نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات

نصب دوربین مداربسته باعث افزایش ایمنی و پیش گیری از وقوع جرم می شود که هر شرکت یا سازمانی نیازمند سیستم های نظارت تصویری از جمله دوربین مداربسته می باشند، امروز با افزایش جرایم و تحدید ها و دزدها، نصب دوربین مداربسته در منزل و در محیط ساختمان ها و مجتمع ها امر ضرروی است، به صورت کلی نصب دوربین مداربسته علاوه بر نقش نظارت تصویری، کارایی های دیگری از جمله شناسایی افراد، هشدار نفوذ، بررسی ورود و خروج ، حتی گاهی اوقات به عنوان شاهد از دوربین مداربسته استفاده می شود، در هرمکانی امکان نصب دوربین مداربسته وجود دارد؟ در چه جاهایی میتوان دوربین مداربسته نصب کرد؟در ساختمان و مجتمع چطور می توان دوربین مداربسته نصب کرد؟ برای دریافت سوالات خود مقاله نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات را مطالعه نمایید.

قوانین نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات

مزیت اصلی نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات این است که دوربین مدار بسته به عنوان عامل بازدارنده جرم عمل می کند. مجرمان بالقوه که دوربین را می بینند ، از ترس اینکه تصاویر آنها گرفته نشود ، می توانند از فعالیتهای جنایی برنامه ریزی شده خود جلوگیری کنند. این مزیت دیگر دوربین مدار بسته  افزایش ایمنی می شود.

نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات با رعایت این چند نکته منع قانونی ندارد، و میتوانید دوربین مداربسته در محیط مشاعات نصب کنید، نصب دوربین مداربسته در منزل در یک ساختمان فقط محیط داخلی خانه باشد منعی ندارد،اگر در محیط مجتعی قرار است دوربین مداربسته نصب شود باید رضایت کتبی ساکنین ساختمان را داشته باشید و به آنها اطلاع بدهید، و با نظارت مدیر ساختمان در محل هایی که مورد تایید همه است می توانید دوربین مداربسته نصب کنید.

برای نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات  مانند کوچه یا خیابان ،ابتدا لازم به ذکر است که باید به همسایگان و ساکنین محل اطلاع دهید که با نصب یک تابلو می توانید این کار انجام دهید، حتما دقت کنید که دوربین مداربسته رو به پنجره یا حیاط همسایه نباشد، اگر از شما شکایت شود باید قرامت سنگینی پرداخت کنید.

طبق اصل ۲۵ قانون اساسی هرگونه استراق سمع و نظارت بر زندگی دیگران خلاف قوانین است ، برای نصب دوربین مداربسته مخفی در محل لازم به گرفتن مجوز از مراجع قانونی مربوطه به صورت زمان محدودی می توانید نصب کنید، برای مثال شما مورد تحدید قرار گرفته اید برای شناسایی و بررسی رفت آمد ها می توانید دوربین مداربسته مخفی را با گرفتن مجوز از نیروی انتظامی و مراجع قانونی نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات را انجام دهید.در غیر این صورت بدون داشتن مجوز خلاف قانون و جرم محسوب می شود.

تصاویر گرفته شده از دوربین های مخفی ، قابل استناد نمی باشند و نمی توان از آنها به عنوان مدرک استفاده کرد، چون خلاف قوانین می باشد، قرار گرفتن تصاویر دوربین های مخفی به شخص ثالث نیز نقض قوانین می باشد، که امروزه تصاویر مختلفی با در فضای مجازی منتشر می شود.

نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات آسانسور

نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات آسانسور با توجه به اینکه بیشتر رفت آمد ها در آسانسور می باشد، و بیشتر ساکنین راضی به نصب دوربین مداربسته در آسانسور می باشند می توانید دوربین مداربسته را در آسانسور نصب نمایید، برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور لازمه این نکات را رعایت کنید، چون ارتفاع اسانسور کوتاه است ممکن است مورد تخریب شود می توانید از دوربین های مخفی با تابلو هشدار در اسانسور استفاده کنید، نصب دوربین مداربسته در آسانسور بسیار سخت است بهتر است از همکاری متخصصین فرادید که مجوز های لازم برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور را دارند بهره ببرید تا از خطرهای ممکنه در امان باشید.

نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات, نصب دوربین مداربسته, دوربین مداربسته داهوا, دوربین مداربسته هایک ویژن,فرادید,پویا الکترونیک فرادید

برای نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات می توانید با فرادید تماس بگیرید، و از مشاوره رایگان و تخصصی پویا الکترونیک فرادید بهره ببرید.