سیستم تشخیص چهره هایک ویژن

شرکت تولید کننده دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از برترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته در  انواع دستگاه های ضبط کننده فیلم هایک ویژن می باشد در این مقاله سیستم تشخیص چهره هایک ویژن را معرفی می کنیم.

فناوری های جدید و قدرتمند دوربین مداربسته هایک ویژن همچون Learning Machine و هوش مصنوعی اخیراً توسعه یافته اند تا سطح کاملاً جدیدی از امنیت را ارائه دهند. راه حل های ضبط ویدیو امروز می توانند تصاویر صورت را ضبط کرده و آنها را با دقت باورنکردنی مقایسه کنند. و سیستم تشخیص چهره هایک ویژن  Hikvision  درست در آنجا قرار دارد که در خط مقدم این افق هیجان انگیز جدید در محافظت از اجتماعات ، عزیزان و دارایی های ما قرار دارد.

روشهای زیادی برای استفاده از تشخیص چهره برای ایمن نگه داشتن مردم ، تقویت فعالیتهای تجاری و همچنین بهبود زندگی روزمره ما با خدمات بهینه وجود دارد. در اینجا نگاهی به چگونگی عملکرد آن و چگونگی استفاده از آن برای ایمن تر کردن جهان در هر زمان که لازم باشد ، می پردازیم.

کارایی سیستم تشخیص چهره هایک ویژن

سیستم تشخیص چهره هایک ویژن در شرایطی که شناسایی مظنون بسیار مهم است ، از جمله ساختمان های دولتی و دیپلماسی ، بهترین عملکرد را دارد. مرزها و مناطق گمرکی. گیت های مسافرتی مانند فرودگاه هوایی و دریایی ، فقط برای ذکر چند مورد. همچنین ، پرسنل نیروی انتظامی با استفاده از قابلیت های تشخیص و الگوریتم های تجزیه و تحلیل صفات وسیله نقلیه ، روشی کارآمدتر برای بررسی حوادث با بازیابی فیلم پیشرفته پیدا می کنند.

اکنون روش بهتری برای پیگیری حضور حضور دارد. بر اساس فناوری تشخیص چهره ، این روش جدید سریعتر ، ایمن تر و دقیق تر است. با تشکر از این فناوری ، کارمندان دیگر نیازی به یادآوری خود برای حمل کارت شناسایی همیشه ندارند و اساتید دیگر نیازی به رول کردن را ندارند یکی. یک ابزار عالی در پردیس های آموزشی ، کارخانه ها ، و در رویدادها و همایش ها است.

ویژگی سیستم تشخیص چهره هایک ویژن

مشتریان VIP وفادار برای اشخاص تجاری بسیار ارزشمند هستند ، اما کارکنان خدمات همیشه نمی توانند آنها را فوراً شناسایی کنند. دوربین های مداربسته هایک ویژن با  تشخیص  هوشمند چهره اما می توانند فرصتهای منحصر به فردی را که قبلاً در دسترس نبودند فراهم کنند. هنگامی که مشتریان تصمیم می گیرند در برنامه های VIP ، تبلیغات بازاریابی یا سایر مشوق ها شرکت کنند ، سیستم تشخیص چهره هایک ویژن به خرده فروشان ابزار دقیق می دهد تا افراد VIP و مشتریان وفادار را شناسایی کند تا کارکنان بتوانند نوع مناسب خدمات را در زمان مناسب ارائه دهند. سیستم تشخیص چهره هایک ویژن Hikvision می تواند امکانات جدیدی را برای بهینه سازی برنامه بازاریابی بعدی شما ایجاد کند.

برای راهنمایی بیشتر می توانید با فرادید تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی پویا الکترونیک فرادید در مورد پروژه اطلاعات لازم را کسب نمایید.