دوربین مداربسته دید در شب پلاک خوان

از جمله مزایای دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR می توان استفاده روز افزون دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR   در پارکینگ های هوشمند می باشد در این مقاله به جنبه های فنی و مثبت این دوربین های و استفاده دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR   در پارکینگ های هوشمند می پردازیم .

برای مبتدیان ، تعدادی برنامه کاربردی وجود دارد که می تواند از آن جمله از جمله اتوماسیون پارکینگ و امنیت ، مدیریت هزینه پارکینگ کمتر بلیط ، اتوماسیون دسترسی به پارکینگ ، راهنمایی مکان وسایل نقلیه ، جلوگیری از سرقت خودرو ، کلاهبرداری "بلیط گمشده" ، کلاهبرداری از تغییر بلیط و فرآیندهای پرداخت خودکار در میان بسیاری دیگری از امکانات قرار داد.

استفاده از دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR در سیستم های مدیریت پارکینگ برای هر یک از این برنامه ها ، خدمات ایمن و کارآمد را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد ، در حالی که با افزایش اجرای شارژ ، بهترین بازده سرمایه گذاری خود را در اختیار اپراتورها قرار می دهد.

مزایای دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR

·نظارت 24 ساعته

دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR به صورت اتوماتیک به صورت شبانه روزی ورود و خروج وسایل نقلیه رو کنترل و نظارت می کند

·افزایش درآمد

استفاده از دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR  راهی عالی برای به حداکثر رساندن سود شماست. هنگامی که رانندگان وارد پارکینگ می شوند ، دوربین شماره ثبت را ثبت می کند که می تواند برای ساده تر کردن تجربه پارکینگ در محل برای به دست آوردن حداکثر سود استفاده شود.

به عنوان مثال ، ماشین های پرداخت نسل بعدی می توانند کاملاً با داده های قدرتمند ANPR یکپارچه شوند تا جزئیات وسیله نقلیه درج شده برای کاهش خطاهای ورودی دستی را هماهنگ سازند. این امر نه تنها اعتماد به نفس را برای راننده و یك سیستم با كاربرد آسان ایجاد می كند بلكه به صاحب زمین نیز این امکان را می دهد كه مدت اقامت را همراه با توانایی تشخیص اینکه آیا پرداخت كرده اید یا خیر ، نظارت كند.

دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR  همچنین می تواند از سیستم عامل های پیش کتابی و پیش پرداخت مبتنی بر ابر پشتیبانی کند که در آن دوربین ها وسیله نقلیه ثبت شده را در ورودی و خروجی تشخیص می دهند و یک محیط پارکینگ کاملاً آزاد ایجاد می کنند بدون اینکه نیاز به پرداخت در محل به طور کلی داشته باشد. این امر در مکانهای بسیار پر ازدحام و در سایتهای بیمارستان بسیار سودمند است. بدون نیاز به جستجوی ماشینهای پرداخت قبل یا بعد از پارکینگ. به سادگی رانندگی کنید ، و دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR  مابقی کارها را انجام می دهند

دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR ,فرادید,پویا الکترونیک فرادید,دید در شب,پلاک خوان

·در تحقیقات کمک می کنند

همانطور که اشاره کردیم ، این فناوری در موارد کیفری بسیار مفید است. به عنوان شاهد خدمت می کند و اطلاعات ارزشمندی را که می تواند در تحقیقات استفاده شود ، فراهم می کند. از سوابق ضبط شده توسط ANPR می تواند به عنوان منبع اطلاعات در داده های مربوط به جرم و حادثه استفاده شود ، از تصاویر اطلاعاتی برای شناسایی مکان و زمانی که وسیله نقلیه مظنون به آن سفر کرده است ، استفاده می شود.

·تجزیه و تحلیل داده ها

اطلاعات دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR  همچنین می تواند باعث بهبود مداوم تجارت شود. داده های دوربین با پشتیبانی کارشناسان داده ، می توانند بینش عمیقی از رفتار کاربر ارائه دهند که امکان تصمیم گیری آگاهانه تری را فراهم می آورد. تجزیه و تحلیل داده ها جنبه هایی از قبیل مدت اقامت ، روند وسایل نقلیه ، اعلامیه شارژ پارکینگ (PCN) ، الزامات زیرساختی و موارد دیگر را در نظر می گیرد. علاوه بر این ، مقایسه کننده های عملکرد کل ، هم در یک بخش واحد و هم در تعدادی از صنایع ، می توانند برای اهداف محک مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR  در صورت اجرای مناسب و مدیریت دقیق آن ، می تواند در ایجاد فرصتهای مختلف برای مشاغل نقش داشته باشد. در آغوش گرفتن ANPR و رویکرد مبتنی بر داده های آن می تواند منجر به رشد ارزشمند درآمد و یادگیری های عملیاتی شود. از آنچه یاد می گیرید ، می توانید طیف وسیعی از خدمات انعطاف پذیر را طراحی کنید که نیازهای تجاری شما یا مشتری شما را برآورده سازد ، تا بتواند ارزش بیشتری را از پیشنهاد پارکینگ آنها به دست آورد. در این مرحله است که می توان پارکینگ را به یک دارایی تجاری تبدیل کرد.

پویا الکترونیک فرادید ارائه دهنده بازار برتر  در دوربین مداربسته دید در شب  پلاک خوان ANPR در زمین های خصوصی و دولتی است. آیا به دنبال بهبود مدیریت خود و به حداکثر رساندن درآمد پارکینگ هستید؟ برای دریافت اطالاعات بشتر در مورد دوربین مداربسته پلاک خوان این مقاله را مطالعه نمایید.