ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا در تاریخ 7 ژانویه 2020 فناوری برای ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا که یک راه حل ایمن و امن برای نظارت تصویری می باشد را در کنفرانس ویدیوی رونمایی کرد،

این راه اندازی آنلاین نمایندگان صنعت و کارشناسان سراسر دنیا را به خود جلب کرد تا شاهد آخرین سری محصولات کنترل دسترسی هوشمند و محصولات ارتباط تصویری Dahua Technology باشیم. همچنین این امکان را به آنها می دهد تا در مورد روند توسعه آینده در زمینه ساختمان هوشمند و فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا   بحث مفصلی داشته باشند.

مدیر محصول ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا در فناوری Dahua در  این کنفرانس دو محصول هوشمند دارای قابلیت هوش مصنوعی را نشان داد: ترمینال کنترل دسترسی تشخیص هویت چهره و زمان حضور ، و ترمینال کنترل دسترسی اثر انگشت ، که از ظرفیت تصویر بزرگتر و سرعت تشخیص پیشرفته بهره می برد.

معرفی ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا فناوری ترمینال کنترل دسترسی و کنترل حضور چهره نسل چهارم دوربین های مداربسته داهوا در هر دو طرح افقی (سه مدل) و عمودی (دو مدل) در دسترس است ، که تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت را برای کنترل دسترسی مختلف و نیازهای حضور در زمان ارائه می دهد.

مجهز به صفحه نمایش لمسی خازنی 4.3 اینچی و دوربین دو چشمی ، مدل عمودی تا 6000 ظرفیت تصویر چهره را پشتیبانی می کند.

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

هر دو محصول ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا از یک طراحی کوچک پشتیبانی می کنند و از نصب دیواری پشتیبانی می کنند و دو روش نصب زاویه متفاوت را بر اساس ارتفاع کلی افراد ارائه می دهند. به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف ، این دستگاه ها می توانند بر روی دسک تاپ در مناطق پذیرش نیز نصب شوند و امکان حضور سریع و دسترسی سریع کارمندان را فراهم می آورد.

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

ویژگی ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

آخرین ترمینال کنترل دسترسی اثر انگشت از فناوری دوربین مداربسته داهوا Dahua با استفاده از توابع کنترل دسترسی و حضور در زمان ، با ظرفیت ثبت حداکثر 3000 اثر انگشت. از اتصال Wi-Fi و OSDP پشتیبانی می کند. کاربران می توانند دستگاه را از سه طریق مدیریت کنند - از طریق صفحه نمایش لمسی آن ، یک تلفن همراه و یا از طریق رایانه وب ، امکان عملکرد و مدیریت انعطاف پذیر و راحت.

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

محصولا ویلا کیت برای ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

محصول جدید ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا Wi-Fi ویلا کیت تازه منتشر شده ، می باشد ، که مانیتور داخلی 7 اینچی اندرویدی و PoE Kit را برای امنیت خانه های هوشمند معرفی کرد.

این کیت ایستگاه درب جدید ، مانیتور داخلی 7 اینچی با صفحه نمایش با وضوح بالا ، منبع تغذیه و کلیه لوازم جانبی مرتبط را ارائه می دهد. کل سیستم از طریق Wi-Fi فعال شده و کاربران فقط باید منبع تغذیه دستگاه را از بین ببرند ، زحمت سیم کشی را از بین ببرند و آن را برای کاربران ویلا ایده آل کنند.

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

محصول جدید ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا با طراحی ساده و نفیس ، مانیتور داخلی 7 اینچی اندرویدی در دو رنگ سیاه و سفید موجود است. رابط کاربری دستگاه ترکیبی از سبک های سنتی اندرویدی و خانه های هوشمند است که عملکردی روان را امکان پذیر می کند. در مقایسه با بسیاری از محصولات اندرویدی 5.1 ، محصول Android V8.1 ما از مدیریت جداگانه ای از کاربران خاص پشتیبانی می کند ، که برای حفظ حریم خصوصی کاربران ایمن تر است. علاوه بر اتصال سیمی ، دستگاه از اتصال Wi-Fi نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های محصول ویلا کیت ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

این PoE Kit بسیار مقرون به صرفه شامل یک ایستگاه در است که دارای پرده های ضد باران ، صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح بالا با طراحی داخلی و همچنین سوئیچ PoE است. کارت حافظه SD 8 گیگابایتی داخلی از حافظه انبوه پشتیبانی می کند. هر دو ایستگاه درب و مانیتور داخلی از منبع تغذیه PoE پشتیبانی می کنند و نیاز به آداپتورهای اضافی برق را برطرف می کنند. آخرین برنامه پیکربندی امکان استقرار آسان و راحت را فراهم می آورد. کاربران می توانند فقط طی 2-3 دقیقه به طور مستقل کل مراحل نصب را انجام دهند

ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا

تأسیسات ساختمانی بخش اساسی در کار و زندگی روزمره ماست. در عصر اطلاعات ، مردم خواستار دسترسی برای ساختمان های هوشمند با دوربین های مداربسته داهوا و زندگی راحت هستند ، و این همان چیزی است که فناوری شرکت دوربین مداربسته داهوا Dahua به آن اختصاص داده شده است - برای ارائه محصولات بسیار رقابتی و باهوش تر به مشتریان و کاربران ، ایجاد جامعه ای امن تر و زندگی باهوش تر.

برای خرید و تهیه به روز ترین تکنولوژی شرکت دوربین مداربسته داهوا می توانید با فرادید تماس بگیرید و اخرین تکنولوژی شرکت دوربین مداربسته داهوا با گارانتی 24 ماهه فرادید بهره ببرید.