بهترین سوئیچ برای دوربین مداربسته چیست؟

در این مقاله ، ما در مورد سوئیچ برای دوربین مداربسته صحبت می کنم.از سوئیچ های 2 لایه  می توان برای پروژه هایی استفاده کرد که به قابلیت اطمینان و عملکرد نیاز دارند. این نوع سوئیچ ها برای دوربین مداربسته از فناوری بهتر و سرعت و ایمنی بیشتری برخوردار هستند.در این مقاله ویژگی بهترین سوییچ برای دوربین مداربسته ها معرفی می نماییم.

ویژگی های بهترین سوئیچ برای دوربین مداربسته

پورت های 100 مگابیت بر ثانیه :در یک پروژه نصب دوربین مداربسته ، دوربین ها برای جریان ویدئو با کیفیت HD کامل (1080 1920) با سرعت 15 فریم بر ثانیه به حدود 2.5 مگابیت بر ثانیه نیاز دارند (تنظیمات پیش فرض برای اکثر دوربین ها). اگر از یک سوئیچ 24 پورت با انتقال 100 مگابیت در ثانیه در هر پورت استفاده می کنید ، به این معنی است که شما فقط 2.5٪ ظرفیت هر پورت در هر جریان ویدئو را استفاده خواهید کرد.

پورت های گیگابیتی:در بیشتر موارد سوئیچ ها برای اتصال دوربین ها باید فقط پورت هایی با سرعت 100 مگابیت در ثانیه داشته باشند ، با این حال ، برای اتصال بین دو سوئیچ یا با سرور می توانید از پورت گیگابیت استفاده کنید که به شما اجازه می دهد ترافیک 24 پورت را جمع بندی کنید.

پهنای باند :معمولاً سوئیچ هایی با 24 پورت 100 مگابیت بر ثانیه و 4 پورت 1000 مگابیت بر ثانیه با پهنای باند 12.8گیگابیت  بر ثانیه وجود دارد ، این بدان معنی است که ما می توانیم از حداکثر ظرفیت همه پورت ها بدون مشکل استفاده کنیم ، اما ما قبلاً می دانیم که برای دوربین به این میزان نیاز نداریم.

فیبر نوری: برخی از مدل های سوئیچ ورودی ماژول فیبر نوری را برای امکان اتصال در فواصل طولانی دارند.

افزونگی : اگر در پروژه خود نیاز به استفاده از افزونگی دارید ، سوئیچ توانایی کار با پروتکل های استاندارد STP و RTSP را دارد که افزونه با سرعت بالا را تضمین می کند.

شبکه مجازی (VLAN): در پروژه هایی که نیاز به جدا کردن ترافیک پخش و پیاده سازی امنیت دارند ، VLAN بسیار مفید است ، بیشتر سوئیچ ها به شما امکان می دهند حداقل 256 VLAN را با استاندارد داخلی Q 802.1 مدیریت کنید.

Multicast : در صورت لزوم کار با پخش چندپخشی ، سوئیچ باید اجازه استفاده از نمونه های اولیه مانند IGMP snooping v1 ، v2 یا v3 یا IGMP querier را بدهد.

COS و QoS: در شبکه ای با دستگاه های مختلف ، گاهی اوقات لازم است که برخی از آنها اولویت بندی شوند ، در این صورت استفاده از فناوری COS (هزینه خدمات) و کیفیت خدمات (QoS) باید روی سوئیچ موجود باشد.

امنیت: برای اجرای امنیت توصیه می شود برخی از ویژگی ها مانند X 802.1 ، Radius و TACAC را داشته باشید ، بنابراین فقط دوربین ها و سرورهای نظارت / ضبط می توانند به شبکه متصل شوند. اطمینان حاصل کنید که سوئیچ دارای فناوری لازم برای اجازه دادن به این نوع امنیت است

نظارت :  امکان نظارت با استفاده از سوئیچ با پروتکل استاندارد SNMP v1 ، v2 ، v3 وجود دارد تا زمانی که سوئیچ از این پروتکل ها پشتیبانی می کند ، داشتن ویژگی نظارت بر بسته هایی که از طریق استفاده از پورت ترافیک می شوند نیز جالب است.

پورت های PoE : همچنین توصیه می شود از سوئیچ دوربین مداربسته با PoE استفاده کنید ، بنابراین می تواند بدون نیاز به منبع تغذیه اضافی ، مستقیماً برق را به دوربین ها بفرستد

نتیجه بهترین سوئیچ برای دوربین مداربسته

سوئیچ ها نه تنها جعبه هایی با پورت برای اتصال کابل ها هستند ، بلکه ویژگی های بسیاری وجود دارد که می تواند برای بهبود پروژه شما استفاده شود. برای استفاده بهینه از تجهیزات از این موضوع آگاه باشید.نیازی به صرف هزینه اضافی با یک سوئیچ گران قیمت برای دوربین مداربسته نیست ، استفاده از ویژگی های اضافی مانند مسیریابی ،سوئیچ های پایه Netgear  برای بسیاری از پروژه ها به اندازه کافی خوب هستند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

بهترین کابل HDMI برای دوربین مداربسته

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات شبکه و دوربین های مداربسته در ایران می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فرادید تماس بگیرید و از اخرین فناوری های دوربین مداربسته با 24 ماه گارانتی فرادید بهره مند شوید.