مرور قابلیت Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن اسپید دام  ptz با قابلیت  Acusense 4K  دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل است که از  فناوری Darkfighter پشتیبانی می کند تا در محیط های کم نور کیفیت خوبی داشته باشد همچنین از IR یکپارچه ، فشرده سازی H.265 ، 120db WDR و بدنه  فلزی مستحکم با مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار  یک دوربین ایده آل می باشد.

Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن بیشتر از یک دوربین یک راه حل است و با استفاده از کانال 32 DS- 7732NI-I4-16 با 16 پورت PoE ، توان 256 مگابیت بر ثانیه ، H.265 ، 4K ، 1.5RU و 4x در حال آزمایش هستیم. HDD Bays + یک HDD  3 ترابایتی. این NVR دارای یک پردازنده 4 هسته ای است و از فشرده سازی هوشمند H.265 پشتیبانی می کند که هدف آن کاهش پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی تا 50 درصد است.

قبل از اینکه به مشخصات Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن بپردازیم ، لازم به ذکر است که نکته اصلی این دوربین فناوری   Acusense - یک الگوریتم یادگیری عمیق که می تواند عابران پیاده ، وسایل نقلیه و اشیا را از هم متمایز کند و وقایع را بر اساس قوانینی که انجام می دهند گزارش دهد. کلیپ های ویدئویی به دسته ها طبقه بندی می شوند - افراد و وسایل نقلیه - کاربران بر روی یکی از این دسته ها کلیک می کنند و با استفاده از زمان یا داده های مکان ، کلیپ مورد نیاز خود را به سرعت پیدا می کنند و جستجوها را سریعتر انجام می دهند ، زیرا فیلتراسیون قبلاً در فیلم اعمال شده است.

نکته اصلی در این راه حل این است که وقتی دوربین راه اندازی شد ، دوربین به طور خودکار این کار را انجام می دهد ، و همچنین "نویز" را فیلتر می کند ، قبل از ادامه ، من به سرعت مشخصات را مرور می کنم ، اگرچه ایده این تست است که به جای دوربین بر روی الگوریتم یادگیری عمیق Acusense تمرکز کنید.

مرور قابلیت Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن,پویا الکترونیک فرادید

مشخصات Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن

AcuSense  دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2386G2-IU دارای یک لنز ثابت 2.8 میلی متری ، یک اسکن پیشرفته ½ اینچی CMOS است که دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در 20ips ، 120db WDR ، یک موتور دوربین Darkfighter ، H.265 + ، H.265 ، فشرده سازی H.264 + و H.264 ، پشتیبانی از micro SD / SDHC / SDXC تا 256 گیگابایت و میکروفون داخلی. دوربین جریان های ویدئویی دوگانه ، کاهش نویز سه بعدی دیجیتال را ارائه می دهد ، دارای 30 متر دید درشب با قابلیتIR ،. شایان ذکر است که مدل I IP66 و مدل IU دارای درجه IP67 است.

مرور قابلیت Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن,پویا الکترونیک فرادید

گزینه های لنز شامل 2.8 ، 4 و 6 میلی متر و دیافراگم متوسط ​​F1.6 است. نسخه 2.8 میلی متری که برای این آزمون استفاده می کنیم ، دارای یک میدان دید افقی 110 درجه و یک میدان دید عمودی 60 درجه است که برای کاربردهای خیابانی ایده آل است. آلیاژ ریخته گری با یک حلقه تزئینی پلاستیکی است و دوربین 138.3 mm x 126.3 mm دارای وزن 740 گرم و دمای عملیاتی آن -30 تا 60C و کشش فعلی 5.8W است.

تنظیمات تصویر شامل اشباع ، روشنایی ، کنتراست ، وضوح ، AGC و تعادل رنگ سفید است که توسط نرم افزار مشتری یا مرورگر وب قابل تنظیم است ، سوئیچ روز / شب و روز / شب / خودکار / برنامه وجود دارد. از ویژگی های امنیتی می توان به محافظت از رمز عبور ، رمز عبور پیچیده ، رمزگذاری HTTPS ، احراز هویت 802.1X (EAP-MD5) ، علامت چاپی ، فیلتر آدرس IP ، احراز هویت اساسی و هضم برای HTTP / HTTPS ، WSSE و احراز هویت هضم برای ONVIF و TLS1.2 اشاره کرد. تا 6 کانال بصورت همزمان وجود دارد.

