دوربین مداربسته ضد آب

در هنگام نصب دوربین مداربسته باید به محل نصب آن توجه ویژه ای داشت.هنگامی که دوربین مداربسته در محیط بیرونی قرار میگیرد باید به ضد آب بودن آن توجه ویژه داشت.دوربین های مداربسته از نظر مقاومتی به صورت دوربین های غیر ضد آب و ضد آب وجود دارد.دوربین های مداربسته معمولی برای فضای داخلی در مکانی که امکان وجود گرد و غبار نباشد مناسب هستند.

این دوربین ها با استاندارد IP قابل شناسایی هستند.بیشتر دوربین های مداربسته در دسته گروه های مقاومتی IP66 و IP67 قرار دارند.تمامی دوربین های مداربسته در برابر گردو غبار مقاوم هستند اما در برابر نفوذ آب شرایط متفاوتی دارد.دوربین های مداربسته ضد آب با استاندارد IP66 در زمان آب پاشی شدید مقاوم هستند و آب داخل آن نفوذ نمی کند.در صورتی که دوربین مداربسته ضد آب با استاندارد IP67 حتی اگر در آب انداخته شود هم در عمق 1 متر تا 30 دقیقه مقاومت می کند.

جنس دوربین های ضد آب

تمامی دوربین های مداربسته ضد آب از جنس فلز نیستند، برخی از دوربین های مداربسته از جنس پلاستیک هم ضد آب بود و می توان در محیط بیرون از آن استفاده کرد و از قیمت پایین تری برخوردار هستند که می توان به دوربین های داهوآ موجود در سایت اشاره کرد.

ساخت دوربین مداربسته ضد آب

دوربین های مداربسته ضد آب دارای استانداردهای علمی در کارخانه های معتبر ساخته می شوند.در کارخانه ها کنترل کیفیت سختگیرانه بر روی آن ها صورت می گیرد که این عملیات در کارخانه ها متفرقه انجام نمی شود.

استفاده از دوربین های مداربسته ضد آب

دوربین های مداربسته ضد آب که محل نصب آن ها معمولا در خارج ساختمان می باشد.همچنین مکان هایی که احتمال ریزش باران و آب در آنجا باشد برای نظارت و پیشگیری از اتفاق استفاده می شود. هنگامی که در مکان های بیرونی دوربین مداربسته ضد آب نباشد ممکن است بلافاصله بعد از بارش باران دچار خرابی شود.

استفاده از این دوربین ها برای مکان هایی که ممکن است در معرض گرد و غبار و آب قرار گیرند مناسب است.مکان مناسب برای استفاده از دوربین مداربسته ضد آب هر مکانی که نیاز به نظارت داشته باشد اگر داخلی و خارجی تفاوتی ندارد می تواند توسط دوربین مداربسته ضد آب پوشش داده شود.

دوربین مداربسته ضد آب دارای استاندارد های مقاومت هستندو در تمامی شرایطی نظیر باد،باران، تگرگ،برف حتی در برابر فشار و ضربه هم قوی هستند.پس در تمامی شرایط بهترین انتخاب می باشند.