فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا

شرکت دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین تولید کنندگان صنعنت نظارت تصویری و امنیتی می باشد، این شرکت هرساله با افزایش تقاضا برای راه حل های نظارت از راه دور ، دوربین های مداربسته اسپید دام PTZ  را که در حال حاضر به صورت گسترده استفاده می شوند ، به دلیل مشکلات الگوریتم هایی که در اکثر دوربین های مداربسته ایی که در حال حاضر کار می کنند ، کاربران اغلب هنگام بزرگنمایی مشکلات زیر را تجربه می کنند:

  1. تاری شدید
  2. لرزیدن
  3. فوکس آهسته

فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا,پویا الکترونیک فرادید,فرادید,دوربین مداربسته,خرید دوربین مداربسته

این مشکلات دوربین مداربسسته تجربه کاربر را به شدت خراب می کند. در برنامه های نظارت تصویری، یک تصویر مبهم که حتی برای چند ثانیه ادامه یابد ، کافی است تا باعث از بین رفتن اطلاعات و شواهد مهم شود ، و این واقعیت بسیاری از دوربین ها را برای سناریوهای نظارت بحرانی بی فایده می کند.

شرکت دوربین مداربسته داهوا فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا Dahua PFA  برای حل این مشکلات ایجاد شده است. الگوریتم های بهینه سازی زوم PFA در طول فرآیند بزرگنمایی ، چه در سناریو در طول روز و چه در اکثر سناریو های شب ، ویدئویی شفاف و ثابت را در اختیار کاربران قرار می دهد و احتمال از دست رفتن جزئیات را از بین می برد.

درباره فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا

فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا ، برای الگوریتم تمرکز پیش بینی ، روشی را برای دستیابی به تمرکز مداوم و با دقت بالا در طی کل فرآیند بزرگنمایی فراهم می کند. هنگامی که دستگاه در حال بزرگنمایی است ، فناوری قانون تحول منحنی ارزش  AF  را در زیر منحنی فاصله کانونی مورد بررسی قرار داده و مسافت های مختلف موضوع را در عمق فوکوس تنظیم می کند ، و یکپارچه سازی آمار برای مشارکت در تنظیم دقیق فاصله موضوع ، در نتیجه به وضوح در کل فرآیند زوم می دهد. . فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا به طور خلاقانه روشهای جدیدی از قضاوت را برای اطمینان از صحت و پیش بینی جهت تنظیم جهت تنظیم فاصله موضوع معرفی کرده است. نتیجه ، مجموعه ای از الگوریتم های فوکوس پیشرفته است.

مزایای فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا

  • اطمینان از وضوح در طول فرآیند بزرگنمایی

با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری برای تثبیت صحنه ، دستگاه را قادر می سازد در هنگام بزرگنمایی یک تصویر واضح را حفظ کند

  • لرزش هنگام زوم را از بین می برد

تجزیه و تحلیل زمان واقعی و تنظیم یکپارچه فاصله موضوع ساخته شده در منطق الگوریتم امکان انتقال سریع و پایدار از مسافت های مختلف را فراهم می کند.

  • زمان تمرکز را کوتاه می کند

با توجه به فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا اجرای مداوم الگوریتم های فوکوس در طول فرآیند بزرگنمایی ، دستگاه در حال حاضر نزدیک به تمرکز بهینه پس از اتمام بزرگنمایی رسیده است. پس از بزرگنمایی ، فقط تنظیمات افزایشی ریز مورد نیاز است ، از تمرکز دقیق اطمینان حاصل کنید ، بنابراین به طور قابل توجهی زمان تمرکز را کاهش می دهید.

با استفاده از  فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا ، در ساختمان های هوشمند با دوربین مداربسته داهوا از به روزترین تکنولوژی استفاده می نمایند و امنیت بیشتری را فراهم می کند.

فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا,پویا الکترونیک فرادید,فرادید,دوربین مداربسته,خرید دوربین مداربسته

تحقق فناوری PFA دوربین مداربسته داهوا بطور قابل توجهی تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ارزش محصول را افزایش می دهد. شرکت پویا الکترونیک فرادید همواره در تلاش است که بهترین کیفیت و برترین محصولات شرکت دوربین مداربسته داهوا را در اختیار مشتریان فرادید با گارانتی 24 ماهه فرادید قرار دهد، با تماس با فرادید می توانید از اخرین محصولات شرکت دوربین مداربسته داهوا اطلاع یابید.