بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته

یکی از روش های تامین امنیت مکان مورد نظرمان نصب دوربین مداربسته است. اگر بخواهیم خانه ی خودمان را برای نصب دوربین مداربسته در نظر بگیریم بهترین مکان برای نصب کجاست؟چگونه و بر چه اساسی آن را تشخیص دهیم.
 

3نکته مهم در انتخاب مکان نصب دوربین های مداربسته

پیداکرن مکان مهم در خانه: مهمترین و خطرناک ترین مکان خانه ی خود را پیدا کنید. مکان هایی مانند درب ورودی یا راه پله است. مکان هایی که ار نور کمی برخوردار هستند یا پنجره ها و قسمت های کم رفت و آمد همه ی این مکان جزو مکان های مورد توجه سارقین هستند.

بهره گیری از تجربه و اتفاقات رخ داده در گذشته:اگر خانه ی شما مالک قبلی داشته با پرسیدن از اون در صورت رخ دادن دزدی در گذشته مکان های آسیب پذیر را تشخیص دهید.

تشخیص عناصر مزاحم: اطمینان خاطر حاصل نمایید که دوربین شما توسط اشیاء مزاحم دچار اختلال کارکرد نشود. همچنین از قرار دادن دوربین خود در معرض آفتاب جلوگیری کنید.

انتخاب بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته 

در مرحله ی اول باید توجه داشت که معماری مکان مورد نظر شما به چه شکل می باشد اما یک سری مناطقی هستند که در تمامی مکان ها مساوی است.

مرکز خانه:نصب دوربین در داخل خانه به ما این امکان را می دهد هنگام ورود سارق چهره ی او را ثبت کند به همین دلیل بهترین مکان نصب در داخل خانه روبرو ورودی ها می باشد.

پنجره ها:پنجره هایی که در قسمت کم رفت و آمد خانه ی شما قرار دارد زیرا این پنجره ها ار دید عموم دور می باشند.

حیاط خلوت: حیاط خلوت مکانی کم رفت و آمد است به همین دلیل می تواند مورد توجه سارقین باشد برای حفظ امنیت این منظقه بهتر است از چند دوربین مداربسته هوشمند و چراغ امنیتی استفاده کنید تا باعث فرار و عامل جلوگیری عمل مجرمین شود.

پارکینگ: عده ای از مردم در این باور هستند که نصب دوربین مداربسته داخل پارکینگ ها لزومی ندارد اما این مکان یا دارای راه ورودی به خانه یا می تواند دسترسی به داخل خانه را فراهم کند پس حفاظت از آن ضروری است. دوربین را در این مکان در قسمتی نصب کنید که نور وارد شده از طریق درب ورودی بتواند فضا را روشن کند.

درب های ورودی :درب ورودی یکی از قسمت های مورد توجه سارقین می باشد.نصب دوربین ها باید به گونه ای باشدکه تصاویر درب ورودی را انجام دهد.

با بهره گیری ار این نکات می توانید امنیت خانه ی خودتان را با بهترین کیفیت فراهم کنید و دیگر نگران اموال و دارایی موجود در خانه ی خود نباشید همینظور می توانید چهت اطلاعات بیشتر یا در صورت نیار به راهنمایی دقیق تر با مشاورین شرکت بازرگانی پویا الکترونیک فرادید تماس بگیرید.