دوربین مداربسته دید در شب رنگی

اگر به دنبال دوربین مداربسته دید در شب رنگی هستید. کسی از مارکی که آن را ارائه می دهد اطلاع دارد؟" در واقع ، تقریباً تمام دوربین های مداربسته تحت شبکه IP می توانند فیلم های رنگی را در شب ضبط کنند.اما ، این سنسور تصویر است که به طور مستقیم بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد و از دوربین مداربسته دید در شب رنگی  و در مقایسه با دوربین های مداربسته معمولی عملکرد بهتری در  شب دارند.دوربین های مداربسته دید در شب  با دید در شب ، به طور معمول مملو از سنسورهای تصویر پیشرفته مانند استارلایت و..  ، می توانند تصاویر و فیلم های رنگی واقعی را در شرایط کم نور ارائه دهند ، و به شما امکان می دهد جزئیاتی از قبیل چهره های انسان و شماره پلاک ها را شناسایی کنید.حال بیایید به نحوه عملکرد دوربین های مداربسته  دید در شب ، مقایسه بین دوربین های دید در شب واقعی و دوربین های مداربسته منظره در دید در شب و ... از چیزهایی که باید بدانید بپردازیم.

دوربین های مداربسته دید در شب  Night Vision چگونه کار می کنند

دوربین مداربسته دید در شب رنگی ، به لطف حسگرهای قدرتمند تصویر که نسبت به نور بسیار حساس هستند ، به حسگرها این امکان را می دهند تا نور مرئی بیشتری را جذب کنند.بنابراین دوربین مداربسته دید در شب رنگی می توانند در مکان های کم نور تصاویر و فیلم ها را ضبط کنند ، در حالی که دوربین های معمولی هنگام کاهش شرایط روشنایی به طور خودکار به حالت سیاه و سفید تغییر می کنند.اما دید در شب رنگی ممکن است همیشه ممکن نباشد. برای دوربین های مدار بسته دید در شب ، نورپردازی محیطی مانند نور ایوان یا چراغ خیابان ، برای تولید تصاویر و فیلم های رنگی در شب مورد نیاز است.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی Night Vision در مقابل دوربین مداربسته دید در شب

برای بیشتر شما ، دید خوب شبانه دوربین مداربسته دید در شب حائز اهمیت باشد شاید به همین دلیل است که در وهله اول آن را خریداری می کنید. این سؤال را ایجاد می کند ...آیا باید دوربین های امنیتی دید در شب را انتخاب کنید یا دوربین های معمولی؟پس از مقایسه مقایسه دوربین های امنیتی با دید در شب رنگی و دوربین منظره دید در شب ، طبیعتاً نتیجه گیری خوبی برای خرید دوربین مداربسته دید در شب  انجام می دهید.

  • کیفیت تصویر : تصاویر دوربین مداربسته دید در شب رنگی ، دارای اثر کنتراست بهتری در مکان های کم نور است ، بنابراین می توانید جزئیات بصری بیشتری کسب کنید تا به راحتی مظنونان ، وسایل نقلیه یا اشیاء دیگر را در مقایسه با دوربین های معمولی شناسایی کنید.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دوبین مداربسته دید در شب

  • سناریوهای نصب : همانطور که در بالا ذکر شد ، سیستم های دوربین مداربسته دید در شب در فضای باز  و به صورت بی سیم به فضای کمتری نیاز دارند تا تصاویر رنگی را در شب تحویل دهند.

اگر قصد نظارت بر مناطقی را دارید که با چراغ های خیابانی قوی یا با منبع نور دیگر روشن می شوند ، دوربین مداربسته دید در شب رنگی کاملاً بهترین گزینه هستند.

یا در صورت عدم وجود چراغ محیط ، دوربین های مداربسته دید در شب که با سیستم IR و مادون قرمز کار می کنند می توانند در تاریکی کامل تصاویر و  فیلمبرداری با کیفیت بالایی ارائه دهند.

  • قیمت :  نکات مختلفی در زمینه صرفه جویی در هزینه وجود دارد که ممکن است شما برای گرفتن دوربین مداربسته دید در شب مادون قرمز یا رنگی انها را لحاظ کنید.

نحوه انتخاب دوربین های مداربسته دید در شب رنگی با Color Night Vision

در بخش زیر ، چگونگی انتخاب بهترین دوربین های مداربسته در دید در شب برای انتخاب یک محصول مناسب ، بحث می شود. و مهم ترین نکاتی که یک  دوربین مداربسته دید در شب باید داشته باشد را برای شما شرح می دهیم.

  • وضوح تصویر : وضوح بالاتر دوربین مداربسته دید در شب ، کیفیت تصویر بهتر ارائه می دهد و جزئیات قابل مشاهده تری را می توانید دریافت کنید.

