تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته داهوا برترین تولید کننده و توسعه دهنده تکنولوژی های دوربین مداربسته در جهان می باشد که در مقاله قبل دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 را معرفی کردیم در این مقاله درباره تکنولوژی  ePoe در دوربین های مداربسته داهوا DAHUA  را معرفی می نماییم.

تکنولوژی  ePoEدر دوربین های مداربسته داهوا مخفف کلمه Enhanced Power Over Ethernet می باشد، دوربین های مداربسته داهوا تحت شبکه یا  IP در زمان گذشته برای منبع برق هر دوربین مداربسته داهوا باید کابل برق جداگانه ایی  برای دوربین مداربسته تعبیه می شد ولی با تکنولوژی PoE منبع تغذیه دوربین های مداربسته داهوا توسط کابل شبکه از دستگاه DVR تامین می شود، که دیگر نیازی به کابل برق جداگانه نمی باشد.

دوربین های مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0  که از این فناوری بهره می برند از تکنولوژی  ePoeدر دوربین های مداربسته داهوا نیز بهره می برند. تکنولوژی ePoE یک فناوری جدیدتر و ارتقاع یافته PoE می باشد که در این مقاله به معرفی تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا می پردازیم

معرفی تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

تکنولوژی ePoE در دوربین های مداربسته داهوا تحت شبکه یا IP، از میزان حداکثر 800 متر فاصله بین دوربین های مداربسته ePoE و دستگاه ePoE NVR پشتیبانی می کند، نسبت به PoE سنتی که حداکثر میزان 100 را پشتیبانی میکردند و نیاز به دستگاه های سوئیچ شبکه اضافی بود، در تکنولوژی ePoE در دوربین های مداربسته داهوا این امر باعث کاهش میزان قابل توجهی در هزینه های کابل کشی شده و زمان کمتری برای نصب می برد.

در تکنولوژی ePoE در دوربین های مداربسته داهوا دارای قابلیت انتقالPoE ، 800m در 10Mbps با ولتاژ 13w و در 300 متری 100Mbps با ولتاژ 25/4w و تنظیم خودکار plug-n-play است که یک راه حل ایده حال برای انتقال تصاویر از طریق کابل کواکسیال است.

تکنولوژی ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

محصولات تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

دوربین های مداربسته IP سری جدید ePoE Dahua شامل مجموعه ای غنی از انواع دوربین (باکس ، گلوله ، دام ، چشم ماهی) و انواع لنزها (متغیر کانونی ، لنزهای ثابت) برای تامین نیاز های بازار عرضه کرده اند. علاوه بر این ، شرکت دوربین مدرابسته داهوا یک زیر مجموعه از سری 3.0Eco-Savvy  ، که تمام ویژگی های نرم افزاری ،تشخیص هوشمند نفوذ، تشخیص چهره هوشمند با رمزگذاری H.265 که یک انتخاب خوب برای نصب کننده هایی است که نیاز به انتقال از راه دور دارند با تکنولوژی ePoE تولید کرده است.

نحوه کار تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا یک سیستم نظارتی سازگار با محیط زیست است که تنها از یک کابل برای اتصال از دستگاه های جلویی به پشت استفاده می کند. با داشتن مبدل EoC Passive Converter (LR1002)  که به یک درگاه شبکه یک دوربین IP یا سوئیچ شبکه در یک انتها و یک کابل کواکسیال از طرف دیگر متصل می شود ، می توان از کابل های کواکسیال به عنوان کابل شبکه استفاده کرد. این یک راه حل ساده و کارآمد است که نصب پلاگین و تصاویر یکپارچه را ارائه می دهد ، به طور قابل توجهی هزینه ارتقاء از آنالوگ به IP را کاهش می دهد.

تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

مزایای تکنولوژی  ePoEدر دوربین های مداربسته داهوا

  • برای انتقال تصاویر تا حداکثر 800 متر مناسب هستند که گزینه ی مناسبی برای انتقال تصاویر در مسافت های طولانی است.
  • هزینه های بالای کابل کشی شبکه را کاهش می دهد. و میتوانید از کابل کواکسیال به عنوان کابل شبکه استفاده کنید.
  • با سیستم تکنولوژی ePoE می توانید از دوربین های مداربسته IP داهوا روی بستر انالوگ نصب کنید.
  • سبب انعطاف پذیری دستگاه شما می شود و میتوانید از چندین نوع مدل دوربین استفاده کنید.
  • به راحتی میتوانید سیستم های آنالوگ خود را به  IP  ارتقاع دهید .

تکنولوژی  ePoE در دوربین های مداربسته داهوا

فرادید وارد کننده و پخش کننده به روزترین تکنولوژی های روز دوربین های مداربسته داهوا در ایران می باشد شما می توانید با فرادید از به روز تکنولوژی های شرکت دوربین مداربسته داهوا با گارانتی 24 ماهه فرادید بهره مند شوید و سیستم های آنالوگ خود را به سیستم های تحت شبکه ارتقاع دهید تا از لذت کیفیت بهتر را داشته باشید.فرادید پاسخگوی 24 ساعته شما در تمام ایام هفته می باشد با فرادید بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید.