دوربین مداربسته مخفی چه کمکی میکند

اصطلاح "دوربین مداربسته مخفی" معمولاً در برنامه های تلویزیونی به کار می رود ، گاهی اوقات وقتی افراد از ضبط شدن آنها بی اطلاع هستند و معمولاً فاقد دانش و رضایت آنها هستند. اصطلاح "دوربین جاسوسی" معمولاً هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که انتظار می رود سوژه با ورود به حریم خصوصی وی مخالفت کند. اصطلاح "دوربین امنیتی" معمولاً برای ضبط تصاویر استفاده می شود و می تواند در مقابل دوربین جاسوسی قرار گیرد که قابل مشاهده است.  در این مقاله سعی شده توضیح بدهیم که نصب دوربین مداربسته مخفی چه کمکی در محیط کار  می کند

دوربین مداربسته مخفی ممکن است "پنهان" باشد زیرا برای سوژه ای که در حال فیلمبرداری است قابل مشاهده نیست و یا به یک شی دیگر مبدل شده است. دوربین مداربسته مخفی ممکن است برای سوژه قابل مشاهده نباشد ، به این دلیل که مجهز به لنز با فوکوس طولانی است و فراتر از دید سوژه قرار دارد یا مثلاً در پشت آینه دو طرفه قرار دارد. دوربین های مخفی را می توان در اشیا متداول استفاده کرد مانند تلویزیون ، ردیاب ، ساعت زنگ دار ، ردیاب حرکت ، کلاه ،قلم ، ، گیاهان و ... یک سری دوربین مداربسته مخفی هم در بازار موجود هستند که از تکنولوژی دوربین مداربسته 360 درجه بهره می برند که این نوع دوربین مداربسته ها در لامپ نصب می شوند. دوربین مداربسته مخفی ممکن است برای دستگاه های نظارتی خانگی مورد استفاده قرار گیرند و همچنین ممکن است به صورت تجاری یا صنعتی به عنوان جاسوسی مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای نصب دوربین مداربسته مخفی در محل کار

گاهی اوقات ممکن است در محل کار دزدی اتفاق بیافتد و شما نتوانید کسی را مقصر بدانید تصور اینکه شخصی که برای شما کار می کند می تواند مسئولیت داشته باشد ، می تواند یک فکر بسیار ناخوشایند باشد ، اما این تنها دلیل ممکن است باشد و سپس باید در مورد چگونگی گرفتن دزد در محل کار فکر کنید. متهم كردن كارمندان به سرقت نه تنها ناخوشایند است. همچنین اگر با شخصی روبرو شوید یا اقدام به تنبیه انتظامی کنید بدون اثبات صحیح ، می تواند منجر به مشکلات جدی شود. ضمن اینکه باعث ایجاد بی اعتمادی و جو بسیار بد در محل کار می شود ، حتی می تواند منجر به مراحل قانونی علیه شما شود - خصوصاً اگر فرد اشتباهی دارید یا مدارک کافی برای تأیید اتهام ندارید.

چگونه دوربین مداربسته می تواند به شما در جمع آوری مدارک کمک کند

اگر به کارمندی مشکوک هستید ، چه تجهیزات ، اطلاعات حساس به مشتری ، اقدام به سرقت کرده است ، بسیار مهم است که قبل از هر اقدامی مدارک دریافت کنید. بهترین راه برای این کار استفاده از فناوری هوشمند است. نصب دوربین های مدار بسته که می توانند هنگام کار در محل کار شما را تحت نظر داشته باشند. حتی اگر در دفتر کار باشید ، به راحتی نمی توانید تمام قفسه های فروشگاه و قفسه های انبار را به طور مداوم تماشا کنید. نصب دوربین مداربسته مناطق کلیدی ، می توانند همه چیز را به دقت کنترل کرده و به شما کمک کنند تا یک سارق را در محل کار گیر بیاورید و مدارکی از فرد یا افراد مسئول در اختیار شما قرار دهند. برای کمک به بازبینی آسانتر فیلم ها ، حتی می توانید دوربین هایی تهیه کنید که با حرکت فعال می شوند. این بدان معنی است که آنها از سنسورها برای تشخیص حرکت استفاده می کنند و فقط در صورت بروز اتفاقی فیلمبرداری را شروع می کنند. این می تواند در گوشه ای آرام از محوطه شما بسیار مفید باشد و شما را از دیدن ساعتهای فیلم در جایی که اتفاقی نمی افتد ، نجات می دهد.

بهترین مکان ها برای نصب دوربین های مداربسته مخفی

مکان واضح نصب دوربین ها در منطقه ای است که اولین سرقت در آن رخ داده است. اگر گمان می کنید سارق دوباره به همان مکان دوباره حمله می کند ، دوربینی را برای محافظت از تجهیزات در آنجا قرار دهید. شما همچنین باید دوربین هایی را که با ارزش ترین تجهیزات در آن نگهداری می شود نصب نمایید.

همچنین نصب دوربین در ورودی و خروجی ساختمان و همچنین مناطقی که مشتریان ، بازدید کنندگان و عموم مردم می توانند دسترسی داشته باشند ، می تواند ایده خوبی باشد. شناسایی این مورد می تواند شما را در وضعیت بالقوه فاجعه بار متهم کردن اشتباه عضوی باارزش از تیم خود نجات دهد. این همچنین یک روش خوب برای شناسایی و رفع هرگونه ضعف امنیتی در محل کار شما است. اکنون برای مکانهایی که کاملاً نباید تجهیزات نظارتی را نصب کنید. کاملاً قانونی است که شما بر محل کار و کارمندان خود نظارت داشته باشید مشروط بر اینکه دلیل مناسبی برای این کار داشته باشید و فیلم را با مسئولیت پذیری استفاده و ذخیره کنید. با این وجود قرار دادن دوربین در هر مکانی که کارمندان شما انتظار منطقی از حریم شخصی را دارند غیرقانونی است

آیا کارمندان شما مشکلی نخواهند داشت؟

سخت ترین قسمت کل فرآیند چگونگی گرفتن دزد در محل کار، نصب دوربین های نظارتی نخواهد بود - نصب جدیدترین دستگاه ها و سیستم ها بسیار آسان اس. صاحبان مشاغل تصمیم بسیار مهمی دارند. آیا آنها از جلو هستند و در مورد دوربین ها به تیمشان می گویند یا اینکه آنها در خفا فیلم می گیرند؟ گزینه اول همه را از وضعیت آگاه می کند و به طور بالقوه از سرقت های بعدی جلوگیری می کند نحوه برخورد با شرایط کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما معمولاً ایده خوبی است که درمورد دوربین ها با کارمندان خود پیش قدم شوید. لزوماً لازم نیست که دلیل آن را توضیح دهید ، اما باید به آنها اطلاع دهید که دوربین نصب می کنید. شما می توانید آن را به عنوان یک احتیاط لازم برای ایمنی خود و محافظت از تجارت بچرخانید ، یا می توانید حقیقت را بگویید و فاش کنید که برای محافظت از تجهیزات تجاری سرقت هایی انجام شده است و نصب دوربین مداربسته نیز لازم است. این تا حدی به آنچه شما می خواهید با دوربین بدست آورید برمی گردد. آیا می خواهید از سرقت های بعدی جلوگیری کنید، برای نصب انواع دوربین های مداربسته می توانید با پویا الکترونیک فرادید تماس گرفته و از مشاوره رایگان و بهترین خدمات گارانتی دوربین مداربسته، گارانتی 24 ماه فرادید بهره مند شوید.