینال کنترل دسترسی دقیق شناسایی چهره سری Dahua DAHUA FACT دقت 99.5٪ و سازگاری قوی با تعدادی از شرایط سخت ، از جمله نور شدید ، تاریکی شب ، ریش ، عینک و غیره را تضمین می کند ، عملکرد پایدار را در محیط های مختلف امکان پذیر می کند.

قابلیت دسترسی بدون لمس راحت،  تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا راحتی قابل توجهی را به کارمندان ، اساتید ، دانشجویان ، کارکنان پزشکی و غیره ارائه می دهد. همچنین با کاهش تماس های فیزیکی آنها در مکان هایی که کار می کنند یا در آنها حضور دارند ، یک لایه محافظتی دیگر ایجاد می کند.

مورد اعتماد طبق استاندارد TÜV Rheinland ETSI TS 103645 تست شده است ، تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا توسط TÜV Rheinland تأیید شده است تا با مقررات عمومی محافظت از داده ها (GDPR) سازگار باشد این بدان معناست  که تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا از نظر امنیت اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی در سطح جهانی است.

نصب اسان تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا

برای توزیع کنندگان و نصب کنندگان امنیتی ، نصب و کنترل محصولات کنترل دسترسی سنتی دشوار است و عملیات پیکربندی پیچیده است. تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا، پشتیبانی از حالت مستقل ، باعث صرفه جویی در هزینه سیم کشی تا بیشترین حد. علاوه بر این ، پیکربندی را می توان در منوی GUI محلی از طریق صفحه لمسی انجام داد.

پشتیبانی تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا

تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا  برای استفاده در ساختمان های تجاری ، مدارس ، بیمارستان ها و غیره ، ایجاد راحتی و همچنین یک لایه محافظتی اضافی در هنگام از سرگیری کار در حالت عادی جدید مناسب است. با ماموریت "جامعه ایمن تر ، زندگی دقیق" ، شرکت دوربین مدرابسته داهوا همچنان به "نوآوری ، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان در سراسر جهان تمرکز می کند.

همچین میتوانید برای اشنایی با دوربین مداربسته دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200D این مقاله را مطالعه نمایید. پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع دوربین های مداربسته داهوا در ایران می باشد اخرین تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا را با گارانتی 24 ماه فرادید از فروشگاه آنلاین فرادید تهیه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.