لنزهای دیافراگم F1.0 هایک ویژن

شرک دوربین مداربسته هایک ویژن می گوید که توانایی دوربین DS-2CD2347G1-LU 4MP ColorVu  در گرفتن جزئیات در نور کم ناشی از دو پیشرفت خاص در فن آوری های سخت افزاری از جمله لنزهای پیشرفته لنزهای دیافراگم F1.0 هایک ویژن و سنسورهای با کارایی بالا است.

لنزهای دیافراگم F1.0 هایک ویژن برای تولید تصاویر روشن تر ، نور بیشتری جمع می کنند. فناوری پیشرفته سنسور می تواند به میزان زیادی استفاده از نور موجود را بهبود بخشد. در سناریوهای نور صفر ، نورپردازی تکمیلی داخلی ، برای تضمین تصاویر رنگارنگ تمام وقت کار می کند. و با استفاده از فناوری AcuSense V2.0هایک ویژن سبب تقویت هوش مصنوعی این نوع دوربین شده است.

ویژگی های لنزهای دیافراگم F1.0 هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژنDS-2CD2347G1-LU, features in 2688 x 1520 @30 fps, 120dB WDR از میکروفون داخلی بهره می برد ، حتی در محیط کم نور عملکرد عالی دارد. لنزهای ثابت 2.8 میلی متر ، 4 میلی متر و 6 میلی متر سبب تنوع در محصول هستند. و با

4 مدل آنالیز رفتاری وجود دارد که با استفاده از این مدل می توان از جمله شناسایی خط عبور ، تشخیص نفوذ ، تشخیص اشیاء ، کشف چمدان بدون مراقبت استفاده کرد. این مدل همچنین از شکاف micro SD / SDHC / SDXC داخلی ، تا 128G پشتیبانی می کند.

برای تهیه کلیه محصولات دوربین مداربسته شرکت هایک ویژن شما می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس گرفته و ضمن بهره بردن از خدمات ارزنده این شرکت تمامی محصولات شرکت هایک ویژن را با گارانتی 24 ماه فرادید تهیه نمایید.