دوربین های مداربسته اسپید دام داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته اسپید دام در دنیا می باشد در این مقاله مختصری از مزایای این نوع دوربین های مداربسته داهوا را شرح می دهیم.

تاکنون دوربین های مداربسته تحت شبکه از لحاظ فنی بیشترین امکانات را در اختیار کاربران این نوع دوربین ها قرار داده است. نصب و را اندازی دوربین های اسپید دام باید توسط متخصص و اپراتورهای حرفه ای صورت بگیرد.در غیر این صورت ممکنه است دوربین آسیب ببیند و کار نکند.

کارایی دوربین های مداربسته اسپید دام

سازمان های امنیتی در سرتاسر جهان سالیانه میلیون دلار خرج امنیت می کنند ، بسیاری از آنها با تعداد زیادی از پرسنل دائمی ، سعی در جمع آوری تصاویر از طریق دوربین های مداربسته شهری می باشند، جستجو در طی روزها یا حتی ماه ها فیلم برای تنها چند ثانیه از شواهد از اهمیت برخوردار است. اکثریت قریب به اتفاق این تلاش ها ، روزانه در گزارشی طولانی مبنی بر عدم استفاده از شواهد موجود به دلیل عدم وقوع این حادثه در نزدیکی دوربین نتیجه می گیرد ، یا کاملاً از دست رفته است زیرا دوربین PTZ به طرز نادرستی نصب شده یا کار نمی کنند.

شرکت دوربین مداربسته داهوا تنها دوربین نظارت هوشمند IP و دوربین PTZ IP را در جهان فراهم می کند تا بطور خودکار تمام فعالیت ها را در همه جهات به طور هم زمان تشخیص دهد ، به طور خودکار دوربین های پان ، شیب و بزرگنمایی (PTZ) را برای بزرگنمایی و پیگیری اقدامات مورد نیاز ، ضبط کند. شواهد ویدئویی با کیفیت بالا و با کیفیت بالا و نمایش متنی گسترده. و به طور خودکار آن را برای تحقیقات سریع تولید می کند. از این نوع دوربین های در سیستم پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته نیز استفاده می شود.

ویژگی دوربین های مداربسته اسپید دام

در قلب همه دوربین های نظارت تصویری IP و دوربین مداربسته داهوا ، راه حل اصلی استفاده از دوربین های مداربسته اسپید دام داهوا می باشد. با استفاده از چندین دوربین ثابت و یک دوربین نظارت PTZ در حال حرکت در یک واحد ، به همراه نرم افزار پیشرفته Video Analytics ، برای شناسایی ، زوم کردن و پیگیری همه مظنونان مهم نیست که هر کجا وارد می شوند ، گردش یا ترک می کنند. این سخت افزار مدولار پیکربندی شده است برای پوشش یک منطقه هدفمند و یا ارائه یک پوشش اتوماتیک کامل پانوراما 360 درجه به طور همزمان ، به اندازه 4 استادیوم المپیک تنها با نصب یک دوربین مداربسته اسپید دام داهوا کافی می باشد.

مجرمان همیشه در جایی که دوربینها مانند "سرنشین" عمل می کنند ، کاری انجام نمی دهند معتقدند که یک اپراتور فعال در حال حاضر آنها را کشف کرده است. این امر به خوبی اثبات شده است که مانع از تهدید رفتار مجرمانه می شود ، بهتر از هر ابتکار عمل در زمینه کاهش جرم در مواردی که کارمندان امنیتی ساکن مرتباً در حالت آماده باش هستند