نصب دوربین مداربسته بدون DVR

دوربین های مداربسته سیستم های نظارت تصویری هستند که کاربردهای بسیاری در جامعه امروزی که با رشد جمعیت روبرو هستیم، نیاز چشم گیری به امنیت پیدا کرده است. بهترین راه برای امنیت منازل مسکونی و ادارات و محیط های باز نصب دوربین های مداربسته است چون همانند یک ناظر و شاهد هستند و سبب پیش گیری از جرم و نفوذ به مکان ها میگردد.دروبین های مداربسته اشکال مختلی از جلمه بولت،باکس،دام، اسپید دام در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه در بازار موجود است.دوربین های آنالوگ با کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده یا همان DVR متصل می شوند.دوربین های مداربسته بی سیم یا تحت شبکه یا IP از جمله دوربین های مداربسته ایی هستند که از طریق کابل شبکه به دستگاه NVR DVR/ متصل می شوند.در این مقاله نصب دوربین های مداربسته بدون DVR را به شما شرح می دهیم.

چند راه نصب دوربین مداربسته بدون DVR

نصب دوربین مداربسته بدون DVR بهترین راه اقتصادی برای استفاده نکردن از دستگاه های گران قیمت DVR/NVR است، برای نصب دوربین مداربسته بدون DVR چندین راه وجود دارد:

راه اول نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: خرید دوربین های مداربسته تحت شبکه ایی که کارت حافظه دارند، این نوع دوربین های مداربسته تصاویر را در کارت حافظه ضبط و ذخیره می کننده و نیازی به نصب دستگاه DVR نیست. برای مشاهده تصاویر میتوانید کارت ذخیره را در کامپیوتر گذاشته و تصاویر را مشاهده نمایید.

راه دوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: خرید دوربین های مداربسته P2P که این نوع دوربین های مداربسته فقط نیاز به اتصال کابل شبکه و مودم می باشد، تصاویر ضبط شده در کارت حافظه دوربین مداربسته ذخیره می گردد، برای مشاهده تصاویر،نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد.از طریق گوشی خود میتوانید تصاویر را به صورت زنده در هرمکانی مشاهده نمایید.البته باید توجه کنید که وقتی تصاویر از طریق اینترنت یا مودم در بسر WAN قرار میگیرد از امینت آن کاسته می شود در خرید نوع دوربین مداربسته از مشاوره تخصصی فرادید بهره مند شوید.

 نصب دوربین مداربسته بدون DVR

راه سوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم یا وای فای Wi-Fi است که این نوع دوربین های مداربسته با کدگذاری پیشرفته، تصاویر را در کارت حافظه خود ذخیره می کنند و تصاویر را از طریق وای فای Wi-Fi انتقال می دهد. و نیازی به مودم نیست، این نوع دوربین های مداربسته از شبکه وای فای Wi-Fi داخلی برخوردار هستند و می توانید با وای فای گوشی به این دوربین های متصل شوید برای مشاهده تصاویر نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد. که یکی از راه مناسب و امن برای نصب دوربین های مداربسته بدون DVR می باشد.

راه چهارم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR : استفاده از دوربین های مداربسته ای که دارای سیم کارت هستند و از اینترنت سیم کارت استفاده می کنند، و تصاویر را از طرق اینترنت انتقال می دهد که برای مشاهده تصاویر نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی دارید.

نصب دوربین مداربسته بدون DVR

نحوه ی نصب دوربین مداربسته بدون DVR

برای نصب دوربین مداربسته بدون DVR لازمه سه اقدام انجام دهید تا بتوانید دوربین مداربسته بی سیم را بر روی گوشی خود نصب کنید.

قدم اول : دانلود برنامه ی گوشی که توسط شرکت دوربین مداربسته ارائه می گردد.

قدم دوم : UID و رمز عبور دوربین را برای اضافه کردن دستگاه دوربین وارد کنید (برای بهبود امنیت دوربین ، به یاد داشته باشید که رمزعبور پیش فرض را تغییر دهید)

قدم سوم : روی  نرم افزار دوربین مداربسته کلیک کنید و سپس می توانید دوربین مد نظر را از طریق اینترنت مشاهده کنید

 

برای خرید انواع دوربین های مداربسته بدون DVR با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرد تا شما را در خرید و نصب دوربین های مداربسته راهنمایی کنند.و از گارانتی 24 ماهه فرادید و 5 سال خدمات پس از فروش بهره ببرید.