فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در صنعت نظارت تصویری و امنیتی در جهان می باشد که هر ساله فناوری های به روزی از جمله دوربین های مداربسته اسپید دام داهوا و ... را در عرضه بازار می کند و برای تمامی نیاز های بازار راحل های اقتصادی و به صرفه ایی ارائه می دهد. برای خرید دوربین مداربسته داهوا می توانید با فرادید تماس بگیرید و اخرین تکنولوژی شرکت دوربین مداربسته داهوا را از فرادید با گارانتی 24 ماهه تهیه نماید، برای خرید دوربین مداربسته لازمه به ویژگی های دوربین مداربسته و بسته به نیاز خود دوربین مداربسته مناسبی انتخاب نمایید. در این مقاله فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا را برای شما شرح می دهیم.

اگر می خواهید در ساعات شبانه ، یا در مناطق تاریک و محیط ، امنیت خود را تأمین کنید ، به دوربین های مدار بسته IP نیاز دارید که از فناوری کم نور برخوردار هستند. با این وجود اکثر تولید کنندگان پیاده سازی های خاص خود را ارائه می دهند ، با این وجود انتخاب دوربین مناسب می تواند مشکل باشد زیرا هر برنامه دارای مجموعه ای از چالش ها ، محدودیت های روشنایی و محدودیت های بودجه خود را دارد.

داهوا با چهار پیشنهاد کم نور برای پاسخگویی به بیشتر نیازها ، به این معضل پاسخ داده است. Basic Starlight ، پیشرفته Starlight ، Starlight + و Night Color.

دوربین مداربسته, فرادید,پویا الکترونیک فرادید,داهوا , خرید دوربین مداربسته,starlight cctv

معرفی فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا

فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا starlight دوربین های مداربسته داهوا  Starlight Dahua از ویژگی هایی برای تهیه تصاویر واضح در محیط های تاریک استفاده می کند. هر دوربین  مداربسته داهوا Dahua با یک فیلتر برش IR (ICR) به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی دوربین احساس کند که نور کافی برای بازتولید تصاویر رنگی مناسب وجود ندارد ، به حالت شب تغییر می دهد. بنابراین ، هنگامی که حالت شب شروع شده است ، فیلتر برش IR دسترسی مادون قرمز و همچنین روشنایی قابل مشاهده برای رسیدن به سنسور تصویر را ایجاد می کند. علاوه بر این ، دوربین به طور الکترونیکی هرگونه اطلاعات رنگی را سرکوب می کند ، و تصاویر منوکرومنی شفاف را تا سطح مشخصی از نور ارائه می دهد.

سنسور فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  

فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  Dahua Starlight از یک سنسور سونی STARVIS CMOS استفاده می کنند ، که یک فناوری پیکسلی با نور پس زمینه است و مجموعه ای از ویژگی های نوری را برای تعادل نور در طول صحنه فراهم می کند. یک ساختار با نور پشتی ، سطح نور را به نور نزدیک می کند و میزان نوری را که وارد هر پیکسل می شود را افزایش می دهد.

زوم فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  

دیافراگم لنز میزان نوری را که از لنز عبور می کند و به داخل بدن از سطح حساس نور دوربین مدرابسته ، کنترل می کند. دوربین های مداربسته داهوا Dahua با فناوری Starlight دارای حداکثر دیافراگم f / 2.2 هستند تا امکان عبور هر چه بیشتر نور از لنز و برخورد به سنسور را داشته باشند. دیافراگم بزرگ همراه با فناوری پیشرفته پردازش سیگنال تصویر (ISP) ، الگوریتم های پردازش اختصاصی تصویر توسط دوربین مداربسته داهوا Dahua و سنسورهای تصویر STARVIS ، به این دوربین ها اجازه می دهد تا در شرایط نزدیک به تاری ، تصاویر با سطح شناسایی را تولید کنند.

پردازش سیگنال فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  

ISP نواقص ناشی از لنز ، فیلتر رنگ یا سنسور را شناسایی و تصحیح می کند. دوربین های مداربسته داهوا Dahua با STARVIS دو برابر تعریف سنسورهای Exview HAD CCD را ارائه می دهند و قادر به روشن کردن محیط های تاریک و شامل نور نزدیک مادون قرمز برای ضبط روشن در شب هستند.

