دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا یکی ازپیشگامان و تولید کنندگان برتر در صنعت  دوربین مداربسته در جهان می باشد، تنوع و کیفیت عالی دوربین های مداربسته داهوا سبب برتری به دیگر برندهای تولیدی دوربین های مداربسته شده است، داهوا اولین شرکتی است که  دوربین های HDCVI  ثبت و اختراع کرد و روانه بازار جهانی کرد که تحولی در عرصه نظارت تصویری به وجود آورد، با صرف هزینه ی کم و بدون بسترسازی دوباره میتوان دوربین های آنالوگ و بی کیفیت را با دوربین های مداربسته جدید HDCVI تعویض کرد که انتقال تصاویر با کیفیت بسیار بالاتر صورت میگیرد.از جمله محصولات شرکت داهوا می توان به انواع دوربین های HDCVI  و IP  و PTZ  (اسپید دام Speed DOME) و FISH EYE (چشم ماهی )و... اشاره کرد ، دوربین های مداربسته داهوا درسال 2015 بیشترین سهم فروش در جهان را به خود اختصاص داد و برترین تکنولوژی هوش مصنوعی در اختیار دوربین های مداربسته داهوا می باشد.

دوربین مداربسته داهوا hdcvi

دوربین مداربسته HDCVI داهوا چیست ؟

نظارت تصویری بخشی جدایی ناپذیر از امنیت برای سازمان های بی شماری در سراسر جهان است. با این حال ، در حالی که قابلیت های این سیستم های نظارتی  مانند وضوح بالاتر و تجزیه و تحلیل هوشمند همچنان در حال پیشرفت می باشند ، اغلب  مشاغل  توسط زیرساخت های قدیمی از جدیدترین فناوری های نظارتی پشتیبانی نمی شوند و محدود شده اند. و هزینه های بالای طراحی سیستم  ، چالش های فنی و سایر عوامل مانع تلاش بسیاری از شرکت ها برای به روزرسانی سیستم های نظارتی آنها می شود  High Definition Composite  Video Interface مخفف اصطلاح دوربین های مداربسته داهوا HDCVI می باشد که انتقال تصاویر به صورت HD با کابل کواکسیال صورت میگیرد که با هزینه بسیار کم می توان سیستم های نظارتی را به روز رسانی کرد.

ویژگی ها دوربین های مداربسته داهوا  HDCVI

این نوع سیستم در سال 2012 توسط شرکت داهوا معرفی گردید که حاصل چندین سال تلاش و تحقیقات بوده که امکانانت دوربین های مداربسته جدید را در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار داده است که تصاویر را با رزولوشن 1080p  و 720p نمایش می دهد که تاخیر در پخش تصاویر ندارند، همچنین می توان با کابل کواکسیال تا 500 متر تصاویر را انتقال داد. همچنین رزولوشن دوربین های مداربسته آنالوگ که 0.6  مگاپیکسل بود را به 1 تا 12 مگاپیکسل ارتقاع داده ، دوربین های مداربسته داهوا HDCVI از لنز ثابت 2.1 m تا وری فوکال با فاصله کانونی 7 to 22 بهره می برند.

مقایسه دروبین های مداربسته آنالوگ با HDCVI داهوا؟

بستر سیتم های دوربین مداربسته داهوا HDCVI با آنالوگ تفاوت چندانی ندارد،  تصاویر از طریق کابل کواکسیال با سیگنال CVI به دستگاه HCVR )ضبط کننده تصاویر HDCVI (انتقال پیدا می کند، تصاویر ضبط شده توسط دوربین های  HDCVI به صورت دیجیتال می باشند برای پخش و ضبط تصاویر نیاز به یک دستگاه Decoder که وظیفه ی بارگذاری تصاویر از دیجتال به آنالوگ را دارد باید استفاده شود،  چون این تکنولوژی در سیستم های AHD  و HDTVI وجود ندارد، امکان پخش تصاویر با دیگر دستگاه های DVR ندارد و فقط باید از دستگاه مخصوص به همین برند استفاده کنید، البته از دستگاه های XVR  چند وجهی که از انواع دوربین های مداربسته انالوگ ، دیجتال و تحت شبکه پشتیبانی میکنند استفاده کنید.

تکنولوژی دوربین های مداربسته داهوا HDCVI رقیب اصلی دوربین های مداربسته AHD و Turbo HDو IP  هستند که هزینه های دوربین های تحت شبکه که هزینه ی بالایی دارند می باشد .

دوربین مداربسته داهوا hdcvi

انواع سری های دوربین مداربستهHDCVI  داهوا

دوربین های مداربسته HDCVI  که توسط شرکت داهوا تولید می شود به شرح زیر می باشد:

HDCVI

  1. Pro series
  2. Lite series
  3. Cooper series
  4. PIR& LOT series
  5. Panorama
  6. Poc series
  7. Micro size series

HDCVI PTZ

  1. Pro series
  2. Lite series

HDCVI Recorder

  1. AI series
  2. Pro h.265 4k series
  3. Lite h.265 4k series
  4. Lite h.265 1080p series
  5. Lite h.265 720p series
  6. Cooper series
  7. Poc series

مشاوره و خرید دوربین های مداربسته داهوا

شرکت پویا الکترونیک فرادید در جهت خرید و مشاوره دوربین های مداربسته داهوا در ایران با بیش از یک دهه سابقه در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی نزدیک به 5 سال وارد کننده محصولات دوربین مداربسته داهوا در ایران می باشد جهت مشاوره تخصصی در خرید دوربین های مداربسته داهوا به صورت تلفنی توسط مشاوران این مجموعه می توانید تماس بگیرید.