سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا تولید کننده انواع سیتسم های نظارتی و  اندازه گیری سرعت خودرو می باشد ، سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا با بهره بری از فناوری فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا یکی از مؤلفه های اصلی سیستم های نظارت بر ترافیک است. از داده های ارائه شده می توان برای مدیریت ترافیک و اجرای قانون استفاده کرد. سیستم های اندازه گیری سرعت بر اساس روش آنها فعال یا غیرفعال می توانند به دو دسته اصلی تقسیم شوند. یک سیستم فعال نحوه ارزیابی سیگنال های منتقل شده توسط وسیله نقلیه در حال عبور را به منظور برآورد سرعت وسیله نقلیه  انجام می دهد، به عنوان مثال ، یک سیستم سنسور مبتنی بر یک حلقه سیم پیچ ، رادار یا لیزر اندازه گیری می کند. با این حال ، برخی از این سیستم ها گران هستند و نیاز به کالیبراسیون یا نگهداری گسترده دارند .حسگرهای غیرفعال و فعال قالباً یکدیگر را به خوبی تکمیل می کنند و در این مطالعه روی سیستم های تصویری نوری منفعل متمرکز می شویم. سیستم های مبتنی بر فیلم به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی در دوربین ها و دستگاه های کامپیوتری ، که کارآمدتر ، در دسترس تر و قابل اعتماد تر شده اند ، محبوب تر شده اند. علاوه بر این ، مقرون به صرفه بودن این سیستم ها باعث می شود تا آنها با روش های متداول بسیار رقابت پذیر باشند. در این مقاله سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا را شرح می دهیم.

سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا مبتنی بر ویدیو ، فریم های ویدیویی متوالی را به منظور ردیابی یک وسیله نقلیه و در نتیجه سرعت آن اندازه گیری می کنند. برای تحقق این کار روشهای مختلف پردازش تصویر و شناخت الگوی استفاده شده است. فرض اصلی این است که سرعت وسیله نقلیه در حین تشخیص ثابت است و دوربین به سمت پایین به طرف صحنه روبرو است. یک تکنیک متداول تقسیم بندی پیش زمینه / پس زمینه است که وسیله نقلیه متحرک را به عنوان حباب استخراج می کند تا سرعت آن را در فریم های متوالی تخمین زده شود.

نحوه کار سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین تکنولوژی های سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا را تولید و عرضه بازار جهانی می کند، در این بخش ، یک مدل به منظور بررسی پارامترهای اصلی کمک به عدم قطعیت های یک سیستم اندازه گیری سرعت معرفی شده است. سیستم تشخیص مبتنی بر سناریویی است که دارای چندین خط نفوذ ، آگاهی از موقعیت نسبی آنها در دنیای واقعی و وسیله نقلیه عبوری است فرض می شود سرعت خودرو هنگام عبور از خطوط ثابت باشد زیرا طول صحنه اندازه گیری بسیار کوتاه است (چند متر). مدل پیشنهادی سپس بر اساس یک بردار الگوی حرکت شناسایی شده ، یک معیار از سرعت خودرو را به دست می آورد. استفاده از خطوط نفوذ و همچنین ذخیره حوادث در یک بردار الگوی از نظر حافظه و پیچیدگی محاسباتی بسیار مؤثر است.

سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دوربین مداربسته داهوا,داهوا,خرید دوربین مداربسته

ویژگی سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا

  • قابلیت اندازه گیری انواع سرعت ها
  • قابلیت اندازه گیری فاصله دوربین تا وسلیه نقلیه
  • قابلیت شناسایی نوع خودرو
  • قابلیت ردیابی همزمان چند خودرو
  • دارای GPS   و پشتیبانی از اینترنت 4G/3G
  • قابلیت ساپورت از فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دوربین مداربسته داهوا,داهوا,خرید دوربین مداربسته

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع سیستم های نظارت تصویری در ایران می باشد، با فرادید می توانید از فناوری های به روز شرکت داهوا بهره مند شوید.کلیه محصولات خریداری شده از فرادید دارای گارانتی 24 ماهه فرادید می باشد.