فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا همیشه در جستجوی تصاویر واضح تر و رنگارنگ تر نه تنها برای ظاهری فصیح آنها بلکه به دلایل عملی می باشد ، زیرا وضوح و شفافیت معمولاً به معنای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی است. براساس گزارش سال 2019 از مجله امنیت ، بسیاری از جنایات خشونت آمیز به احتمال زیاد در شب ،در شهرهای بزرگ رخ می دهد. و تقاضا برای عملکرد دوربین ها در محیط کم نور رو به افزایش است.

شرکت دوربین مداربسته داهوا، یک رهبر و ارائه دهنده خدمات نظارت تصویری هوشمند جهان می باشد، دوربین های مداربسته داهوا از تکنولوژی فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا بهره می برند. این دو فناوری یک امینت کاملی را ایجاد می کند که قادر است انسان و وسایل نقلیه را با رنگی کامل حتی در محیط بسیار کم نور شناسایی کند. این فناوری به طور مؤثر هشدارهای کاذب کاهش می دهد و در عین حال جزئیات مفیدی توسط فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا را می توان بررسی کرد . ادغام این دو فناوری برای اولین بار توسط شرکت دوربین مداربسته داهوا انجام گرفته که این فناوری در کنار تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا نیز می باشد.

معرفی فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا دو سری دوربین  از فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا وجود دارد که یک سری کاملاً رنگی یعنی سری LED و سری غیر IR را ارائه می دهد، که هر دو لنزها دیافراگم بزرگی دارند که نور بیشتری جذب می کنند و تصویری واضح تر و رنگارنگ تر را در محیط تاریک ارائه می دهند. فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا در دوربین های سری LED مجهز به نور گرم هستند که به عنوان یک نور مکمل در محیط تاریک عمل می کنند. چراغ گرم همچنین می تواند در مکانهایی مانند کوچه های تاریک یا پارک ها در شب ، جنایات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا در دوربین های سری های غیر IR دارای دستگاه کمکی نور نیستند و مانند دوربین های مادون قرمز در شب تابش نمی کنند ، این بدان معنی است که در فعالیت های مداوم دخالت نخواهد و باعث کاهش آلودگی نوری در میحط می شود. همچنین ، از بازتاب در روزهای بارانی و جذب حشرات کوچک جلوگیری می کند ، و آن را به یک محافظ امنیتی ساکت و ایده آل در مکان های تاریک مانند فروشگاه ها ، پارکینگ ها تبدیل می کند.

فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

مزایای فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا می تواند اطلاعات بصری جمع آوری شده توسط دوربین های تمام رنگ را به راحتی پردازش کند Dahua SMD. با داشتن دقت پیشرفته و  بهره بردن از تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا می تواند هشدارهای کاذب ناشی از اشیاء بی ربط مانند حیوانات خانگی ، حشرات ، برگها ، شاخه ها ، قطرات باران ، چراغ ها و غیره را بطور موثری فیلتر کند و فقط بر تهدیدهای واقعی تمرکز کند مانند انسان و وسیله نقلیه.

  • با استفاده از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی ، فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا همچنین با استخراج و طبقه بندی انسانها و وسایل نقلیه از داده های ویدیویی گسترده ، از جستجوی سریع هدف از فیلم های ضبط شده پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با استفاده از ویژگی های خاص مانند رنگ های خاصی از انسان و وسیله نقلیه ، رکوردهای گذشته را به راحتی ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند ، باعث صرفه جویی در وقت و کار زیاد در بازیابی رویداد.
  • علاوه بر این ، یکی دیگر از مزیت های این راه حل عملکرد Alarm Visualization است ، این قابلیت فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا است که به وضوح نشان دهد که آیا یک انسان یا وسیله نقلیه قصد حمله به کدام نقطه را دارد در زمان واقعی به کاربران هشدار می دهد.
  • فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا هنگامی که با هم ترکیب شوند به عنوان یک انتخاب عالی برای مشتریانی که دارای پروژه های کوچک و متوسط ​​هستند می باشد، زیرا تمام خواسته های عملی با هزینه ای نسبتاً کم پوشش داده می شوند. به همین ترتیب ، همچنین برای توزیع کنندگان و شرکت های مهندسی با نیازهای عمومی برای هوشمند سازی مناسب است.

کاربرد های فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا

در زیر چند سناریو وجود دارد که با استفاده فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوامی توان امنیت را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

برای مراکز خرید و سوپر مارکت ها در شب ، فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا با هم می توانند تمام حوادث سرقت را که در تاریکی رخ داده است با ویژگی های واضح مظنون مانند رنگ مو و لباس ثبت کنند. مهمتر از همه ، این می تواند قبل از وقوع جرم زنگ در زمان واقعی برای کاربر و پلیس ارسال کند. هر کسی که در ساعتهای عجیب و غریب به درب نزدیک می شود ، به طور خودکار شناسایی و ثبت می شود.همین مزایا در مورد ساکنان ویلا در مناطق حومه نیز اعمال می شود که در آن لازم است که بتوانیم هر متجاوز را در تاریکی تشخیص دهیم. فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا محصول همه کاره همچنین دارای صلاحیت برای محافظت از یک منطقه صنعتی در خارج از محدوده است . به دلیل پهناور بودن و ساختار پیچیده پارک های صنعتی ، مأمورین امنیتی نمی توانند از محل بخصوص شب هنگام گشت زنی کنند. اما با داشتن یک سیستم امنیتی که دارای فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا است ، محافظت ایمن و مؤثر از کارخانه ها در شب می تواند با هزینه کمتر نیروی کار یا حتی بدون سرنشین حاصل شود.

به طور کلی ، فناوری Full-color + SMD در دوربین مداربسته داهوا چیزی کمتر از چشمان تیز به علاوه ذهن تیز نیست ، که کاملاً قادر به پاسخگویی به مطالبات اکثر کاربران عادی با قیمتی نسبتاً پایین است. شرکت پویا الکترونیک فرادید با بیش از دو ده سابقه در صنعت نظارت تصویری ،جامعه ای ایمن تر و زندگی باهوش مصنوعی بیشتر  را با نوآوری و کیفیت خدمات برتر (گارانتی 24 ماهه فرادید،5سال خدمات پس از فروش، مشاوره رایگان فرادید ) در حوزه دوربین های مداربسته داهوا را به تمام مشتریان در سراسر ایران ارائه می دهد.