دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب

در جهان صنعتی امروزه نصب و استفاده دوربین های مداربسته عنوان بهترین گزینه نظارت 24 ساعته در بازار پذیرفته شده است دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب یک جزء مهم در تأمین امنیت مرزها ، فرودگاه ها ، بندرها ، زیرساخت های مهم و موارد دیگر هست.

5 مزایای دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب

دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب به مردم این قدرت را  می دهند در تاریکی شب اجسام و ... را ببینند. تابش حرارتی نامرئی که توسط همه اشیاء ساطع می شود یا صرف نظر از شرایط روشنایی منعکس می شودبرخی از بزرگترین مزایای دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب در حوزه امنیت قرار دارددوربین های مداربسته دید در شب برای بسیاری از مشاغل مهم (اگر نه همه) در سراسر کشور به یکی از اصلی ترین روش های محافظت تبدیل شده اند ، و در چنین منظره ای ، نیاز به تولید تصاویر با کیفیت برای تأمین محافظت مداوم در برابر متجاوزان بالقوه بسیار مهم استدوربین های مداربسته حرارتی دید در شب در شرایط چالش برانگیز از مزایایی برتری برخوردارند :

  1. سناریوهای کم نور
    وقتی دوربین ها در حال مشاهده محیط پیرامون یک ساختمان هستند ، اغلب باید با سناریوهای کم نور (مثلاً در ساعات شب) مقابله کننداین ناحیه ای است که در آن دوربین های تصویربرداری حرارتی واقعاً می درخشند.

  2. ایمنی به محدودیت های بصری
    دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب ، دقیقاً مانند چشم ما ، معمولاً در دیدن مبهم های بصری که به طور طبیعی اتفاق می افتند ، مانع از بازتاب نور هستندبا این حال ، از آنجا که تابش حرارتی از این موانع بصری عبور می کند ، دوربین های حرارتی می توانند اتفاقات را ضبط و پردازش کنند.

  3. استتار شاخ و برگ
    دوربین های مداربسته معمولی را می توان فریب داد، در برخی موارد، توسط استتار بصری، و یا در شرایطی که رنگ و یا الگوهای مشابه با هم مخلوط می شوند دوربین های مداربسته معمولی قادر به تشخیص نمی باشند ولی دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب می توانند اشیاء یا افرادی را استتار کرده اند را پیدا نمایند.

  4. تعداد کمتر آلارم کاذب
    دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب معمولاً در سناریوی محافظت از مشاغل ، مقرون به صرفه هستند ، زیرا به کاهش تعداد آلارم کاذب کمک می کننداین کار با استفاده از نرم افزار تحلیلی پیشرفته انجام می شود که می تواند در بالاترین کالیبر خود با تصاویر با کنتراست بالا و ویدئویی که از تصاویر حرارتی ارائه می دهد ، انجام شود.

  5. بازده بالاتر

دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب با بازده بالاتر گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای بسیاری از مشاغل است که می خواهند اطمینان حاصل کنند که آنها بهترین راه حل امنیتی و حفاظتی را در بازار امروز دارندبه طور کلی هزینه مالکیت یک سیستم امنیتی با دوربین های تصویربرداری حرارتی بسیار پایین تر از یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته استبه عنوان مثال ، برای یک شرکت یا اداره که محیط وسیع و گسترده ایی دارند اگر از دوربین های مداربسته معمولی استفاده نمایند برای دید دوربین باید نور افکن نصب کنند که با این مورد باز دید دوربین محدود است، ولی با نصب دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب نیازی به نصب نور افکن نمی باشد و دید وسیعی نسبت به دوربین های معمولی در شب دارد همچنین نور افکن ها هزینه ایی مازاد هستند که نگهداری به خودی خود بسیار گران است.

برای خرید انواع دوربین های مداربسته حرارتی دید در شب می توانید با شرکت فرادید تماس گرفته و از مشاوره رایگان  پویا الکترونیک فرادید در خرید دوربین های مداربسته دید در شب بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین کلیه محصولات عرضه شده توسط فرادید از گارانتی 24 ماهه فرادید بهره می برند.