دستگاه DVR هایک ویژن

شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های نظارتی و دوربین های مداربسته در جهان می باشد که هر ساله در حال پیشرفت فناوری های سیستم های نظارتی و هوش مصنوعی دوربین های مداربسته می باشد، و انواع دستگاه ضبط کننده دستگاه NVR هایک ویژن  و دستگاه DVR هایک ویژن را عرضه بازار جهانی می نماید.برای خرید دوربین های مداربسته آنالوگ هایک ویژن لازمه که از یک دستگاه DVR  هایک ویژن استفاده کنید.در این مقاله دستگاه DVR  هایک ویژن را برای شما شرح می دهیم.

دستگاه DVR هایک ویژن یک ضبط کننده فیلم آنالوگ می باشد دوربین های مداربسته آنالوگ با وضوح استاندارد قدیمی و دوربین های جدید با کیفیت بالا که از یک کانکتور بنام BNC استفاده می کنند ، سازگار است. دوربین های مدار بسته معمولاً با استفاده از کابل کواکسیال سیم کشی می شوند .دستگاه DVR هایک ویژن Hikvision DVR  اکنون از 4 قالب مختلف سیگنال پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که در هنگام به روزرسانی سیستم دوربین مداربسته از تمامی سیگنال ها را ساپورت نمایند.

انواع سیگنال های آنالوگ

  • TVI – این فرمت اکنون محبوب ترین است
  • CVI - این فرمت تنها برای دوربین های مداربسته داهوا Dahua DVR است
  • AHD - این به سرعت در حال افزایش محبوبیت است
  • CVBS – این فرمت قدیمی است و کیفیت بالایی ندارد.

اگر مطمئن نیستید که  دستگاه DVR هایک ویژن  شما از چه فرمت هایی ساپورت می کند، ابتدا به پشت دستگاه DVR هایک ویژن Hikvision DVR خود نگاهی بیندازید و ببینید که آیا اتصالات همانند تصویر زیر است. اطمینان حاصل کنید که تعدادی از این کانکتورها دارای مارک دوربین 1 ، دوربین 2 و غیره هستند. اگر این نوع اتصالات را در دستگاه DVR هایک ویژن Hikvision DVR دارید ، به جرات می توان گفت که از دوربین TVI پشتیبانی خواهد کرد. ما 4 نوع فرمت را می توانیم از دوربین مداربسته خود خروجی بگیریم، اگر دستگاه DVR هایک ویژن  از فرمت TVI ساپورت نمی کنند، با تغییر فرمت با استفاده از جوی استیک روی کابل دوربین ، خروجی سیگنال دوربین را به فرمت دیگری تغییر دهید.

اتصال دوربین های تحت شبکه به دستگاه DVR هایک ویژن

دستگاه DVR هایک ویژن  Hikvision DVR همچنین از دوربین های IP اضافی نیز پشتیبانی می کند ،  دستگاه DVR هایک ویژن 4 کاناله می تواند از  1 دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن پشتیبانی می کند و DVR های کانال 8/16 می توانند 2 دوربین مداربسته تحت شبکه داشته باشند.

دستگاه DVR هایک ویژن 4 کاناله  این علاوه بر دوربین های مداربسته آنالوگ ، و یک دوربین مداربسته تحت شبکه هم پشتیبانی می کند که دستگاه DVR هایک ویژن  به یک دستگاه 5 کاناله تبدیل می کند ، فقط دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن با دستگاه DVR هایک ویژن کار می کند دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن زمانی ایده آل است که نمی توانید یک کابل دیگر را برای نصب دوربین مداربسته نصب کنید، می توانید از طریق وای فای WIFI می توان سیگنال را به دستگاه DVR هایک ویژن انتقال داد.

نرم فزار های دستگاه DVR هایک ویژن

تصاویر ضبط شده توسط دستگاه DVR هایک ویژن  را می توان با نرم افزار رایگان از راه دور با (آیفون ، آی پد ، آندروید ، رایانه شخصی) مشاهد نمود. حتی این امکان را به شما می دهد که از طریق اینترنت و فضای کلود در هر زمان و مکان معینی ویدیوی ضبط شده را دانلود یا اپلود کرد.

کاربران دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن هم اکنون می توانند با بهره گیری از زیرساخت های کابل کشی موجود ، از با رزلوشون تصویر 5MP  و تقریبا وضوح تصویری 4K لذت ببرند. Hikvision راه حل HD آنالوگ نسل سوم خود را راه اندازی کرده است. Turbo HD 4.0 نه تنها عملکرد ویدیوی بالاتر را با ورودی 5MP HD TVI و خروجی ویدئوی 4K تضمین می کند بلکه ویدیوی 1080P بدون تاخیر تا 800M متر و انتقال تصویر 720P تا 1200M متر با استفاده از کابل کواکسیال نیز امکان پذیر شده است، دستگاه DVR هایک ویژن حتی با دوربین های TVi شخص ثالث وصل و پخش می شوند.

برای خرید انواع دستگاه NVR هایک ویژن و دستگاه DVR هایک ویژن میتوانید با پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برای خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن با گارانتی 24 ماهه فرادید بهره ببرید.