برای به دست آوردن تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا مورد نظر ، دوربین های امنیتی دید در شب با وضوح بالا حداقل 1080P  را به عنوان اولین انتخاب خود انتخاب کنید.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دوبین مداربسته دید در شب

  • دامنه: IR  این نشان می دهد دوربین های امنیتی دید در شب تا چه اندازه می توانند در روشنایی محیط ببینند.به عنوان یک قانون اساسی ، توصیه می شود برای دیدن بیشتر ، سیستم های دوربین دید در شب رنگ با برد طولانی را انتخاب کنید ، به این معنی که شما یک عکس بهتر برای اسیر مظنونان یا اشیاء از راه دور خواهید داشت.
  • 3D DNR: این نوعی فناوری کاهش نویز برای کاهش نویز تصویر در تصاویر استاتیک و متحرک است و به شما امکان می دهد تصاویر واضح تر و جزئیات دقیق تری داشته باشید.
  • Wide Dynamic Range   :دوربین های مدار بسته دید در شب با فناوری WDR (دامنه گسترده پویا )می توانند نور را برای تصاویر و فیلم های بهبود یافته تعادل برقرار کنند. بنابراین آنها برای مکان های روشنایی با کنتراست بسیار ایده آل هستند.
  • IR Cut Filter فیلتر برش:  مادون قرمز به گونه ای طراحی شده است که از دوربین مداربسته دید در شب ، تولید رنگ واقعی را فراهم می کند ، به گونه ای که می توانید روز و شب تصاویر و فیلم هایی با کیفیت بالا بدست آورید.
  • Field of View  : هرچه میدان دید بزرگتر باشد ، مناطق وسیع تری می تواند دوربین مداربستهدید در شب بی سیم در فضای باز شما را پوشش دهد. به عبارت دیگر ، اگر شما نیاز به نظارت بر مناطق بزرگ با یک دوربین واحد دارید ، آنگاه دوربین های مداربسته دید در شب رنگی کامل با دید استارلایت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خلاصه : کلیه اصطلاحات فنی فوق به طور معمول در مشخصات محصول یافت می شود.یا اگر مطمئن نیستید که دوربین مداربسته دید در شب رنگی دارای این ویژگی ها هستند ، ممکن است برای فهمیدن آن به طور مستقیم با فروشندگان مشورت کنید.

در کجا می توانید دوربین های مداربسته دید در شب رنگی  Night Vision Color قرار دهید

نکته مفیدی که می توان پرسید: " دوربین های مداربسته دید در شب رنگی را در کجا می توانم نصب کنم؟" این سوال می تواند شما را به این نتیجه برساند که تصمیم بگیرید کدام نوع از دوربین های مدار بسته دید در شب را که باید خریداری کنید ، داخل خانه یا فضای باز؟

در داخل خانه : برای دوربین های مداربسته مادون قرمز امنیتی  با دید در شب رنگی بهترین گزینه است، توجه داشته باشید که هرگز دوربین را در پشت شیشه و پنجره ها، نصب نکنید چون نور مادون قرمز منعکس می شود و سبب تاری تصاویر می شود.و اگر دوربین های مداربسته دید در شب را در اتاق بچه های خود قرار دهید ، ممکن است شب ها از بخاطر چراغ قرمز دوربین بترسند.مسدود کردن چراغ  قرمز سیستم امنیتی دید در شب رنگی با نوار ، بدیهی است که باعث می شود شما شب چیزی نبینید . پس عملا با این کار دوربین دید در شب رنگی کار نمی کند.می توانید از دوربین های مداربسته دید در شب معمولی استفاده نمایید و چراغ IR را روی دوربین های دید در شب رنگ خاموش کنید.

خارج از منزل : دوربین های مداربسته دید در شب در فضای باز باید  دارای حداقل استاندارد IP 65 باشد تا در شرایط بد اب و هوای استحکام کافی داشته باشند.اگر سیستم های دوربین مداربستهدر دید در شب در فضای باز بی سیم باشد ، برایش یک محافظ نصب نماییدو یک چیز دیگر ، دوربین های امنیتی ضد آب در دید در شب می توانند در برابر خرابکاری های ساخته شده توسط انسان و بلایای طبیعی محافظت شوند. از طرف دیگر ، آنها به راحتی می توانند درون محیط مخلوط شوند و به عنوان دوربین های مداربسته دید در شب رنگی مخفی استفاده شوند.

نمونه های ویدیویی دوربین های مداربسته با دید در شب رنگ را تماشا کنید

کیفیت سیستم های دوربین مداربسته در دید در شب در فضای باز در مقایسه با آنچه که فروشنده  ادعا می کند برابر نیستند ، نمونه های ویدیوی کاربر برای قضاوت در مورد عملکرد دوربین به مراتب قابل اعتماد تر هستند.

 

هنوز در مورد دوربین های امنیتی دید در شب رنگی سوال دارید؟ پویا الکترونیک فرادید همیشه پاسخگوی شما دوستان و همکاران عزیز بوده ایم تا از همه ایده ها ، سوالات یا هر چیزی که می خواهید به اشتراک بگذارید استقبال کنیم!