نصب دوربین مداربسته در ماشین

دلایل زیادی برای نصب دوربین های مدار بسته در ماشین شما وجود دارد. ممکن است که شما پدر و مادری فعال باشید که می خواهید بفهمید کودک نوجوانشان هر زمان که پشت فرمان است چه وضعیتی دارد. برخی ممکن است فکر کنند این یک نفوذ است اما این فقط عمل والدین نگران است.بعضی وقتا، اتفاقات بی شماری در تمام مدت رخ می دهد که آرزو می کنید کاش این حادثه را ثبت کرده باشید. به عنوان مثال ، شما  در حال رانندگی در جاده هستید که ممکن است که یک نفر با شما تصادف کند و شما در سردرگمی ، ممکن است نتوانید شماره پلاک آنها را بنویسید ، و ممکن است دوربین های مدار بسته در جاده خراب شوند. آن وقت می خواهید چه کار کنید؟نصب دوربین مداربسته می تواند به شما کمک های شایانی بکند که در این مقاله ما سعی کرده ایم به مزایای نصب دوربین مداربسته در ماشین بپردازیم.

چرا باید نصب دوربین مداربسته در ماشین را انجام دهیم

چرا باید نصب دوربین مداربسته در ماشین را انجام دهیم طبق آمار در ایران آمار جرم و دزدی از ماشین بسیار نسبت به سالهای پیش بیشتر شده و  در میان این جنایات ، تخریب اتومبیل بیشتر از همه بوده در حالی که برخی از رانندگان نمی توانند ثابت کنند و نمی توانند خسارت خود را دریافت کنند و زمان زیادی میبرد تا کارشناسان بیمه را مجاب کرد که مقصر نبوده اند و خسارت دریافت کنند و در صورتی که مدارک کافی ارائه ندهند خسارتی اصلا تعلق نمی گیرد.

وسایل نقلیه ناوگان یکی دیگر از موارد مورد توجه است. همانطور که انتظار می رفت ، این وسایل نقلیه توسط صاحبان آنها اداره نمی شوند و رانندگان ناوگان معمولاً هنگام رانندگی بی پروا عمل می کنند و حتی قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می کنند که در نهایت باعث جریمه های رانندگی مبالغ هنگفتی می شود.با نصب دوربین مداربسته در ماشین میتوانید جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرید.موارد بسیاری دیگری نیز وجود دارد که بدون اطلاع رانندگان اتفاق می افتد ، تنها تقصیر آنها این است که آنها در حال رانندگی با وسایل نقلیه دارای آرم شرکت بوده و بیمه آنها تضمین شده است. به طور طبیعی ، رانندگان ناوگان با دفاع از رانندگی خود مبارزه می کنند ، اما نه به اندازه صاحب ماشین. وقتی به نظر می رسد آنها مقصر بوده اند ، آنها ممکن است تصمیم بگیرند که برای استراحت موضوع را واگذار کنند و به شرکت بیمه اجازه دهند که از آن مراقبت کند با افزایش این حوادث "تصادف برای پول نقد" ، شرکت های بیمه هوشیارتر شده اند. به گفته اداره کلاهبرداری بیمه ، این "تصادفات" برنامه ریزی شده باعث می شود شرکت های بیمه خسارت های هنگفتی در سال داشته باشند .

نصب دوربین مداربسته درماشین چگونه می تواند کمک کند

ضبط کننده های دوربین مداربسته DVR پشت فرمان یا جاده ، همه وقایع رخ داده در محدوده دوربین های آن را ثبت می کنند. در صورت تصادفات ، شما یک پرونده کامل از آنچه اتفاق افتاده است برای ارائه مدارک غیر قابل انکار به شرکت بیمه یا پلیس خود ، خواهید داشت .و همچنین شما میتواند روی رانندگان و سرنشینان وسیله های نقلیه نظارت کامل داشته باشید و آنها را ارزیابی کنید ، می دانید که در صورت بروز یک حادثه برتری خواهید داشت. نمای 360 درجه داخل خودرو با استفاده از دوربین های مداربسته خودرو  برای گرفتن فیلم از تمام زوایا امکان پذیر است  . سازمان ها و همچنین دولت ها این ابتکار را جدی می گیرند تا بتواند از خسارت های بی شمار جلوگیری کنند، شما نیز میتوانید برای جلوگیری از خسارت های ناشی از تصادفاتی که شما مقصر نبوده اید مدارک کافی برای اثبات مقصر نبودن خود ارائه کنید.برای خرید انواع دوربین های مداربسته داخل ماشین یا نصب دوربین مداربسته در ماشین میتوانید با پویا الکترونیک فرادید تماس گرفته و مشاوره رایگان در نصب دوربین مداربسته در ماشین داشته باشید.همچنین این نوع دوربین های مداربسته را میتوانید با   انواع نرم افزارهای نظارت دوربین مداربسته مشاهده کنید.