دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0

احتمالاً شنیده اید که دوربین های امنیتی از قابلیت دید در شب برخوردارند. آنچه این توانایی را به آنها می دهد فناوری است که با عنوان EXIR شناخته می شود. EXIR مخفف Extended InfraRed است. شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن HIKVISION به تازگی فناوری مادون قرمز EXIR را در دوربین های امنیتی  تحت شبکه معرفی کرده است. در مقایسه با دوربین های امنیتی معمولی ، دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0پیشرفته ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار امروز هستند.در دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0از نور مادون قرمز استفاده می شود تا دوربین های مداربسته بتوانند کار نظارت در شب را به خوبی انجام دهند، نور مادون قرمز با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.

ساختار دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0

دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0 یک فناوری هوشمند است  که برای نمایش بالاترین کیفیت وضوح تصویر در هنگام تاریکی  در دوربین های مداربسته هایک ویژن  تعبیه شده است .در ساخت EXIR از لنزهای مستطیل شکل استفاده می شود، که یک فناوری پیشرفته تابش نور است، این فناوری LED های دید در شب را تا 30 درصد ارتقاع داده و باعث افزایش راندمان LED ها شده است. در واقع ، در مقایسه با IR معمولی که استخراج نور در حدود 750mV است ، با EXIR  ، 1050mV را ارائه می دهد ، این به معنای نور قوی تر برای دید دوربرد و افزایش دید در هر محیط تاریک است.

دوربین های معمولی از LED استفاده می کنند که در درجه اول روی الگوهای لنز تمرکز نمی کنند. این منجر به تصویری می شود که دارای روشنایی با روشنایی در مرکز تصویر است. ارتقاع سیستم جدید EXIR توسط شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision امکان نورپردازی بسیار پراکنده تری را فراهم می کند که از الگوی مستطیلی شکل استفاده می کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب EXIR

مزایا دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0

یکی از بزرگترین تغییراتی که در دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0 ایجاد شده است ، حذف نیاز به لنز اضافی است. فناوری سنتی EXIR فقط با زاویه محدود پذیرفته شده و برای اطمینان از نور مناسب ، از دو لنز استفاده می کرد. اکنون EXIR 2.0برای دستیابی به روشنایی مورد نیاز ، از لنزهای نوری ساخته شده اند.

تاثیر گرما بر دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0

بسیاری از  LED ها با گرمای بیش از حد مشکل دارند. LED های EXIR از این امر مستثنی نبودند. بخاطر LED و لحیم کاری مورد استفاده در مدار ، گرمای بیش از حد باعث از کاهش عمر دوربین مداربسته می شود که  برای کمک به مقابله با آن ، در دوربین مدرابسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0برای اتصال مدارها از ژل eutectic استفاده می کند. این ژل به کاهش گرما ، سرعت بخشیدن به اتلاف گرما و مقاومت بهتر در برابر گرما کمک می کند.بهبود همه فن آوری های موجود در دوربین های مداربسته هایک ویژن دید در شب EXIR 2.0 بدان معنی است یک فناوری قابل اطمینان تری است. سازگاری فن آوری های جدید باعث افزایش طول عمر EXIR 2.0  شده است. طول عمر فناوری جدید دو برابر EXIR سنتی است. فناوری EXIR  یکی از فناوری های دوربین مداربسته در مقابل    تکنولوژی POC در دوربین های مداربسته هایک ویژن  و دوربین های مداربسته HDTVI هایک ویژن می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب EXIR

ویژگی های فناوری دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب 2.0 EXIR

  1. در دوربین های تحت شبکه و IP  پیشرفته ترین قابلیت درک زمان نوری را دارد.
  2. وضوح تصاویر دید در شب تا 50 متری
  3. قابلیت تشخیص چهره در شب
  4. کاهش نویزهای نوری در هنگام شب
  5. افزایش  دو برابری توان LED  دید در شب و کاهش مصرف انرژی
  6. افزایش رزولوشن تصویر
  7. کاهش اتلاف گرمایی
  8. مقاومت بسیار زیاد در مقابل شرایط بد آب و هوایی
  9. افزایش طول عمر دوربین مداربسته به 100.000 هزار ساعت

 

پویا الکترونیک فرادید با بیش از دو دهه سابقه در صنعت دوربین مداربسته هایک ویژن، بهترین گارانتی دوربین مداربسته ، گارانتی 24 ماهه فرادید، به روزترین تکنولوژی های شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن را در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته فرادید برای مشتریان گرامی قرار داده است.