بهترین کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته

وقتی می خواهید یک پروژه دوربین مدار بسته آنالوگ طراحی کنید ، بسیار مهم است که بدانید از کدام کابل های کواکسیال برای دوربین مدار بسته می توان استفاده کرد و چگونه آنها بر کیفیت کلی سیستم نصب شده تأثیر می گذارند.بیایید در مورد بهترین کابل های کواکسیال برای دوربین مداربسته صحبت کنیم.در این مقاله ما در مورد کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته خواهیم کرد که به طور گسترده ای در نصب دوربین مداربسته آنالوگ برای ارسال تصاویر از دوربین به ضبط کننده ها استفاده می شود.

ساخت یک کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته

کابل کواکسیال ساخته شده که امکان انتقال سیگنال ها را فراهم می کند و در عین حال از تداخل الکترومغناطیسی خارجی محافظت می کند.

کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته,فرادید,پویا الکترونیک فرادید

در تصویر بالا می توان قطعات یک کابل کواکسیال را مشاهده کرد:

  • هادی: برای انتقال استفاده می شود
  • دی الکتریک: مواد عایق
  • گره: به عنوان یک سپر عمل می کند
  • روکش بیرونی: از کابل محافظت می کند

هنگامی که یک دوربین با استفاده از یک کابل کواکسیال به یک مانیتور یا ضبط کننده متصل می شود ، از نوار چسب برای محافظت از هادی مرکز در برابر تداخل خارجی استفاده می شود.دی الکتریک برای عایق نمودن هادی وسط از گره استفاده می شود و روکش خارجی برای محافظت از کابل طراحی شده است.با توجه به نیاز محافظت از کابل های کواکسیال برای دوربین مداربسته ، ما باید از مواد با کیفیت مانند هادی هایی که درصد بیشتری از نوار بافته دارند استفاده کنیم (95٪ مثال خوبی است).فاصله درنصب دوربین مداربسته مستقیماً تحت تأثیر کیفیت و ضخامت کابل کواکسیال مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کابل های کواکسیال برای دوربین مداربسته

هنگامی که ما در حال کار بر روی یک پروژه یا بازدید از فروشگاه برای خرید مواد نصب هستیم ، با این سوال روبرو هستیم که از کدام کابل های کواکسیال برای دوربین مداربسته استفاده کنیم ، کابلهایی مانند RG59 ، RG6 و RG11 در بازار موجود است و ما باید تصمیم بگیریم که کدام کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته ایده آل برای پروژه است.

کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته,فرادید,پویا الکترونیک فرادید

در تصویر بالا به تفاوت سنج بین کابل های کواکسیال توجه می کنیم.

هرچه گیج کابل بالاتر باشد ، انتقال در فواصل طولانی نیز بهتر خواهد بود و این واقعیت را نیز باید در نظر بگیریم که دوربین های با وضوح بالاتر در مقایسه با دوربین های با وضوح پایین می توانند تصاویر با کیفیت بیشتری را در فواصل کمتری انتقال دهند.فکر می کنم دوربین هایی با وضوح مختلف آنالوگ مانند 380 ، 420 ، 540 و 600 TVL را به خاطر می آورید ، درست است؟بنابراین هنگامی که می خواهید فیلم ها را  پخش کنید ، باید در استفاده از کابل کشی صحیح دقت کنید زیرا در حداکثر فاصله انتقال نسبت به وضوح و همچنین یک مسئله رنگی یا تصویر سیاه و سفید تفاوت وجود دارددر صورت عدم استفاده از کابل های مناسب ، به زودی متوجه مشکلات انتقال تصاویر رنگی خواهید شد.

مسافت کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته

با توجه به این واقعیت که امروزه ما به سختی دوربین با رزولوشن پایین خریداری می کنیم ، پس همه  می خواهیم حداقل کیفیت پروژه های خود را حفظ کنیم ، در اینجا یک جدول برای مشاوره سریع و مقایسه فاصله انتقال تصویر برای دوربین های مداربسته آنالوگ تهیه شده است.

کابل

مسافت

امپدانس

RG-59

150 متر (492 فوت)

75 اهم

RG-6

200 متر (656 فوت)

75 اهم

RG11

390 متر (1280 فوت)

75 اهم

به طور خلاصه ، از کابل های کواکس با کیفیت بیشتر از نظر درصد کش ، سنج کابل استفاده کنید ، اگر دوربین ها دارای مشکلات تداخل یا رنگ هستند که می تواند از مواردی باشد که کابل ها برای نصب مناسب نیستند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

کابل کواکسیال بر روی دوربین مداربسته تحت شبکه

شرکت پویا الکترونیک فرادید وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات شبکه و دوربین های مداربسته در ایران می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فرادید تماس بگیرید و از اخرین فناوری های دوربین مداربسته با 24 ماه گارانتی فرادید بهره مند شوید.