جدیدترین AcuSense دوربین مداربسته هایک ویژن به نور استروب داخلی و زنگ هشدار صوتی نیز مجهز است که با شناسایی دقیق یک متجاوز بالقوه می توان آن را فعال کرد. این هدف برای هشدار دادن به یک متجاوز قبل از اقدام به نقض محیط است.

یک جمع بندی سریع از عملکرد دوربین  AcuSense دوربین مداربسته هایک ویژن - این یک دوربین مداربسته هایک ویژن عالی با وضوح قوی و نمایش رنگی خوب است - من در مناطق بسیار روشن متوجه کمی بیش از حد قرار گرفتن در معرض نور یا مهار شدن قرار دارد 

دید در شب Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن

هرچه روز و شب می گذرد ، Acusense فقط حرکت های عابر پیاده و وسایل نقلیه را به دام می اندازد. در اپلیکیشن خیابانی من حوادثی بود که من از آن بی خبر بودم و حتی در گوشه های دور صحنه مشغول بودند. عملکرد دوربین - وضوح تصویر و زاویه دید متوسط ​​گسترده ای که توسط فناوری Darkfighter پشتیبانی می شود - شبانه روز به اندازه کافی خوب است که همیشه می توان اطلاعات مفیدی پیدا کرد

مرور قابلیت Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن,پویا الکترونیک فرادید

AcuSense دوربین مداربسته هایک ویژن  واقعاً جستجوها را سریعتر و دقیق تر می کند - این کاملاً متفاوت از روش پیمایش در یک جدول زمانی است ، اگر بخواهید می توانید با استفاده از Hikvision NVR این کار را انجام دهید. درعوض ، با Hikvision AcuSense ، یک ویژگی جستجوی سریع هدف وجود دارد که به شما امکان می دهد صاحبان فروشگاه ها ، صاحبان خانه ها ، نصاب ها یا مدیران تأسیسات رویدادهایی را به صورت اتفاقی مرور کنند - شما ممکن است بر روی زمان تمرکز کنید ، ممکن است روی موضوع تمرکز کنید. چه جالب این است که سیستم قبلاً حوادثی را پیدا کرده است و انتخاب شما برای شماست به شما بستگی دارد.

عملکرد Acusense  دوربین مداربسته هایک ویژن

مدیریت فرآیند به طرز شگفت انگیزی آسان است ، اگر راه خود را در مورد رابط NVR بیاموزید - حوادث با چند کلیک فاصله هستند و به عنوان مجموعه ای از حوادث در صفحات مربوط به زمان نشان داده می شوند ، که یافتن یک رویداد را پیدا می کند

راه حل دوربین مدرابسته هایک ویژن برای کاربردهایی طراحی شده است که در گذشته ممکن است جستجوها در سبد بسیار سخت انجام شده باشد. این موضوعات را به طور خودکار طبقه بندی می کند تا در صورت نیاز به تحقیق ، کار سختی انجام شده باشد - تمام کارهایی که کاربر می خواهد انجام دهد این است که لیستی از رویدادها را که قبلاً توسط سیستم جمع آوری شده است پیمایش کنید.

AcuSense دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار خوب عمل می کند و باعث می شود اپراتور از کار بیفتد. هنگام انجام آزمایش معمولاً من تمام روز به تماشا مانیتور می نشینم اما با این سیستم هیچ كدام از این موارد وجود ندارد . این واقعاً نحوه نظارت شما را تغییر می دهد یک دوربین مدار بسته آیا این دوربین آینده ای را برجسته می کند که نیازهای عملیاتی توسط جریان های ویدئویی با کیفیت و الگوریتم های یادگیری عمیق پشتیبانی شوند؟ قطعاً اینگونه است. اگر هنگامی هم مشکلی با ورود به سیستم هایک ویژن پیدا کردید میتوانید از این مقاله نحوه ی ریست کردن دوربین مداربسته هایک ویژن را به شما اموزش داده ایم.

ویژگی ها AcuSense دوربین مداربسته هایک ویژن عبارتند از :

* اسکن پیشرفته ½ اینچی CMOS ، 8 مگاپیکسلی
* فناوری Darkfighter
*
طبقه بندی هدف انسان و خودرو AcuSense
*
جریان های ویدیویی دوگانه
* لنز ثابت 2.8 میلی متر
* 120dB WDR
*
کاهش نویز دیجیتال 3D

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس گرفته و از خدمات 24 ماه گارانتی فرادید بهره مند شوید و همچین می توانید به صورت انلاین اخرین محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن را از ما خریداری نمایید.