دوربین مداربسته دید در شب

نصب دوربین مداربسته  یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از  منازل مسکونی ، مشاغل و  اماکن می باشد، ممکن است حتی با وجود دوربین مداربسته  ایمن نگه داشتن آنها در مواقع تاریک سخت باشد یک دوربین مداربسته دید در شب چه مقدار دید دارد.

دوربین مداربسته دید در شب,پویا الکترونیک فرادید, دوربین مداربسته , خرید دوربین مداربسته,

پاسخ کوتاه این است که یک دوربین مداربسته  به مدل می تواند از حدود 10 متر تا 150 متر در شب ببیند برخی از دوربین های مداربسته دارای LED مادون قرمز هستند که برای کار در مسافت های کوتاه طراحی شده اند در حالی که دوربین های حرفه ای می توانند دید بیشتری داشته باشند در این مقاله فرادید به معرفی دوربین مداربسته دید در شب می پردازیم.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته دید در شب

اما دستیابی به دوربین امنیتی فقط به معنای خرید و نصب آن نیستقبل از خرید و نصب آن در خانه یا ملک خود ، ابتدا باید چندین چیز را بررسی کنید.

  • ویژگی های دوربین مداربسته چیست؟
  • آیا تصاویر و فیلم های واضح را ضبط و ارائه می کند؟
  • آیا فیلم ها با صدا همراه هستند؟
  •  چه مقدار مورد پوشش می دهد؟
  • آیا می توان به صورت 24/7 ضبط کند؟
  • آیا دید در شب دارد؟ 

ابتدا به این سؤالات پاسخ داده می شود ، از این رو قبل از گرفتن دوربین امنیتیبا این وجود ، این پست سعی خواهد کرد به این مسئله پاسخ دهد که دوربین امنیتی در شب چه قدر می تواند ببیند و این به لنزها ، نور مادون قرمز و موارد دیگر بستگی دارد.

انواع روش های دید دوربین مداربسته دید در شب

همه دوربین های مداربسته نمی توانند در شب ببینندبنابراین ضروری است که هنگام دستیابی به یکی ، اطمینان حاصل کنید که می تواند در شب تصاویر را مشاهده کنددو روش وجود دارد که یک دوربین امنیتی می تواند این کار را انجام دهد.

دوربین مداربسته دید در شب  با مادون قرمز

یکی از روش های دید در شب است یک دوربین مداربسته با مجهز به چراغ های مادون قرمز  می تواند تصاویر را در شب ضبط کند. مادون قرمز چراغ های قرمز ریز هستند که در دوربین های امنیتی یافت می شوندبا کمک مادون قرمز دید در شب  برای دوربین های امنیتی امکان پذیر می کند تا تصاویر و فیلم ها را در طول شب یا هنگام تاریکی ضبط کنند.

دوربین مداربسته دید در شب,پویا الکترونیک فرادید, دوربین مداربسته , خرید دوربین مداربسته,

 

انواع مختلفی از دوربین های مادون قرمز وجود دارد و برخی از آنها از کیفیت بهتری نسبت به سایرین برخوردار هستند ، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مشخصات دوربین مداربسته را بررسی کنید تا مطمئن شوید که طول دید در شب آن چه مقدار می باشد.همچنین می توانید دوربین هایی با فن آوری های مختلف LED خریداری کنید.

دوربین مداربسته دید در شب حرارتی

راه دیگر برای دیدن دوربین امنیتی در شب ، دید حرارتی است.دید حرارتی برای دیدن از گرما استفاده می کندبه عبارت دیگر ، دوربین های امنیتی می توانند گرما را شناسایی کرده و از طریق منبع گرما که می تواند حس و شناسایی کند ، تصاویر و فیلمبرداری را ضبط کند.

توانایی دوربین مداربسته دید در شب ، یکی از عوامل مهم می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید.

انواع دوربین های دید در شب

دوربین های دید در شب در سه نوع ارائه می شوند:

  • دوربین های دید در شب ارزان قیمت ، همانطور که از نام آن پیداست ، هزینه کمتری دارندبا این حال ، آنها در عین حال دارای ویژگی های محدود هستندیعنی معمولاً از کیفیت پایین برخوردار هستند. و برد مفید آنها 1 تا 10 متر می باشد.
  • دوربین های دید در شب میان برد -این نوع دوربین های دید در شب می توانند فواصل 10 تا 80 متر را به صورت واضح ببیند.
  • دوربین های دید در شب سطح بالا - این مربوط به دوربین های امنیتی HD استاین نوع از  دوربین های مداربسته دارای کیفیت عالیتصاویر و فیلم هایی که از آنها می گیرند هم در طول روز و هم در شب روشن و واضح استآنها ممکن است کمی گران باشند ، اما حداقل شما در مورد کیفیت ، اطمینان و دوام از بهترین تجهیزات اطمینان دارید. برد دید در شب  آنها از 80 تا 155 متر می باشد.

به عکس زیر نگاهی بیندازید ، این نمونه ای از دوربین امنیتی حرفه ای داهوا است که می تواند تا 150 متر را در محیط تاریک را ببیند.

دوربین مداربسته دید در شب,پویا الکترونیک فرادید, دوربین مداربسته , خرید دوربین مداربسته,

این دوربین حرفه ای PTZ از شرکت داهوا دارای LED های قدرتمند IR است که می تواند افراد و اشیاء دور از ذهن را روشن کند.البته این یک دوربین گران قیمت است اما این سوال شما را در مورد اینکه دوربین امنیتی در شب تا چه اندازه (تا 150 متر) می تواند ببیند ، پاسخ می دهد.

دیدن دور دوربین های دید در شب و پایش از راه دور

ضروری است که دوربین امنیتی شما بتواند شب ها را ببیندو اینکه دیدگاه وسیع داشته باشدبا این حال ، دوربین امنیتی شما باید فیلم ها و تصاویر روشن و واضح را نیز ارائه دهدبرای اطمینان از اینکه دوربین امنیتی شما دقیقاً همین کار را انجام می دهد ، همه چیز به نوع دوربین امنیتی که خریداری می کنید بستگی دارد.

اطمینان حاصل کنید که یکی از آنها را که وضوح بالایی دارد را  دریافت کنیدهمچنین باید قابلیت بزرگنمایی را داشته باشد اما با نتایج واضحگرفتن دوربین امنیتی از تولید کنندگان معتبر نیز مهم است.اگرچه ممکن است قیمت آنها کمی بیشتر از مارک های ناشناخته باشد ، و بهترین کیفیت را تضمین می کنندعلاوه بر این ، این نوع دوربین های مداربسته دارای ضمانت و پشتیبانی فنی هستند.به این نکته توجه کنید که دوربین امنیتی شما در محلی نصب شده است که مانعی ندارداگر از دید دوربین دوربین امنیتی شما جلوگیری شود ، شما نمی توانید از مزایای کامل آن بهره مند شوید.به یاد داشته باشید که یک دیوار ، یک درختبوته ای بلند ، پست و زاویه نامناسب عواملی هستند که می توانند در عملکرد دوربین امنیتی شما نقش داشته و تأثیر داشته باشند.اینها ممکن است صرفاً فاکتورهای ساده ای برای در نظر گرفتن باشد ، اما در صورت غفلت ، می تواند امنیت خانه و ملک شما را به خطر اندازد.

جمع بندی دوربین های دید در شب

برای ما امری معمولی است که بخواهیم از اموال و خانه ها ایمن و ایمن باشیمبه لطف فناوری ، روشهای زیادی برای انجام این کار وجود داردو یکی از محبوب ترین راه های محافظت از خانواده و املاک ما ، نصب دوربین های مداربسته است.اما نصب دوربین های مداربسته به این معنی نیست که شما 100٪ مطمئن باشید که همه چیز به خوبی محافظت و ایمن خواهد بودما به عنوان صاحبان املاک ، ما نیز باید وظیفه خود را انجام دهیم.به عنوان مثال ، مسئول صاحبان دوربین های مداربسته باشیدبه عبارت دیگر ، اطمینان حاصل کنید که برای نصب دوربین امنیتی چه چیزی لازم استاز قوانین موجود درمورد این موضوع آگاه باشید ، زیرا ممکن است با این کار حقوق دیگران را نقض کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که به دانش و اطلاعات کافی در مورد چنین دستگاهی مجهز هستید تا بتوانید از مزایای کاملی که چنین دستگاههایی ارائه می دهند بهره مند شویدعاقلانه انتخاب کنیدو با این کار ، در امان بمانید. برای مشاوره و خرید انواع دوربین های مداربسته دید در شب می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس گرفته و از مشاوره با متخصصین در این زمینه بهترین خرید و خدمات گارانتی را از فرادید داشته باشید.