پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از تولید کنندگان برتر دوربین های مداربسته در جهان می باشد که پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا را در اختیار دارد و هرساله در حال توسعه سیستم های امنیتی و نظارتی در تمامی عرصه های بازار می باشد، شرکت دوربین مداربسته داهوا با ارائه تکنولوژی در زمینه های کنترل ترافیک با سیستم اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا و ... این بار شرکت دوربین مداربسته داهوا سیستم پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته را معرفی و عرضه نموده است، برای شناخت بیشتر پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا مقاله زیر را بخوانید.

شاید این مشکلات در اکثر پارکینگ های شهری وجود داشته باشد، از جمله نداشتن دوربین مداربسته برای نظارت، عدم نمایش تایم دقیق، ترافیک در ورود و خروج، عدم راهنمایی درست برای پارک کردن، عدم نمایش مکان های خالی و تعداد ظرفیت ها ولی در پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا کلیه این مشکلات برطرف شده اند.

ویژگی های پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا

1-شماره فضای پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا

تعداد فضای موجود توسط نرم افزار شمرده می شود و در صفحه نمایش در فضای باز نمایش داده می شود. نمایشگر حداکثر از 6 منطقه پشتیبانی می کند. قبل از رانندگی در داخل ، رانندگان می توانستند شماره موجود را از طریق صفحه LED به وضوح مشاهده کنند. و در هنگام خروج صفحه نمایش اطلاعات هنگام ورود یا خروج را برای راننده نشان می دهد.

2-بدون نیاز به بلیط برای ورود به پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا

بدون نیاز به بلیط برای ورود به پارکینگ هوشمند دوربین مدرابسته داهوا : دسترسی سریع وسیله نقلیه توسط دوربین پلاک خوان بدون هیچ گونه  مشکلی کنترل می شود و نیاز به بلیط برای کنترل نمی باشد. و بدون تأخیر گیت باز می شود و باعث بهبود جریان ترافیک می شود. دوربین پلاک خوان: پلاک وسیله نقلیه را ضبط و تشخیص می دهد و با استفاده از شناسایی گیب باز می شود. دوربین پلاک خوان شرکت داهوا از الگوریتم LPR، بهره می برد، که حتی سیستم مدیریت آفلاین باشد با 95 درصد دقت می تواند موانع را کنترل کند.

3-گفتگوی دو طرفه با مدیریت پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا : در صورت هر گونه مشکل می توانید با مدریت تماس داشته باشد

4-راهنمایی مسیر پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا : از طریق تابلو های نمایشگر منطقه هایی که خالی و امکان پارک وجود دارد توسط نمایشگر به رانندگان نمایش می دهد و راهنمایی میکند.

5-پوشش کلی پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا : کلیه مناطق پارکینگ توسط سیستم هوشمند پارکینگ دوربین مداربسته داهوا کنترل می شود و هیچ منطقه ای از پوشش خالی نمی ماند. و از دید در شب رنگی کاملی دارد که امینت پارکینگ هوشمند را چندین برابر می کند.

6-نمایش جای پارک پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا :درصورت فراموش کردن جای پارک ماشین با وارد کردن پلاک ماشین ، سیستم هوشمند جای پارک را به شما نمایش می دهد.

7-هشدار دزدی یا نفوذ یا تصادف  ، سیستم پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا در صورت بروز هرگونه اتفاقی با تکیه بر تکنولوژی SMD می تواند کلیه اتفاقات پارکینگ را دسته بندی یا به مدیریت هشدار دهد. مدیریت می تواند سریعا موضوع را بررسی نماید.

8-حتی می توانید منطقه ایی را به صورت ویژه برای مشتریان خاص در نظر بگیرید و خودرو های این افراد در منطقه ویژه از حساسیت بیشتری برای نظارت بهره ببرند.

 

برای داشتن پارکینگ هوشمند دوربین مداربسته داهوا می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و از این تکنولوژی به روز  سیستم های اندازه گیری سرعت دوربین مداربسته داهوا و پارکینگ هوشمند،بهره مند شوید. کلیه خدمات فرادید دارای 24 ماه گرانتی فرادید و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.