مزایای دوربین های مداربسته HDTVI

دوربین های مداربسته HDTVI به دلیل آنالوگ بودن بسیار محبوب هستند اما مانند برخی از دوربین های مداربسته تحت شبکه IP از وضوح بالایی برخوردار هستند.همچنین نصب دوربین مداربسته نسبت به مدل های IP ارزان تر و آسان می باشند که این نوع  دوربین مدار بسته با ساختار دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی با کابل های کواکسیال RG-59 ، RG-6 و RG11  و اتصالات BNC کار می کنداین نوع نصب همیشه سریع و ساده بود و مردم ترجیح می دهند این روش را ادامه دهندپس از نصب دوربین ها ، باید DVR را برای ضبط پیکربندی کنید ، یک کار ساده و معمولی است که یک تکنسین خوب قادر به انجام سریع آن بدون نیاز به مهارت های پیشرفته است.

به عنوان مثال وقتی همان تکنسین نیاز به نصب دوربین مداربسته HDTVI دارد ، روش کار کاملاً یکسان استاو فقط باید دوربین را به جای خود وصل کند ، کابل های کواکسیال را به دوربین متصل کند ، اتصالات BNC را در دو انتهای کابل های کواکسیال مرتب کرده و DVR را برای ضبط پیکربندی کند.برای نصب دوربین آنالوگ سنتی یا HDTVI ، هیچ منحنی یادگیری لازم نیست زیرا کل روش یکسان است ، در حالی که برای دوربین های IP داشتن مهارت های پایه IT و شبکه برای تنظیم دوربین ضروری است.

مزایای دوربین های مداربسته HDTVI

حالا که ما مورد مسائل اساسی مربوط به نصب و راه اندازی یک نگاهی ویژه داشته باشیم در زیر 7 مزایای دوربین مداربسته HDTVI را ذکر کرده ایم :

1-تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر با وضوح بالا (HD) جزئیات و قابلیت بزرگنمایی را برای مواردی مانند تشخیص چهره و شناسایی پلاک خودرو حتی در صورت فاصله کمی از دوربین فراهم می کند.

2- نصب ساده

دیگر نیازی به مهارت شبکه  نیست نصب دوربین های HDTVI به آسانی نصب دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی است و به زیرساخت شبکه پیچیده ای نیاز ندارد ، بنابراین در مقایسه با نصب سیستم های IP ، نصب بسیار سریعتر است.

3-کم هزینه

سیستم های HDTVI رزولوشن بالا را با هزینه کمتری ارائه می دهندهزینه دوربین ها و زیرساخت ها ارزان تر از پروژه های مداربسته IP base است.

4-دوربین های HDTVI تاخیری ندارند 

مردم معمولاً کمی درباره تأخیر در دوربین های IP تعریف می کنندبا دوربین های مداربسته سنتی چنین چیزی وجود ندارد و این مورد در مورد دوربین های HDTVI نیز صدق می کند ، بنابراین این یک مزیت بزرگ از این فناوری است.

5-از زیرساخت موجود استفاده کنید

HDTVI  انتقال سریع و با کیفیت بالا را با استفاده از زیرساخت های موجود با کابل های کواکسیال یا UTP (cat5 / 6) امکان پذیر می کنداین هزینه را کاهش می دهد.

6-انتقال از راه دور

دوربین های HDTVI امکان انتقال در فاصله 1600 فوت (487 متر) را با استفاده از کابل RG-59 فراهم می کند .

7- ادغام آسان

یک سیستم دوربین مدار بسته HDTVI می تواند با دوربین های سنتی و کابل های کواکسیال موجود سازگار باشد ، بنابراین در نصب جدید امکان استفاده از DVR هیبریدی وجود دارد که همزمان با هر دو دوربین کار می کند.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید.

دوربین های مداربسته آنالوگ از رده خارج شده اند

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات شبکه و دوربین های مداربسته در ایران می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فرادید تماس بگیرید و از اخرین فناوری های دوربین مداربسته با 24 ماه گارانتی فرادید بهره مند شوید.