دوربین مداربسته حرارتی داهوا

ساختار دوربین های مداربسته حرارتی داهوا چندان تفاوتی با دوربین های مداربسته داهوای معمولی ندارد، که در برد اصلی این نوع دوربین های مداربسته از چیپ های حرارتی استفاده می شود که بجای دریافت نور، حرارت محیط اطراف خود را دریافت میکند ، برد مفید این نوع دوربین ها تا 2 کیلومتر می باشد که طی فرایندی حرارت محیط را به سیگنال انالوگ یا دیجتال تبدیل میکند که قابل نمایش در مانیتور میگردد.این نوع دوربین های مداربسته حرارتی داهوا کاربردهای بسیاری دارند، از جمله در بررسی و مطالعه روی گسل ها و پیشبینی دمای گسل ها ، بررسی جنگل ها ، حرکات حیوانات و خوردرو ها درمحیط های باز، همچنین برای محیط هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند میتوانند از این نوع دوربین های مداربسته حرارتی داهوا استفاده کنند که قدرت تصویربردای و کیفیت بالای این دوربین ها از ویژگی های برتر انها می باشد. از نقاط ضعف دوربین های مداربسته حرارتی دهوا رزولوشن محدود و عدم نمایش صورت و چهره برای تشخیص، و هزینه ی بیشتر نسبت به دوربین های مداربسته معمولی می باشد.

دوربین مداربسته داهوا

جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با دوربین های مداربسته حرارتی داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهواDAHUA  برترین  توسعه دهنده دوربین مداربسته حرارتی در جهان می باشد ، که در تاریخ  6 می 2020 با برگزاری کنفرانس ویدویی با شرکت Omedia در این خصوص که چگونه می توانند با دوربین های مداربسته حرارتی جلوی شیوع و گسترش کرونا یا covid-19 رو گرفت؟

 Omedia یک شرکت فناوری اطلاعات جهانی می باشد که در سال 2019 توسط چند شرکت فناوری اطلاعات از جمله ( Ovum, Heavy Reading, and Tractica ) تاسیس شده ، که نمونه کارهای  فناوری تحقیقاتی IHS Markit  با همکاری شرکت دوربین مداربسته داهوا dahuaبدست اورده. که در این کنفراس اینترنتی که چگونه با دوربین های مداربسته حرارتی  داهوا جلوی شیوع کرونا را گرفت که  بالغ بر 1684 نفر از رشته های مختلف انرژی، بهداشت درمان، آموزش و... در این کنفرانس شرکت کرده بودند تا درباره این موضوع بحث و گفت گو کنند.

اقدامات داهوا برای دوربین های مداربسته حرارتی

با تجربیات غنی شرکت داهوا در فناوری دوربین های مداربسته حرارتی  جهت کنترل دمای بدن افراد این پروژه با موفقیت در چندین کشور پیاده سازی شده است . نصب دوربین های مداربسته حرارتی در سفارت خانه مالزی ، بیمارستانی در اسپانیا ، در فرودگاه بین المللی لبنان ، ایستگاه مرکزی قطار ترکیه ، کره جنوبی ، ژاپن و.. تاثیر بسازیی در کنترل ویروس کرونا داشته است. این رویداد مجازی استفاده از دوربین های مداربسته حرارتی داهوا فرصت مهمی را برای شرکت  فناوری اطلاعات  omedia  به وجود آورد، که چشم اندازی به بازار اینده دوربین های مداربسته داهوا جهت کنترل ویروس کرونا covid-19  داشته باشد ، فناوری کنترل دمای بدن افراد به عنوان یک راه حل کلیدی انتخاب شده که در اینده نقش متداول تری در بسیاری از سیستم های نظارتی خواهد داشت.

دوربین مداربسته داهوا

نتایج تحقیقات دانشمندان چینی و خارجی بر روی ویروس کرونا ؟

براساس تحقیقات دانشمندان چینی و خارجی، ویروس کرونا هنوز بر خیلی از فعالیت های جهانی تاثیر خواهد گذاشت ، تکنولوژی دوربین های مداربسته داهوا جهت برقراری و شروع دوباره فعالیت ها تاثیر مهمی خواهد گذاشت که شرکت ها میتوانند با تکنولوژی دوربین های مداربسته حرارتی داهوا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند. شرکت داهوا dahua  اقداماتی در این زمینه انجام داده که کمک شایانی کرده  بتوانند خط تولید خود را راه اندازی کنند.
دقت بالای دوربین های مداربسته  حرارتی داهوا در کنترل دمای بدن در مشاغل مختلفی از جمله بانک ها ، مدارس ، کارخانه ها ، بیمارستان ها کمک بزرگی انجام داده، که جامعه را امن و سالم نگه می دارد.

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده محصولات دوربین بسته حرارتی داهوا در ایران می باشد ، جهت خرید محصولات شرکت داهوا و گرفتن مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.