مزیت دوربین های مداربسته hdtvi

مزیت دوربین های مداربسته hdtvi دوربین های HD-TVI به دلیل اینکه هنوز آنالوگ هستند بسیار محبوب هستند اما دقیقاً مانند برخی از دوربین های اصلی IP از وضوح بالایی برخوردار هستند.همچنین نصب دوربین نسبت به مدل های IP ارزان تر و آسان است سالهاست که نصب کننده دوربین مدار بسته با دوربینهای آنالوگ سنتی با کابلهای کواکسیال RG-59 ، RG-6 و RG11  و اتصالات BNC کار می کنداین نوع نصب همیشه سریع و ساده بود و مردم ترجیح می دهند این روش را ادامه دهند.

پس از نصب دوربین ها ، باید DVR را برای ضبط پیکربندی کنید ، یک کار ساده و معمولی است که یک تکنسین خوب قادر به انجام سریع آن بدون نیاز به مهارت های پیشرفته است به عنوان مثال وقتی همان تکنسین نیاز به نصب دوربین HD-TVI دارد ، روش کار کاملاً یکسان استاو فقط باید دوربین را به جای خود وصل کند ، کابل های کواکسیال را اجرا کند ، اتصالات BNC را در دو انتهای کابل های کواکسیال جمع کرده و DVR را برای ضبط ضبط کندبرای نصب دوربین آنالوگ سنتی یا HD-TVI ، هیچ یادگیری لازم نیست زیرا کل روش یکسان است ، در حالی که برای دوربین های IP داشتن مهارت های پایه IT و شبکه برای تنظیم دوربین ضروری است.حالا که ما مورد بحث قرار گرفته اند مسائل اساسی مربوط به نصب و راه اندازی اجازه دهید یک نگاهی به  مزایای ادوربین های HD-TVI.بیندازیم.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد فرق تشخیص چهره با شناسایی چهره می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

ویژگی های مزیت های دوربین مدرابسته hdtvi

تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر با کیفیت بالا (HD) جزئیات و قابلیت بزرگنمایی را برای مواردی مانند تشخیص چهره و شناسایی پلاک خودرو حتی در صورت فاصله کمی از دوربین فراهم می کند.

نصب ساده

دیگر نیازی به مهارت شبکه اضافی نیست نصب دوربین های HD-TVI  به راحتی نصب دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی است و به زیرساخت شبکه پیچیده ای نیاز ندارد ، بنابراین در مقایسه با نصب سیستم های IP ، نصب بسیار سریعتر است.

کم هزینه

سیستم های HD-TVI وضوح بالایی را با هزینه کمتری ارائه می دهندهزینه نصب دوربین مدرابسته و زیرساخت ها ارزان تر از پروژه های مداربسته IP base است.

دوربین های HD-TVI تاخیری ندارند 

مردم معمولاً کمی در مورد تأخیر (یا تأخیر) در دوربین های IP تعریف می کنندبا دوربین های مداربسته سنتی چنین چیزی وجود ندارد و این مورد در مورد دوربین های HD-TVI نیز صدق می کند ، بنابراین این یک مزیت بزرگ از این فناوری است.

از زیرساخت موجود استفاده کنید

HD-TVI انتقال سریع و با کیفیت بالا را با استفاده از زیرساخت های موجود با کابل های کواکسیال یا UTP (cat5 / 6) امکان پذیر می کنداین هزینه را کاهش می دهد.

انتقال از راه دور

دوربین های HD-TVI امکان انتقال در فاصله 1600 فوت (487 متر) را با استفاده از کابل RG-59 فراهم می کند که بزرگتر از 100 متر سنتی برای کابل های UTP (cat5 / 6) است که در دوربین های IP استفاده می شود

ادغام آسان

یک سیستم مدار بسته HD-TVI می تواند با دوربین های سنتی و کابل های کواکسیال موجود سازگار باشد ، بنابراین در نصب جدید امکان استفاده از DVR ترکیبی وجود دارد که همزمان با هر دو دوربین کار می کند.

برای نصب و خرید انواع دوربین های مداربسته HDTVI می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و مشاوره رایگان در مورد محصولات و مزیت های دوربین های مداربسته HDTVI پرس و جو نمایید، علاوه بر اینکه کلیه دوربین های مداربسته شرکت پویا الکترونیک دارای 24 ماه گارانتی فرادید می باشد.