نصب دوربین مداربسته لامپی

امروزه با افزایش نصب دوربین های مداربسته و رشد فناوری دوربین های مداربسته ، برای تامین نیاز های مختلف جامعه شرکت های تولیدی دوربین های مداربسته انواع دوبین های مداربسته را تولید می کنند، از جمله دوربین های مداربسته مخفی و کوچک که برای جاسوسی و دیده نشدن استفاده میکنند.

بسیاری از افراد به دنبال نصب دوربین مداربسته یک دوربین امنیتی پنهان برای نظارت در املاک خود و یا در داخل خانه یا بسیاری از مکان های دیگر هستند. دوست دارید بدونید الان در محل کار یا منزل شما، چه کسی در حال عبور و یا ایستاده،فرادید یک دستگاه دوربین امنیتی عالی را به شما معرفی می کند.نصب دوربین مداربسته لامپی ، در این مقاله شرح مختصری از این کارایی و نصب دوربین مداربسته لامپی را می دهیم.

نصب دوربین مداربسته لامپی که با وای فای Wi-Fi کار می کند، یک دوربین مداربسته مخفی واقعا عالی است که به فکر هیچ کس نمی رسد که یک لامپ دوربین مداربسته به نظر برسد. همانند یک لامپ عمل میکند و روشنایی می دهد، می تواند محل کار یا خانه شما روشن کند،درون این لامپ دوربین مداربسته مخفی تعبیه شده است که هیچ کس نمی تواند آن را تشخیص دهد.

دوربین مداربسته لامپی از طریق وای فای Wi-Fi از شبکه اینترنت استفاده می کند. با استفاده از برنامه  می توانید فیلم را ضبط کرده و به صورت زنده در تلفن هوشمند خود تماشا کنید. نصب دوربین مداربسته بدون dvr. کل فرایند تنظیم را بسیار آسان است.اگر بدنبال نصب دوربین مداربسته لامپی برای منزل خود هستید می توانید با شرکت پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و یکی از بهترین دوربین مداربسته لامپی یا مخفی را برای شما نصب کنیم،در ادامه مقاله انواع دوربین های مداربسته لامپی را توضیح می دهیم.

انواع مدل های  نصب دوربین های مداربسته لامپی

باید دلایلی وجود داشته باشد که دوست دارید از دوربین امنیتی لامپ استفاده کنید. این روشنایی دوربین لامپ LED همانند چراغ های معمولی است. اگر نمی خواهید خانه خود را رصد کنید ، دیگر نیازی به نصب دوربین امنیتی لامپ ندارید.اما اگر دلیلی برای نظارت بر خانه خود دارید ، پیشنهاد ما به شما نصب دوربین مداربسته لامپی است که از راه دور خانه خود را زیر نظر بگیرید. مثل جاسوسی برای شما کار خواهد کرد این کار سارقان را متوقف کرده و از ضرر جلوگیری می کند.

  • دوربین مداربسته لامپی
  • دوربین مداربسته لامپی به صورت بیرونی
  • دوربین مداربسته لامپی به صورت ال ای دی
  • دوربین مداربسته لامپی به صورت فانوس

نصب دوربین های مداربسته لامپی

نکاتی در خرید و نصب دوربین های مداربسته لامپی

  • برند: برندی که میخوایید تهیه کنید، معتبر و شناس باشه.
  • گارانتی : حتما دارای گارانتی معتبر باشد تا در صورت خرابی تعویض گردد.
  • داری چه قابلیت های : دید در شب ، اتصال به وای فای ، تصاویر بتوانید با گوشی مشاهده کنید، پاناروما و 360 درجه باشد، حالت انتقال صدای دو طرفه باشد، ضد آب باشد، قابلیت کنترل ضبط کردن باشد

نصب دوربین دوربین مداربسته لامپی

اگر واقعاً نصب دوربین مداربسته لامپی را می خواهید انجام دهید ، ابتدا سیستم دوربین مدار بسته قدیمی خود را با این دوربین مداربسته لامپی جایگزین کنید. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که شما باید بدانید.

  • در هنگام نصب دوربین مداربسته لامپی آن را در ارتفاع نصب کنید
  • لامپ دوربین مداربسته را قبل از خوابیدن خاموش کنید.
  • هنگام نصب دوربین مداربسته لامپی جای مناسبی را برای نصب انتخاب کنید.
  • هر چند وقت یک بار اتصال وای فای wi-fi با دوربین مداربسته لامپی چک کنید.
  • نصب دوربین مداربسته بدون dvr باشد.

دوربین دوربین مداربسته لامپی

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع دوربین های مداربسته به روز دنیا ، برای مشاوره در خرید با فرادید تماس بگیرید.