دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن

سیستم های نظارت تصویری قبل از سال 1996 بسیار گران و پر هزینه بودند، در آن زمان فقط سیستم ها بی کیفیت آنالوگ موجود بودند، با روی کار آمدن اولین دوربین مداربسته تحت شبکه، انقلابی در زمینه دوربین های مداربسته به وجود آمد، که با تمرکز بر سیستم مرکزی و دستگاه NVR برای مدیریت ضبط، پخش و اعلان هشدار توسط کامپیوتر به شبکه متصل گردند که با گذشت زمان پیشرفت های زیادی در زمینه سخت افزاری دوربین های مداربسته توسط شرکت هایک ویژن داشته است.

دوربین های مداربسته هایک ویژن از کیفیت و قابلیت های چشمگیری برخوردار هستند. شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision طیف وسیعی از دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن را ایجاده کرده است که کاملا برای نیازی امنیتی و نظارت امروزی طراحی شده اند ، وضوح تصویر HD ، نرخ فریم بالا ، دید در شب ، زنگ خطر و فناوری های هوشمند، همه در طیف وسیعی از مدل ها مستقر شده اند و مجموعه های خاصی از ویژگی ها را به بازار معرفی می کنند. که جدید ترین تکنولوژی شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن دستگاه  MinMoe دوربین مداربسته هایک ویژن  است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می شود.در این مقاله دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن را معرفی می نماییم.

 

ویژگی دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن

در زیر لیستی از ویژگی های معمولی وجود دارد که مدل های مختلفی را در  دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن پوشش می دهد.

تشخیص نفوذ دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن

برای حفاظت از منطقه تعریف شده بسیار مفید است ، در صورت تشخیص نفوذ ، دوربین به صورت خودکار همزمان زنگ و ضبط رویداد را فعال می کند. همچنین برای کاهش آلارم های دروغین ، به طور خودکار نسبت ابعاد متجاوز را تجزیه و تحلیل می کند و آلارم های کاذب را به شدت کاهش می دهد.

تشخیص چهره  دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن :

فناوری تشخیص چهره در دوربین  های مداربسته هایک ویژن Hikvision می تواند چهره های انسان را به طور دقیق تشخیص دهد ، تصاویر صورت را ضبط کند یا زنگ خطر را به وجود آورد.

ABF (تمرکز خودکار برگشتی) دوربین های مداربسته تحت شبکه ( IP CCTV) هایک ویژن :

فوکوس برگشتی به طول لنز کانونی اشاره دارد. این فاصله بین عنصر لنز عقب و سنسور تصویر است. فناوری ABF (Auto Back Focus) در دوربین های مداربسته هایک ویژن باکس امکان تنظیم موقعیت سنسور تصویر را برای دستیابی به فوکوس مطلوب می دهد. از طریق سرویس دهنده وب نیز می توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

WDR (دامنه پویا گسترده) دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن

در شرایطی که دارای مناطق بسیار روشن و تاریک است ، مانند در ورودی ورودی ساختمان اداری یا ورودی به یک پارکینگ یا تونل ، دوربین ممکن است در معرض نورهای مختلف قرار گرفته و از گرفتن سطح جزئیات موردنیاز جلوگیری شود. . فناوری WDR با تلفیق قسمت های زیر و در معرض یک تصویر ، نواحی روشن و مناطق تاریک را به وضوح ضبط می کند و به تضمین کیفیت تصویر کمک می کند.

 Defog دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن  

فناوری دوربین مداربسته هایک ویژن Defog Hikvision ویژگی های تصویربرداری از دود ، گرد و غبار ، مه و غیره را الگوبرداری می کند و به حفظ وضوح تصویر در تصاویر ضبط شده در شرایط نامساعد جوی کمک می کند ، به طور موثر با ترمیم جزئیات و رنگ برای به دست آوردن فیلم دقیق و طبیعی.

IR دوربین های مداربسته تحت شبکه (  IP CCTV ) هایک ویژن  

دوربین های مادون قرمز Hikvision در شرایط شبانه قادر به دیدن تا 30 متر هستند. مدل هایی که از فناوری EXIR برخوردار هستند قادرند تا 80 متر نفوذ کنند. برای رفع مشکل قرار گرفتن در معرض بیش از حد LED های IR در مرکز تصاویر ، فناوری IR هوشمند اضافه شده است.

فضای ذخیره سازی دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن  

در صورت قطع یا قطع شدن شبکه ، کارتهای SD ، SDHC یا SDXC به منظور ذخیره اطلاعات مهم پشتیبانی می شوند.

IP66 واقعی دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن  

دوربین های مداربسته هایک ویژن در  فضای باز با محفظه های دارای استاندارد IP66 در قسمتهای ضد آلومینیوم ضد آب ضد خش قرار گرفته اند که در برابر باران یا گرد و غبار محافظت می کنند.

Mounting دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن  

طیف وسیعی از گزینه های نصب برای دوربین های مختلف Hikvision ، برای محیط های مختلف از جمله: دیواره های دیواری ، پایه های ستون ، اتصالات سقفی و اتصالات جعبه اتصالی وجود دارد.

 

این فناوری های برخی از ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP CCTV) هایک ویژن  می باشد که برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و گارانتی 24 ماهه فرادید که بهترین گارانتی دوربین مدرابسته در ایران می باشد بهره ببرید و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا را خریداری کنید.