تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا سری دوربین های Deepsense IP خود را که شامل دوربین های تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا است ، راه اندازی کرده است. این سری جدید که توسط الگوریتم های یادگیری عمیق هوش مصنوعی AI هدایت می شود ، امکان کنترل دقیق چهره و ویژگی های چهره را برای نظارت در زمان واقعی ، عمدتاً برای برنامه هایی مانند پارک های تجاری ، مدارس ، فرودگاه ها ، بانک ها و مناطق کلیدی مراکز خرید فراهم می کند.

بر اساس فن آوری امنیتی هوش مصنوعی شرکت دوربین مداربسته داهوا و همچنین فناوری پیشرفته تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا و گسترده ای با دامنه پویا (WDR) ، سری Deepsense IPC  عکس های چهره با وضوح بالایی را ارائه می دهد ، حتی در متناقض ترین شرایط نورپردازی. علاوه بر این ، از شش ویژگی مختلف چهره استخراج شده از فیلم پشتیبانی می کند و آن ویژگی های مختلف از جمله جنسیت ، سن ، بیان (خوشحال ، آرام ، غافلگیر ، غمگین و عصبانی) ، عینک ، ماسک های دهان و ریش و سبیل را خلاصه می کند و این باعث می شود جستجو و ردیابی موضوعات مورد علاقه کارآمدتر است.

ویژگی تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا

تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا با گرفتن عکس به جای ضبط ویدیو ، IPC جدید Dahua به طور مؤثر الزامات پهنای باند را کاهش می دهد ، زیرا آنها به عملکرد بالاتر اما با ذخیره کمتری می رسند. هنگامی که یک تصویر تار یا زاویه دار تشخیص داده شود ، به طور خودکار دور ریخته می شود ، به این ترتیب که فقط واضح ترین و مناسب ترین تصاویر برای تجزیه و تحلیل ارسال می شوند و در نتیجه پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیشتری ذخیره می شود. علاوه بر این ، با پشتیبانی از استانداردهای رمزگذاری پیشرفته ویدیو  H.265 و H.264  ، در ضمن نگه داشتن ویدئو با کیفیت بالا در مقایسه با استانداردهای استاندارد فشرده سازی ویدیو ، تا 70٪ فضای ذخیره سازی را ذخیره می کند ، و کل هزینه های عملکرد را برای کاربران کاهش می دهد.این سیستم با اخرین تکنولوژی شرکت داهوا فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا کار میکند.

تشخیص چهره دوربین های تحت شبکه داهوا پس از صادر کردن اطلاعات به پایگاه داده داخلی (حداکثر 10،000 تصویر صورت) ، Deepsense IPC Dahua روشی کاربر پسند و انعطاف پذیر برای مدیریت داده ها ارائه می دهد و مقایسه چهره را راحت تر می کند. توابع اضافی مانند لیست سیاه و سفید و حالت غریبه ، افرادی که به عنوان افراد غریبه یا افراد لیست سیاه شناخته می شوند ، زنگ هشدار را از قبل برانگیخته و باعث افزایش بیشتر کارآیی نظارت می شوند. این سیستم برای نیازهای خاص شخصی سازی را ارائه می دهد ، بنابراین به کاربران امکان می دهد آستانه شباهت را کنترل کنند ، و مقایسه چهره هدفمند را با توجه به نیازهای خاص کاربر فراهم می کند.