دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از شرکت های برتر تولید کننده دوربین های مداربسته در جهان می باشد که در حوزه امنیت و نظارت تصویری اقدامات منحصر به فردی انجام داده است، شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن این بار جهت حفظ سلامتی جامعه از ویروس کرونا و کنترل شیوع بیماری دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن را عرضه بازار نموده است که در این مقاله به معرفی دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن می پردازیم.

با بازگشت افراد به کار و کارهای روزمره ، برای مشاغل بسیار مهم است که در شرایط عادی جدید کارایی سیستم های کنترل دسترسی خود را به حداکثر برسانند که این امر مستلزم غربالگری درجه حرارت ایمن و سریع ، دسترسی و حضور و همچنین مدیریت بازدید کنندگان است.

ترمینال غربالگری دمای بدون لمس دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن برای استفاده آسانتر از لمس ترمینال یا دروازه ، استفاده از فن آوری های تشخیص چهره و ترموگرافی ، به مردم امکان ورود آسانتر به ساختمان ، ضبط حضار و بررسی همزمان دما را می دهد. ماهیت بدون لمس ترمینال باعث می شود دسترسی آسان تر و ایمن تر شود ، مناسب برای غربالگری دمای طولانی مدت با کنترل دسترسی برای هر سناریو با برخورداری از استقبال بالا از افراد. همچنین می توان آن را پیکربندی کرد که به افراد امکان می دهد درجه حرارت خود را بررسی کنند.

جهان امروزه با ویروس Covid-19 یا کرونا درحال دسته پنجه نرم کردن است که و این ویروس به سرعت درحال گسترش در سرتاسر جهان می باشد، بهترین راه حل کلیدی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کنترل دمای افراد می باشد که سبب جلوگیری از افراد آلوده به ویروس یا مشکوک به ویروس می شود. شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن اینبار دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن را اختراع نموده است که این دستگاه قابلیت های منحصر به فردی دارد که مناسب هرنوع شرکت یا اروگانی می باشد که می تواند با این دستگاه بدون نیاز به کسی دمای بدن افراد کنترل کند.این دستگاه دوربین مداربسته هایک ویژن از فناوری AcuSense نیز بهره می برد

نحوه ی کارکرد دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن

دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن متشکل از چیپ های هوش مصنوعی پیشرفته و چیپ های حرارتی و دوربین مداربسته هایک ویژن فناوری AcuSense ساخته شده است که این دوربین های مداربسته به صورت اتوماتیک هنگام ایستادم مقابل این دستگاه دمای بدن افراد را اندازه گیری می کند و به عنوان یک سیستم حضورغیاب و کنترل ورود و خروج می توان از آن استفاده کرد.در صورتی که دمای افراد بیشتر از 37 درجه باشد به آنها اجازه ورود نمی دهد و شخص مد نظر شناسایی شده و به مدیر یا مسئول مد نظر هشدار ارسال می گردد.

ویژگی دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن

  • دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن غربالگری دما با استفاده از فناوری ترموگرافی که رنج محاسبه ی دمای بدن از 35 درجه سانتی گراد تا 45 درجه سانتی گراد، میزان انحراف محاسبه 0.1 درصد است .
  • شناسایی دمای افراد از فاصله 30 سانتی متر تا 2 متر
  • نمایش دمای بدن و درصورت مشاهده دمای بدن غیر عادی سریعا گزارشی یا هشداری ارسال می کند.
  • هشدار به صورت ماسک به فردی که از ماسک استفاده نمی کند داده می شود.
  • پشتیبانی و محاسبه دمای افرادی که از ماسک استفاده می کنند.

 دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن

  • دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن بدون نیاز به اثر انگشت حضور فرد با شناسایی چهره انجام می دهد.
  • شناسایی چهره با ضریب دقت بالا
  • شناسایی چهره در محیط تاریک
  • جلوگیری از انتقال ویروس با تماس دکمه ها

دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده دوربین های مداربسته هایک ویژن در ایران با ما از به روزترین تکنولوژی های روز شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می شود تا محیط امن و سالم را برای کارمندان و خانواده های آنها فراهم کنید.برای مشاوره و خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانید با  فرادید تماس بگیرید و با خرید محصولات از فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته فرادید از گارانتی 24 ماه فرادید بهره ببرید