نحوه کارکردن دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR

دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR (خواندن اتوماتیک شماره پلاک) یکی از مهمترین پیشرفت های دوربین مداربسته  برای کنترل ترافیک و مبارزه با جرایم رانندگی و غیره در سال های اخیر می باشد.فناوری ANPR قابلیت خواندن و شناسایی شماره ها و حروف می باشد که امروزه این نوع فناوری در کنار دوربین های مداربسته به کار گرفته شده اند که حاصل آن تولید دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR می باشد  در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR بپردازیم

فناوری ANPR  در دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR چیست ؟

فناوری ANPR برای شناسایی ، عادی سازی و تقویت تصویر صفحات پلاک اتومبیل از یک سری تکنیک های دستکاری تصویر استفاده می کند ، در این مرحله تشخیص شخصیت نوری برای استخراج حروف و اعدا. بنابراین ، نتیجه نهایی مجموعه ای از ابرداده است که یک تصویر حاوی صفحه شماره وسیله نقلیه و متن رمزگذاری شده مربوط به آن صفحه را مشخص می کند. این نرم افزار در توانایی شناسایی صحیح پلاک ها با استفاده از هفت الگوریتم اصلی برای استنباط وسیله نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد.

.امروزه دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR  از این تکنولوژی در سراسر جهان به کار گرفته می شود، از جمله کاربرد اصلی آن کنترل تردد خودروها در ورود و خروجی شهرها و کنترل عوارضی ها و کنترل سرعت می باشد که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی  استفاده می شود.

دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR چگونه کار می کند؟

دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR شماره را ثبت رو ضبط می کند و هنگام ورود وسایل نقلیه از محل شما ، آنها را نمایش می دهد.دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR در شرایط نوری مختلف  می توانند عملکرد داشته باشد ،  حتی در شب چون با استفاده از قابلیت های نور مادون قرمز می توانند شماره پلاک خودرو ها را ثبت نمایند. این کار توسط تکنولوژی دروربین مداربسته در دید شب میسر شده است. و حتی گاهی اوقات این پلاک خوان از تکنولوژی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی نیز پشتیبانی میکنند.

سایر تجهیزات امنیتی از قبیل دروازه های اتوماتیک ، و موانع خودرو نیز می توانند به سیستم های ANPR مجهز  شوند تا اقدامات امنیتی بیشتری ارائه دهند

دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دید در شب,دوربین مداربسته

مشکلات احتمالی دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR

با این وجود ، تعدادی از مشکلات احتمالی نیز در تشخیص وجود دارد که نرم افزار باید بتواند با آن مقابله کند تا از شناسایی کامل آن اطمینان یابد. وضوح فایل ضعیف می تواند یک مشکل باشد ، معمولاً ناشی از فاصله خیلی دور صفحه یا دوربین با کیفیت مخصوصاً پایین است. تیرگی حرکات ، نورپردازی ضعیف و کنتراست کم به دلیل قرار گرفتن بیش از حد ، انعکاس یا سایه نیز می تواند مواردی را مختل کند ، در حالی که میله های بکسل گاهی اوقات می توانند خود پلاک را بپوشانند.

در حالی که بعضی از این مشکلات در داخل نرم افزار قابل تصحیح است ، اما این مشکل تا حدود زیادی بر عهده سخت افزار است. افزایش ارتفاع دوربین ممکن است از مشکلاتی در اشیاء (مانند سایر وسایل نقلیه) در مبهم شدن صفحه جلوگیری کند اما سایر مشکلات مانند تنظیم افزایش سطح صفحه شما ایجاد می کنید.

خوشبختانه ، برای پارکینگ های اتومبیل مجهز به تجهیزات دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR ، ما می توانیم با دقت بسیار بالایی روبرو شویم - که منجر به تشخیص جامع تری می شود.

موارد استفاده دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR

فناوری دوربین مداربسته پلاک خوان  ANPR برای کلیه محیط ها مناسب است:

  • فرودگاه ها / بنادر
  • سایت های ساختمانی
  • کلیه پارکینگ های اتومبیل / مناطق پارکینگ اداری
  • سینما ، تئاتر ، سالن کنسرت
  • دفاتر و ساختمان ها
  • مناسبت ها
  • محل های امنیتی بالا
  • بیمارستان ها
  • بزرگراه ها برای عبور و مرور
  • ایستگاه های راه آهن و اتوبوس
  • محیط خرده فروشی
  • مراکز ورزشی و تفریحی

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد دروبین های مداربسته پلاک خوان ANPR می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در مورد خرید دوربین های مداربسته پلاک خوان بهره مند شوید .پویا الکترونیک فرادید برترین وارد کننده دوربین های مداربسته پلاک خوان در ایران می باشد.