دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

 شرکت دوربین مداربسته داهوا Dahua به طور مداوم رهبر فناوری دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد که از طریق عملکرد مهم خود از لحاظ وضوح ، هوش و قابلیت همراه در ارتقاع و بهبود این فناوری می باشد. که جدیدترین دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی Dahua HDCVI 6.0 را با اولین قابلیت های 4K زمان واقعی و هوش مصنوعی در صنعت نظارت تصویری را در سال 2020 ارائه می دهد.

دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 از طریق تصویر 4K Real-Time Solution و رمزگذاری AI ( هوش مصنوعی ) در حالی که همان حافظه HDD را ذخیره می کند، یک تجربه بصری برتر را هم در مشاهده زنده و هم در پخش ، فراهم می کند. مکالمه دو طرفه با ارتباط صوتی با کیفیت انتقال ، به برقراری ارتباط واقعی بین دوربین و ضبط کننده دست پیدا می کند. علاوه بر این ،دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 با هوش مصنوعی پیشرفته می تواند افراد و وسایل نقلیه را در یک فیلم شناسایی کند و با هشدار دقیق به کاربران هشدار دهد و با جستجوی سریع "افراد" یا "وسیله نقلیه" را دسته بندی میکند، دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 ایده های جدید و امکانات جدیدی را برای صنعت نظارت تصویری به ارمغان می آورد و همواره راه حل های اقتصادی ، امنیت بیشتر و راحت تری برای مشتریان فراهم می کند.

مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

پیشرفت دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

هوش مصنوعی جدید دوربین های مداربسته داهوا  دارای تراشه هوش مصنوعی مستقل از CPU با حداکثر  4Tترابایت توان محاسباتی و الگوریتم یادگیری عمیق پیشرفته است. دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی 6.0 HDCVI امکان شناخت دقیق افراد ، وسایل نقلیه موتوری و وسایل نقلیه بدون موتور را امکان پذیر می کند.

دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0  از هوش مصنوعی پیشرفته تشخیص چهره ، محافظت دقیق و امن از محیط ، پردازش اطلاعات بیشتر ، SMD Plus و .....پشتیبانی می کند که می تواند برای پیشگیری از خطرات احتمالی ، هشداری به ماموری امنیتی می دهد تا موضوع مورد بررسی سریع قرار بگیرد.

مزایای دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

در مقایسه با نظارت تصویری سنتی ، هوش مصنوعی دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 افراد و وسایل نقلیه را به صورت جداگانه طبقه بندی می کند ، که تمرکز کاربران را بر تهدیدهای واقعی ، بهبود راندمان جستجوی اهداف و کاهش چشمگیر هزینه های کار برای کاربران آسان تر می کند. علاوه بر این ، شرکت دوربین مداربسته داهوا DAHUA هوش مصنوعی کاملی را با وضوح تصویر 4K UHD و دوربین های کاملا رنگی را برای اطمینان در دقت پردازش بکاربرده است و همچنین مدیریت کاربردی از طریق DSS و DMSS (یک برنامه نظارتی موبایل است که دارای عملکردهایی مانند نظارت از راه دور ، پخش ویدئو ، اعلام هشدارها، و پیکربندی از راه دور است.)  را نیز افزایش داده است. همچنین از این تکنولوژی در دوربین های مداربسته حرارتی داهوا بکار رفته است.

مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

کدگذاری دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

هوش مصنوعی دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 ، فشرده سازی فیلم را به سطح جدیدی از برنامه نویسی آگاهانه از محتوا برده است که می تواند نویز ها را نادیده بگیرد تصویری دقیق تر را ضبط کند.با شناسایی افراد یا وسایل نقلیه در حال حرکت ، به طور خودکار هدف را با کیفیت ادراکی رمزگذاری می کند تا کیفیت قابل توجهی را در مقایسه با H.265+ ارائه دهد.زمانی که فرد یا ماشینی در دید نباشد، کیفیت فیلم برداری را کاهش می دهد تا مقدار حجم کمتری در هارد ذخیره شود که سبب کاهش  هزینه های ذخیره سازی در هارد درایو های HDD می شود.

4K Real-time در دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

4K Real-time در دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 یک فناوری منحصر به فرد در انتقال تصاویر HD از طریق کابل کواکسیال است. که میتواند تصاویر را با سرعت 30fps در فریم فیلم برداری و بازیابی کند.تا با ضبط جزئیات حتی کوچک در یک منطقه وسیع وضوح عالی و با کیفیتی را ارائه دهد. برنامه نویسی هوش مصنوعی دوربین های مداربسته داهوا موجب صرفه جویی در هزینه های ذخیره سازی می شود و به کاربران این امکان را می دهد که فیلم برداری های بی کیفیت را، با کیفیت بالا بازیابی کنند تا در هزینه های ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر صرفه جویی شود.

مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

صدای دو طرفه در دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

دوبین های مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0 ، دارای فناوری منحصر به فرد گفتگوی دو طرفه با استفاده از کابل کواکسیال می باشند. یعنی صدا  از طریق کابل کواکسیال انتقال می یابد. که برای کاربران این امکان را فراهم میکند تا از طریق دوربین های مداربسته به دزد یا مزاحم هشدار یا حتی افراد را راهنمایی کنند.با فناوری پیشرفته کاهش نویز صوتی ، سطح انتقال  کیفیت صوتی خوبی  را فراهم می کند و که یک راه حل نظارت تصویری چند بعدی و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مداربسته داهوا تکنولوژی HDCVI 6.0

شرکت پویا الکترونیک فرادید، با بهترین گارانتی دوربین مداربسته در ایران که دارای گارانتی 24 ماهه فرادید و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، مفتخر است که وارد کننده و پخش کننده به روز ترین دوربین های مداربسته داهوا در ایران می باشد.