انواع مدل های فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  

دوربین های Dahua بسته به شرایط و سناریو می توانند با یکی از سه گزینه مختلف فناوری Starlight و یک Night Color همراه باشند.

دوربین مداربسته, فرادید,پویا الکترونیک فرادید,داهوا , خرید دوربین مداربسته,starlight cctv

1- استارلایت معمولی

فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  Basic Starlight Dahua عملکردی کم نور و ارزان قیمت را برای برنامه هایی با حداقل روشنایی 0.008 تا 0.009 لوکس فراهم می کند. این مدل دوربین مداربسته برای مناطق تاریک نسبتاً تاریک که برخی از نورپردازی های محیطی (مانند چراغ های خیابانی) مانند پارکینگ های اتومبیل و استادیوم ها وجود دارد ، ایده آل است و یا در جایی که هر محیط دارای روشنایی شبیه به یک ماه کامل باشد.

2- استارلایت پیشرفته

پرچمدار استاندارد کم نور ، فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  در شرایط نزدیک به تاریکی تصاویر واضحی را ایجاد می کند. با حداقل فاصله نور بین 0.005 لوکس تا 0.007 لوکس ، کیفیت فیلم بهبود یافته است و جزئیات بیشتر به عنوان رنگ ماندگار می شوند. دوربین های دارای این فناوری برای مکان هایی با نور کم یا کم نور مناسب هستند.

3- استارلایت پلاس

فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  Starlight + Dahua بهترین عملکرد کم نور را فراهم می کند و نیاز به حداقل روشنایی تنها 0.004 لوکس دارد. یک سنسور بزرگ ، الگوریتم های تصویربرداری هوشمند و مجموعه ای از ویژگی های نوری برای تعادل نور در طول صحنه منجر به ایجاد رنگهای غنی در تاریکی بدون نویز یا اعوجاج رنگ می شود. دوربین های مداربسته داهوا +Starlight  برای محیط هایی که نور محیطی بسیار کم یا کم باشد ، ایده آل است.

نور رنگی فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  

نور رنگی فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا  Night Color متفاوت از آنچه در دوربین های Starlight استفاده می شود ، در عوض با استفاده از یک سنسور با کارایی بالا و ISP و یک لنز دیافراگم بزرگ ، برای تولید تصاویر با وضوح واضح و شفاف در محیط های کم نور کار می کند. این فناوری حساس به نور به دوربین مداربسته داهوا اجازه می دهد تا در حالت رنگی باقی بماند و نور بیشتری در اختیار شما قرار گیرد تا تصاویر رنگی با جزئیات برتر و کنتراست در برنامه هایی با حداقل 1 لوکس از محیط محیط یا مصنوعی تولید کند.

دوربین های مداربسته داهوا Night Color Dahua از یک فیلتر IR Cut استفاده نمی کنند که نتیجه آن تصویری است که بدون تغییر رنگ به رنگ سیاه و سفید به رنگ 24/7 باقی می ماند. Night Color همچنین از لنزهای آکروماتیک استفاده می کند. ترکیبی از قطعات شیشه ای مقعر و محدب که طول موج های مختلف نور را در یک صفحه واحد متمرکز می کند ، باعث می شود ناهنجاری های کروماتیک مشکل ساز از بین برود.

علاوه بر این ، این دوربین ها همچنین دارای f-stop 1.0 در مدل های 2MP یا 1.2 در مدل های 4MP هستند تا در تمام محیط هایی با حداقل 1 لوکس از نور محیط ، تصاویر کاملاً واضح تر و شفاف تر را در کلیه محیط ها ارائه دهند. و مشابه فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا   ، فناوری رنگ شب Dahua از سنسورهای STARVIS CMOS با نور پشتی استفاده می کند ، که نور را به طور مساوی در کل صحنه تعادل می کند.دوربین های فن آوری Night Color در جایی ایده آل هستند که تصاویر کاملاً رنگی در محیط های کم نور محیط لازم باشد. دوربین های مداربسته اسپید دام داهوا نیز از این تکنولوژی بهره می برند.

اگر می خواهید درباره فناوری  استارلایت starlight دوربین های مداربسته داهوا   و Night Color Dahua بیشتر بدانید ، لطفاً با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و از کارشناسان فرادید راهنمایی بگیرید.