دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن با ویژگی Hikvision Darkfighter X یک دوربین قدرتمند PTZ دارای امتیاز IP66 است که به طور خاص برای استحکام در برنامه های کم نور در فواصل زمستانی و طولانی طراحی شده است. ویژگی اصلی آن طراحی دو سنسور ، یکی سنسور برای رنگ و دیگری تک رنگ است.

هنگامی که دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن را از جعبه آن بیرون می کشم و آن را بر روی یک پایه مخصوص آویز دوربین گنبدی سنگین نصب می کنم ، اولین برداشت های من از شرکت دوربین مداربسته هایک یک دوربین قدرتمند PTZ است که برای کار جدی در محیط های خارجی طراحی شده است. این دوربین از آلیاژ آلومینیوم با برخی از اجزای PVC ساخته شده است و دارای ابعاد mm 266.6 عرض   437mm با وزن حدود  8kg است. این دستگاه برای نصب آویز طراحی شده است و اگرچه می تواند از بالای افق نگاه کند ، نمی تواند مستقیماً به سمت بالا نگاه کند زیرا بعضی از واحدهای PTZ پایه ای که ما آزمایش کرده ایم می توانند.

ویژگی دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن

از ویژگی های دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن  می توان به وضوح تصویر 2MP 1080p ، عملکرد روز و شب با فیلتر برش IR ، سنسورهای نوری دوگانه و IR CMOS با دو برابر ½.8 اینچ ، آرایه یکپارچه 200 میلی متری ، لنزهای زوم واریزی 25 برابر با F1.5-F3.5 4.8-120mm اشاره کرد. دامنه با فوکوس خودکار ، بزرگنمایی دیجیتالی 16 برابر ، 20 درجه تا 90 درجه شیب (خودکار تلنگر) ، دامنه پویای گسترده 120db ، وضوح 1080p ، 200m عملکرد IR ، رتبه IP66 ، مه نوری ، توابع تشخیص هوشمند. و گزینه های فشرده سازی H.265 + ، H.265 ، H.264 + ، H.264 و MJPEG. حداقل روشنایی صحنه در رنگ F1.5 با 0.001 لیکس و در لوکس 0.0001 در F1.5 در تک رنگ است. از کارتهای SD / SDXC حداکثر 256 گیگابایت ، اپتیکال و توابع تشخیص هوشمند پشتیبانی می شود.

8 روش حفظ حریم خصوصی قابل برنامه ریزی وجود دارد ، حالت های فوکوس خودکار ، نیمه اتوماتیک و دستی ، سرعت بزرگنمایی از عرض تا طولانی 4 ثانیه وجود دارد. میدان دید افقی 58.2-3.2 درجه است در حالی که میدان دید عمودی 32.7-1.8 درجه است. سرعت پان در 280 درجه در ثانیه و سرعت شیب 250 درجه در ثانیه است. 300 ایستگاه از پیش تنظیم و 8 اسکن گشتی با حداکثر 32 ایستگاه از پیش تنظیم برای هر گشت وجود دارد. 4 اسکن الگوی با مدت زمان ضبط بیش از 10 دقیقه برای هر اسکن وجود دارد. میزان ارسال بیت ویدئویی از kbps 32 تا kbps 16384 قابل تنظیم است ، گزینه های فشرده سازی صوتی شامل G.711alaw ، G.711ulaw ، G.722.1 ، G.726 ، MP2L2 و PCM است.

کارایی دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن

از ویژگی های هوشمند دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن می توان به سیستم تشخیص چهره هایک ویژن ، تشخیص نفوذ ، شناسایی خط عبور ، شناسایی محل ورود به منطقه ، شناسایی محل خروج از منطقه ، تشخیص چهره ، تشخیص استثناء صوتی ، ردیابی دستی دستی ، ردیابی خودکار ، ردیابی رویداد ، ثبت هوشمند ANR (پر کردن خودکار شبکه) ، دوتایی اشاره کرد رمزگذاری VCA ، ROI جریان اصلی ، جریان فرعی و جریان سوم و پشتیبانی از 8 منطقه ثابت. اقدامات زنگ دار شامل پیش تعیین شده ، اسکن گشتی ، اسکن الگوی ، ضبط ویدئو کارت حافظه ، ضبط ماشه ، اطلاع از مرکز نظارت ، آپلود در FTP / کارت حافظه / NAS ، ارسال ایمیل و غیره است.

در مورد فناوری دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن ، دوربین اطلاعات را از یک سنسور IR (برای روشنایی) و یک سنسور نور مرئی (رنگ) می گیرد و آنها را ترکیب می کند تا یک تصویر روشن را به صورت کامل و بدون تار یا افراط در صدا ارائه دهد. طبق گفته های دوربین مداربسته هایک ویژن  ، فناوری دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن می تواند تصاویر رنگارنگ و تیز با 0.001 لوکس را ارائه دهد - این نوری از نور است. بدیهی است که کارهایی در این پردازنده انجام می شود که بتواند این امر را مدیریت کند ، بنابراین توجه به تأخیر و تیرگی حرکت آموزنده خواهد بود.

در حالی که مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن توضیح می دهد دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن Darkfighter X دارای سنسورهای CMOS دوگانه است - یکی برای رنگ و دیگری برای IR ، برای خرید و مشاوره دوربین های مداربسته اسپید دام هایک ویژن می توانید با تماس با فرادید از ما مشاوره گرفته و از گارانتی 24 ماهه فرادید بهره مند شوید.